הילדה סירבה להיכנס לגן בפ"ת - פרשת ההתעללות נחשפה

המשטרה עצרה סייעת בת 66 מהגן • לאחר הדיווח של הורי הילדה, נגבו עדויות נוספות • הסייעת תובא מחר לדיון בהארכת מעצרה

עוד מקרה התעללות בגן ילדים (אילוסטרציה), צילום: GettyImages

המשטרה עצרה היום (רביעי) סייעת בגן ילדים בפתח תקוה, בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע ובתום חקירתה נכלאה. בכוונת המשטרה להביאה מחר לדיון בבית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרה.

שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו לפני כשבוע בחקירה, עם קבלת תלונה מהורי פעוטה כבת שלוש, בדבר חשד לפגיעה בה בגן, השייך למעון אמונה, לאחר שהילדה סירבה להיכנס לגן בבקרים.

בתוך כך, המשטרה גבתה עדויות מההורים ותפסה אמצעי תיעוד אשר העלו בתום בחינה מקצועית ממצאים קשים המעלים חשד לקיומן של עבירות פגיעה בחסרי ישע כלפי מספר ילדים במועדים שונים.

כאמור, בהתאם לצורכי החקירה בכוונת המשטרה להביא מחר את החשודה - תושבת פתח תקווה בת 66 לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרה.

מרשת אמונה נמסר: "אנו עדיין בוחנים את פרטי המקרה הנוכחי. תנועת אמונה מגנה כל סוג של אלימות ופועלת בנחישות נגדה. אמונה פעלה ותפעל בשיתוף המשטרה וכל חשד לאלימות שימצא נכון, יטופל בחומרה כולל הפסקת עבודה מיידית. כל זאת תוך הערכה ושמירה על כבודן של אלפי המטפלות במעונות אמונה שמטפלות במסירות ובאהבה בילדים של כולנו".

מדובר בחקירה מורכבת הנמצאת בראשיתה ומנוהלת באינטנסיביות ובעדיפות עליונה, בהתאם למדיניות מפקד מחוז מרכז בחקירות מסוג זה, בהן עולה חשד לפגיעה בחסרי ישע, עד למיצוי הדין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר