לאחר שהורשע בתקיפה: נאור ציון ירצה 150 שעות לתועלת הציבור

בית משפט השלום בת"א גזר על הקומיקאי תשלום פיצויים של 10,000 שקל ושלושה חודשי מאסר על תנאי • ציון תקף אדם בקניון בטענה שקילל אותו

נאור ציון, צילום: יהושע יוסף

בית משפט השלום בת"א גזר היום (רביעי) את דינו של הבדרן נאור ציון שהודה בתקיפת אדם לפני כשלוש שנים בקניון רמת אביב לאחר שטען כי הוא קילל אותו.

ציון הורשע בעבירת "תקיפה סתם" ונגזר עליו מאסר על תנאי של שלושה חודשים, תשלום פיצוי של עשרת אלפים שקלים ו-150 שעות לתועלת הציבור. 

על פי כתב האישום, ציון תקף אדם בקניון רמת אביב לאחר שזה חלף על פניו ואמר: "היי נאור, אני מזהה אותך", והמשיך ללכת. ציון מצידו, פתח בריצה לעבר אותו אדם, סובב אותו באמצעות ידיו כך שעמד מולו והדף אותו לאחור תוך שאיים עליו: "למי אתה חושב שאתה מדבר? אני א*יין אותך". לאחר מכן, הלם בו ציון בלסתו באמצעות אגרוף.

נאור ציון הורשע בתקיפה: ירצה 150 שעות לתועלת הציבור // צילום: משה בן שמחון

המתלונן ביקש להזעיק משטרה ואז החל שוב דין ודברים בין השניים, שבמהלכו התריע האיש בפני ציון כי הוא צפוי לעבור ניתוח וביקש שלא יפגע בו. בשלב זה, על פי כתב האישום, הבדרן חבט עם אגרופו בשנית בלסתו של המתלונן עד שנבלם על ידי עוברי אורח.

בדיון הטיעונים לעונש בפני השופט שאול אבינור, ביקש הסנגור, עו"ד אבי עמירם, לבטל את הרשעתו בפלילים של מרשו.

ציון שהתפרץ במהלך דיון כמה פעמים אמר: "היו קללות, הוא קילל לי את הצורה. בחיים לא הייתי הולך לגישור אם לא היו מוסיפים את זה. בדקתי את עצמי היטב אחרי האירוע. ללא ספק לא משנה מה הוא אמר לי, עברתי עבירה. לא הייתי צריך לעשות מה שעשיתי".

מנגד, ציינה נציגת התביעה כי לחובת נאור ציון תיק פלילי שהסתיים ללא הרשעה משנת 2017. לטענתה המתלונן בתיק זה פירט את פגיעתו הפיזית והנפשית ובעקבות הפגיעה קיבל 25 אחוזי נכות לאחר התקיפה והתקשה לחזור ולתפקד בעבודתו.

התביעה עמדה על הרשעת ציון בפלילים, בין השאר כי עברה בדיוק שנה מביטול הרשעתו והוא חזר לבצע עבירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר