חשד נוסף להתעללות מטפלת בפעוטות במעון באשקלון
המטפלת שנעצרה היא תושבת העיר, בת 70, שלפי החשדות התעללה בקטין חסר ישע • החשודה שוחררה בתנאים מגבילים, והורחקה ל-15 יום מהמעון
Your browser doesn’t support HTML5 audio
משטרת ישראל פתחה אתמול (שני) בחקירה בחשד להתעללות בפעוטות, בגילאי שנתיים עד שלוש, במעון בעיר אשקלון. החשודה היא מטפלת בת 70 תושבת העיר, שעובדת במקום.
התלונה הוגשה לפני יומיים על ידי אחד העובדים בגן. על פי החשדות, מדובר בעבירות של התעללות בקטין חסר ישע. המטפלת שוחררה בערבות בתנאים מגבילים, והורחקה למשך 15 ימים מהמעון. הממצאים עדיין נמצאים בבדיקה. במקביל, תפסו חוקרי המשטרה את מצלמות האבטחה של המעון, והחקירה נמשכת.
כזכור, רק בשבוע שעברפרשת כרמל מעודההגיעה לסופה, לאחר שבית המשפט גזר תשע וחצי שנים מאסר על הגננת המתעללת.
בעקבות המקרה נערכו הפגנות של הורים זועמים, שגינו וקיללו את הנאשמת על מעשיה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו