החשוד בסחיטת הנשים: משה אוחנה, בן 40 מקריית גת

אוחנה חשוד שסחט באיומים נשים שהכיר ברשתות חברתיות, לאחר שקיבל מהן תמונות אינטימיות • מעצרו הוארך בחמישה ימים, והמשטרה מחפשת נשים נוספות שהיו בקשר עימו

פשיעה ברשתות חברתיות (אילוסטרציה), צילום: רויטרס

משטרת ישראל הודיעה היום (רביעי) כי הגבר שנעצר לפני יומיים בחשד לעבירות סחיטה באיומים של נשים הוא משה אוחנה, בן 40 תושב קריית גת, שביקש מהן לשלוח אליו תמונות אינטימיות תוך איומים כי יפרסם את תמונותיהן ברשת. אמש הוארך בבית המשפט מעצרו של החשוד בחמישה ימים, עד יום ראשון הקרוב.

במסגרת החקירה, פרסמה היום משטרת ישראל קריאה לנשים נוספות אשר חושבות כי נפגעו מדפוס פעולתו של החשוד, להגיע לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונתן. נכון היום, ידוע על שתי תלונות שכבר הוגשו נגדו, ובמשטרה מעריכים כי יצטרפו אליהן מתלוננות נוספות. עם זאת, קיים חשש כי נשים אחרות שנפלו ברשתו יפחדו להתלונן במשטרה עקב אי-הנעימות שבכך כמו-גם רגישות העניין.

אוחנה הוא דמות המוכרת למשטרה בשל עבר עשיר של עבירות של מרמה, איומים וסחיטה. על פי החשד, הוא ניהל התכתבויות בעלות אופי מיני עם נשים שאותן הכיר ברשתות חברתיות, ושכנע אותן לשלוח אליו תמונות אינטימיות שלהן.

לאחר מכן, איים עליהן כי יפיץ את תמונותיהן ברשת אם לא ייכנעו לדרישותיו להעביר אליו אלפי שקלים. לפי עדותה של אחת הקורבנות, מדובר ב-5,000 שקלים שהיא שילמה לו בעקבות איומיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר