"מי יסכים לעבוד בתנאים האלה?": ונדליסטים השחיתו את שטיח התפילה של הנהגים המוסלמים

בחדר המשמש את נהגי חברת אלקטרה אפיקים הושלך לכלוך, נסתמו השירותים והכיורים, ושטיח התפילה של הנהגים המוסלמים הושחת • איתי כהן ראש ענף התחבורה ב"כוח לעובדים": "התוקפים הללו בודקים גבולות, הם כבר הגיעו לחדר ההתרעננות ותקפו נהגים וזוהי רק שאלה של זמן עד לפגיעה בנפש"

השטיח שהושחת בגבעת זאב. צילום: כוח לעובדים

אירוע ונדליזם חמור בגבעת זאב: חדר הנהגים בגבעת זאב, המשמש את נהגי חברת אלקטרה אפיקים הושבת אמש (שבת) בעקבות אירוע חמור של ונדליזם. בחדר המשמש את הנהגים הושלך לכלוך, נסתמו השירותים והכיורים, ושטיח התפילה של הנהגים המוסלמים הושחת.

במסגרת חקירת המקרה, משטרת גבעת זאב סגרה זמנית את חדר הנהגים. כזכור לפני כחודשיים, במהלך חודש הרמאדן בוצעה חבלה דומה, בהיקף מצומצם יותר.

ונדליזם בגבעת זאב, צילום: כוח לעובדים

ח' נהג וחבר וחבר איגוד התחבורה ב"כוח לעובדים": "אנחנו מרגישים מאוימים. אין לנו כבר פינה בטוחה להתרענן להתפנות או לחילופין להתפלל אחרי הקו. מספיקים כמה קיצוניים שלא רוצים כאן נהגים מוסלמים בכדי להבריח מכאן את הנהגים, שמרביתם מוסלמים. ואז מה? מי יסכים לעבוד בתנאים האלה?".

איתי כהן ראש ענף התחבורה ב"כוח לעובדים": "אנו מברכים על ההגעה המהירה של המשטרה למקום, ביטוי מוצלח לשיתוף הפעולה שלנו עם רכז הביטחון ביישוב ועם משטרת ירושלים, אך הנהגים רוצים תוצאות ובצדק. התוקפים הללו בודקים גבולות. הם כבר הגיעו לחדר ההתרעננות ותקפו נהגים וזוהי רק שאלה של זמן עד לפגיעה בנפש. לצערנו לצמרת משרד התחבורה לא בוער לדאוג לאבטחת עובדי התח"צ כבר עכשיו. את הכסף שעשוי להציל חיים בחרו לדחות לינואר 2025. לא רואים פעולות מצד המשרד לביטחון ולמען עובדי התח"צ. אם לא ישנו את המדיניות, נדאג שתשתנה".

מאלקטרה אפיקים נמסר בתגובה: "החברה פועלת מול הגורמים הרלוונטיים על מנת לסייע להם לאתר ולמצות את הדין עם האחראים למעשה המכוער, ובהקדם האפשרי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר