התחקיר והסערה: עוזרה לשעבר של מירי רגב שחשף את הפרשה - ייחקר באזהרה

לשכת השרה הגישה תלונה נגד היועץ המקצועי לשעבר במשרד, יונתן יוסף, בטענה שגנב מסמכים • להב 433 פתחו בבדיקה - יוסף טרם תושאל, אך בקרוב ייזומן לחקירה באזהרה

מירי רגב. צילום: אורן בן חקון

בשבוע שעבר פורסם התחקיר של העיתונאי רביב דרוקר אודות התנהלותה של שרת התחבורה מירי רגב, הנוגע בין היתר לטענה כי היא כביכול ערכה דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור" המציג אילו ראשי רשויות ובכירים יכולים לסייע לרגב בבחירות המקדימות לליכוד.

עימות חריג בין מירי רגב ואנשיה למאבטחי שב"כ (ארכיון)

יחד עם פרסום התחקיר, הוגשה תלונה ליועמ"שית, על ידי קב"ט משרדה של השרה רגש נגד יונתן יוסף, לשעבר ראש המטה של רגב במשרד התחבורה, בגין לקיחת מסמכים שלא כדין.

התנועה לטוהר המידות: לבצע חקירה פלילית

להב 433 פתחו בדיקה בעניין ותשאלו אנשים. יוסף טרם תושאל אך בקרוב ייזומן לחקירה באזהרה. ייתכן שחלק מן המסמכים שנטען כי נגנבו הופיעו בתחקיר "המקור".

השרה מירי רגב., צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

בתוך כך, התנועה לטוהר המידות פנתה ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה בדרישה להורות על חקירה פלילית מהירה של שרת התחבורה מירי רגב.

לפי התנועה, "התנהלות השרה רגב מעלה לכאורה חשש לעבירה של מרמה והפרת אמונים, וכי לשכתה מתנהלת כארגון פשיעה - בהתאם להגדרתו בחוק". כמו כן, ביקשה התנועה מהיועמ"שית "להנחות את שומרי הסף במשרד לפעול למניעת ההתנהלות הפלילית של רגב, ולוודא כי עד השלמת החקירה ישוב משרד התחבורה לבצע את ייעודו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר