"טוב שרצחו לך את הילדים": כתב אישום נגד תוקפיו של גדי קדם

"שמאלנית בוגדת" - הטיח אברהם סעד בראומה קדם אשר איבדה מספר רב מבני משפחתה בשבעה באוקטובר • החשודים, אורי הרוש ושמעון ביטון תקפו את גדי קדם וגרמו לו לחתך וחבלות • "במעשיהם המתוארים לעיל, תקפו הנאשמים בצוותא את המתלונן, בן 67 וגרמו לו לחבלות של ממש", נכתב בכתב האישום

גדי קדם, שאיבד שישה מבני משפחתו, מותקף

כתב אישום יוגש היום (חמישי) נגד אורי הרוש ושמעון ביטון, בגין תקיפה של גדי קדם אשר רבים מבני משפחתו נרצחו בשבעה באוקטובר.  במוצאי שבת התקיימה הפגנה בשעות הערב בצומת קפלן בתל אביב אליה הגיעו משפחות חטופים וקורבנות הרצח וכן פעילי ימין ובהם הנאשמים ואדם נוסף ששמו אברהם סעד. 

גדי קדם, לאחר התקיפה // אבי כהן, צילום: אבי כהן

במהלך ההפגנה התקבצו פעילי הימין אל מול מספר מפגיני קפלן, ביניהם גדי וראומה קדם אשר בשבעה באוקטובר איבדו את בתם, חתנם ושלושת נכדיהם. אברהם סעד הטיח בראומה "בוגדים, טוב שרצחו לך את הילדים, שמאלנית, בוגדת, בת זונה". סעד החל לדחוף את ראומה אשר ניסתה לקחת את השלט שהחזיק. גדי, ניגש להדוף את סעד וכתוצאה מכך נפלו על הקרקע.

בעת שקדם היה שרוע על הקרקע, התקרב לעברו ביטון והיכה בראשו בחוזקה עם שלט בו אחז. במקביל, בעט הרוש בגבו ובאחוריו של קדם. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לקדם חתך באורך של 8 סנטימטרים וסימן חבלה בברך שמאל. קדם פונה באמבולנס לבית החולים איכילוב עם לחץ דם מוגבר, שם נתפר החתך. "במעשיהם המתוארים לעיל, תקפו הנאשמים בצוותא את המתלונן, בן 67 וגרמו לו לחבלות של ממש", נכתב בכתב האישום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר