חשד לרצח שלישי בתוך פחות מ-24 שעות: אירוע ירי בסכנין - הרוג ופצוע באורח קשה

הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים • צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של בן 25 והעניק טיפול רפואי לגבר בן 34 שנפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי בביה"ח • השוטרים שהוזנקו למקום החלו בסריקות לאיתור החשודים ופתחו בחקירת נסיבות המקרה

ילדים ומשפחות בורחים בעקבות אירוע ירי בסכנין

צוותי חירום הוזעקו היום (ראשון) לעיר הערבית סכנין שבגליל התחתון בעקבות דיווח על אירוע ירי לעבר שני בני אדם בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו של ג׳אלב זבידאת, תושב המקום בן ה-25, והעניק טיפול רפואי לגבר בן 34 שנפצע באורח קשה ופונה לאחר מכן לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

ג׳אלב זבידאת ז"ל, בן-25 מסכנין, צילום: ללא

השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים. הירי התבצע לאור יום בסמוך לגן שבו שיחקו ילדים ומשפחות.

סכנין, צילום: יוסי זליגר

פראמדיק מד"א ניר קזדו, וחובש רפואת חירום במד"א אור זרחי, סיפרו: "ראינו צעיר כבן 20 כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פציעה חודרת בגופו. ביצעו בדיקות רפואיות והוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום. גבר נוסף כבן 34 היה במצב קשה וסבל גם הוא מפציעה חודרת. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים".

האלימות משתוללת, כשב-24 השעות האחרונות גבר בן 50 נורה למוות בכפר סולם. הקורבן, אביו של חשוד ברצח מוחמד דהאמשה בכפר כנא, נמלט לסולם לאחר שקיבל איומים על חייו. רכב שרוף נמצא בסמוך לזירה וההערכה כי שימש את הרוצחים. 

רכב שרוף בקרבת הזירה, הערכה: שימש את הרוצחים, צילום: .

מספר שעות לאחר מכן, התקבל דיווח על פצוע מאירוע אלימות בשכונה המזרחית בנצרת, אדם נורה למוות בנצרת בעת שנסע ברכבו. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר הנפגע מפציעות חודרות. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר