רכב שרוף בקרבת הזירה, הערכה: שימש את הרוצחים. צילום: .

בתוך כמה שעות: שני אנשים נורו למוות בצפון

סביח סובחי, גבר כבן 50, נרצח בכפר סולם הסמוך לעפולה • החשד - רצח נקמה • שעות לאחר מכן, אדם נורה למוות ברכבו בשכונה המזרחית בנצרת

חשד לרצח נקמה ליד עפולה: גבר בן 50 נורה למוות בכפר סולם. הקורבן, אביו של חשוד ברצח מוחמד דהאמשה בכפר כנא, נמלט לסולם לאחר שקיבל איומים על חייו. רכב שרוף נמצא בסמוך לזירה וההערכה כי שימש את הרוצחים. כעבור מספר שעות, אדם נורה למוות בנצרת בעת שנסע ברכבו.

הנרצח מכפר סולם סובחי סביח.,

הדיווח הראשוני במד"א התקבל באזור השעה 19:0, וצוותים שהגיעו לזירה פינו אותו במצב אנוש. מותו נקבע לאחר מכן. "הפצוע שכב על הקרקע בחצר בית כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש", סיפר רועי פולקוב.

אמבולנס בנצרת. ארכיון, צילום: .

מספר שעות לאחר מכן, התקבל דיווח על פצוע מאירוע אלימות בשכונה המזרחית בנצרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר הנפגע מפציעות חודרות.

פארמדיקית מד"א ארז היב סיפרה: "הפצוע ישב בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות. ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא דופק וללא נשימה, והפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

בעקבות הדיווחים על מותו של צעיר שנורה בנצרת, ארגון יוזמות אברהם מעדכן: 58 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מתוכם 56 אזרחים, 2 תושבים. בתקופה המקבילה אשתקד היו 53 קורבנות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו