"טען שהיה באותו היום שיכור ואינו זוכר מה היה": פרטים חדשים על אונס האישה בחולון

גאפין שריף בן ה-25, החשוד בפרשה, הגיע מחוף השנהב ונמצא מגיל 10 בישראל • בעקבות תלונה של מתלוננת קודמת הוא נשפט לתקופה של 7 חודשים, שמהם ריצה 5 חודשים, ושוחרר רק לפני כשנה ממאסרו • "בשלב זה מדובר בחשדות ראשוניים, אם כי החשד בשלב הזה אכן חמור", אמר עורך דינו

החשוד באונס, גאפין שריף. צילום: ללא

לאחר שחשפנו את מקרה האונס האכזרי שביצע על פי החשד הנתין הזר גאפין שריף בן ה-25, מפרטים חדשים שהגיעו כעת (שני) ל"ישראל היום" עולה כי שריף מגיע מחוף השנהב, נמצא בישראל מגיל 10 ורק לפני יותר משנה שוחרר מהכלא. 

תיעוד: נתין זר תקף באכזריות קשישה בתחנה המרכזית בת"א (ארכיון) // דוברות המשטרה

כזכור, הקורבן, בשנות ה-60 לחייה, יצאה מביתה לפעילות ספורט בגפה, כשהיא רצה במסלול קבוע שאותו היא מבצעת. לאחר שהסתובבה ופנתה לחזור, הגיח גאפין מאחוריה ותקף אותה בכך שחנק אותה בצווארה בחוזקה. בשלב מסוים הטיח אותה לרצפה, תוך שהוא מוריד ממנה את מכנסיה ואת תחתוניה, ובשלב זה ביצע את פעולת האינוס. לאחר מכן עזב את המקום.

הפרטים החדשים שעולים מהחקירה הם שגאפין קיבל תעודת זהות כחולה ונמצא בישראל כבר 15 שנה. בזכות קשרים רומנטיים עם ישראלית קיבל אשרת שהייה א/5 עם מספר תעודת זהות ישראלי. בעקבות תלונה של מתלוננת קודמת הוא נשפט לתקופה של 7 חודשים, שמהם ריצה 5 חודשים, ושוחרר רק לפני יותר משנה ממאסרו.

בית המשפט בתל אביב (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ

עו"ד שמואל פלישמן, שמייצג את גאפין, אמר בתגובה: "החשוד שיתף פעולה בחקירתו במשטרה וביקש להתנצל כמה פעמים. הוא טען שהיה באותו יום שיכור כלוט, וכלל אינו זוכר מה היה. בשלב זה, מדובר בחשדות ראשוניים, אם כי החשד בשלב הזה אכן חמור. איני יכול להגיב על החשד כנגד מרשי, שאותו ייצגתי מטעם הסניגוריה הציבורית, שכן חומר הראיות אינו מצוי בפניי. כשיוגש כתב האישום אוכל לדעת מה סעיף האישום שיוחלט להגיש כנגד החשוד, ואז נוכל להתמודד עימו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר