בתום מרדף חריג: 4 חברי ארגון פשע נעצרו בדרך לחיסול | צפו בתיעוד

חוליית חיסול של ארגון פשע גדול נלכדה על ידי שוטרי המחוז הצפוני בתום מרדף רכוב שכלל ירי • לפי החשד - המתנקשים היו בדרכם לבצע רצח כנקמה על אירועי הירי בנצרת בסוף השבוע • החשודים, תושבי אום אל פאחם, ג'לג'וליה ונצרת נעצרו ובחיפוש ברכבם נתפסו נשקים וממצאים אחרים • מפקד מחוז צפון של המשטרה: "פועלים על מנת למנוע את המשך ההרג"

צפו בתיעוד מעצר חולית 4 המתנקשים // דוברות המשטרה

חוליית חיסול של ארגון פשע נלכדה אתמול (שישי) על ידי שוטרי המחוז הצפוני בתום מרדף רכוב שכלל ירי, כשעל פי החשד הם בדרכם לביצוע רצח כנקמה על אירוע הירי בנצרת. ארבעה חשודים נעצרו ברכב ממוגן ירי ובמקום נתפסו כלי נשק מסוג קלאצניקוב.

זווית נוספת למעצר החשודים שהיו בדרכם לרצח

החשודים שנסעו ברכב ממוגן ירי ,זוהו על ידי הכוחות והחלו בבריחה תוך נסיון להימלט מהשוטרים. תוך כדי מרדף אחר הרכב ביצעו השוטרים ירי לעבר גלגלי הרכב הממוגן עד לעצירתו ומעצר החוליה.

למלחמת ארגוני הפשע אין גבולות

ארבעת החשודים (19,26,30,38) תושבי אום אל פאחם, ג'לג'וליה ונצרת נעצרו ובסריקות נתפסו נשקים מסוג קלאצ'ניקוב. בחיפוש ברכב נתפסו ממצאים נוספים. מעצרם של ארבעת החשודים הוארך בבית המשפט השלום בנצרת עד יום חמישי.

מעצר אחד החשודים, צילום: דוברות המשטרה

אחרי הארכת המעצר של החשודים אמר מפקד מחוז צפון של המשטרה, ניצב שוקי תחאוכה: "אנו רואים שוב שמלחמת ארגוני הפשיעה אינה יודעת גבולות. אלמלא הפעילות האמיצה של השוטרים היינו עלולים להימצא כעת בסיום אחר לגמרי של האירוע, כולל אבדות בנפש. אנחנו פועלים מודיעינית ומפעילים את כל הכוחות שלנו בשטח על מנת למנוע את המשך ההרג והאלימות ולרסק את ארגוני הפשע".

הבוקר נרצח ביריות גבר כבן 40 באזור תעשייה בבאקה אל ג'רביה. הצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותו של הקורבן במקום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר