ללא רישיון ותחת השפעת סמים: דורס רס"ן במיל' חן יהלום חשוד בהמתה בקלות דעת

הנהג שדרס למוות את יהלום סמוך לחולון חשוד שנהג כאשר רישיון הנהיגה שלו אינו בתוקף ובבדיקת שתן נמצאה אינדיקציה חיובית לקנאביס • בבית המשפט ציין נציג המשטרה כי הנהג חשוד בהמתה בקלות דעת, אי שמירת רווח, נהיגה תחת השפעת סמים ועוד

רב סרן במיל' חן יהלום ז"ל . צילום: באדיבות המשפחה

הנהג שדרס למוות את רס״ן במילואים חן יהלום בתאונת דרכים סמוך לחולון חשוד שנהג כאשר רישיון הנהיגה שלו לא בתוקף. בבדיקת שתן נמצאה אינדיקציה חיובית לסם מסוג קנאביס.

ביום שבת בבוקר נהג הצעיר, בן 23 מראשון לציון, בכביש 44 לכיוון מזרח ופגע בשלושה רוכבי אופניים. כתוצאה מהפגיעה נפצעו שניים מהרוכבים ויהלום נהרג.

מבדיקה שנערכה עלה כי רישיון הנהיגה של החשוד לא בתוקף יותר מחצי שנה ובבדיקת שתן שבוצעה לו התגלה חומר החשוד כסם מסוג קנאביס. החשוד לא עמד בתנאי השחרור שקבע הקצין האחראי על החקירה והוא הובא לבית המשפט, שם ביקשו שחרור למעצר בית מלא למשך 15 ימים בפיקוח מלא.

הלווייתו של יהלום, צילום: קוקו

בבית המשפט ציין נציג המשטרה כי הנהג חשוד בהמתה בקלות דעת, אי שמירת רווח, נהיגה תחת השפעת סמים ועוד. סנגורו טען מנגד כי הוא לא פסול לנהיגה אלא רישיונו לא תקף מעל חצי שנה וכן המשטרה לא אוכפת עבירה של נהיגה תחת השפעת סמים כלפי אותם נהגים שצורכים את הסם באישור.

בסופו של דבר השופט ישי קורן החליט לשחרר את הנהג בערבות עצמית, אסר עליו לצאת את הארץ לחצי שנה והורה על פסילת רישיונו למשך שלושה חודשים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר