חשד: לא הוכנסו למועדון הארט קלאב בת"א - וירו על המאבטחים

שני מאבטחים שעבדו במועדון ברחוב קיבוץ גלויות נפצעו באורח קל וקשה • המשטרה עצרה שני חשודים תושבי ראשל"צ בני 35 ו-21 • חובש מד"א סיפר: "זיהינו בזירה אדם אחד מעורפל הכרה עם פציעה חודרת, וגבר נוסף בהכרה מלאה עם פציעה מירי" • הפצועים הועברו להמשך טיפול בבית החולים

הניידת הפכה למקום שבו נשאלו שאלות מיניות. ניידת משטרה (אילוסטרציה). צילום: מרקו

אירוע אלימות בתל אביב: שני מאבטחים שעבדו במועדון ה'ארט קלאב' ברחוב קיבוץ גלויות, נפצעו הבוקר (שישי), באורח בינוני. החשד: השניים נורו על ידי מבלים, שלא הוכנסו למועדון. 

המאבטחים פונו למרכז הרפואי איכילוב. כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו בסריקות נרחבות אחר החשודים, במקביל לחקירה שנפתחה לבדיקת נסיבות האירוע.

מהחקירה עולה כי היורים סורבו להיכנס למועדון והחלו בדין ודברים עם המאבטחים. בשלב מסוים עזבו המבלים את המקום וכעבור זמן קצר חזרו חמושים בנשק, ירו לעבר המאבטחים ונמלטו.

שוטר עם אזיקים ונשק, צילום: דודו גרינשפן

השוטרים אספו את מצלמות האבטחה מהמועדון וסביבתו על מנת להתחקות אחר החשודים  ולאחר זמן קצר, הצליחו שוטרי תחנת יפו לאתר ולעצור שני חשודים תושבי ראשל"צ בני 35 ו-21. השניים הועברו לחקירה בתחנה ובהמשך יובאו לביהמ"ש להארכת מעצרם.

"כשהגענו למקום הייתה המולה, הובילו אותנו למבנה, בחדר המדרגות ראינו שני גברים פצועים שוכבים" סיפר כפיר ורסנו, חובש מיחידת האופנועים של מד"א והוסיף: "אחד מהם גבר כבן 28 היה מעורפל הכרה עם פציעה חודרת, והשני גבר כבן 25 היה בהכרה מלאה עם פציעה מירי, סיפרו לנו שהם נפצעו באירוע אלימות שהיה מעורב בירי, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ובעזרת השוטרים שפינו לנו את הדרך מההמולה פינינו את שני הפצועים לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני קל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר