חשד: גבר מהשרון הסיע נערות ברכבו והטריד אותן מינית

המשטרה עצרה את אבי פלג, בן 32 העובד כמציל בנתניה • על פי החשד, פלג היה מבצע עבירות מין כלפי נערות בעת שהיה לוקח אותן טרמפ • השופטת החליטה לשלוח אותו למעצר בית למשך ארבעה ימים על אף שנחקר לפני חודש בגין מעשים דומים ושוחרר בערבות

נאשמים בתקיפת קטינה (אילוסטרציה). צילום: GettyImages

מטרידן סדרתי בשרון: גבר מנתניה נהג לפי החשד לקחת טרמפים נערות ואז להטריד אותן מינית, לגעת בגופן ולהציע להן הצעות מיניות.

שוטרי מרחב שרון עצרו את אבי פלג, בן 32 העובד כמציל בנתניה, בחשד שהוא מבצע עבירות מין כלפי נערות בעת שהיה לוקח אותן טרמפ. לפי החשד, פלג נהג לשכנע את הקטינות לשבת לידו ולא במושב האחורי של הרכב ובמהלך הנסיעה היה "שולח" אליהן ידיים ומציע להן הצעות מגונות, זאת כאשר הוא ידע שמדובר בקטינות.

טרמפ, אילוסטרציה, צילום: GettyImages

פלג הובא היום לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה. נציג המשטרה, רס"ב יהודה גיגי, אמר בדיון: "מדובר בחשוד אשר בתקופה האחרונה נהג לאסוף טרמפיסטיות קטינות כאשר הוא מטריד אותן מינית. באירוע האחרון החשוד אסף קטינה בת 15 והניח את ידו על הירך שלה בזמן נהיגה למרות שאמרה לו שהיא בת 15. הוא גם הציע לה הצעה למרות שידע שהיא קטינה. הדבר מצטרף לשתי תלונות שאירעו בשבוע האחרון על אותו חשוד, אותו רכב. הוא נוהג לאסוף קטינות ולהטריד אותן מינית. החשוד נחקר לפני חודש בתחנת נתניה ושחורר בערבות. מאז ממשיך לבצע את המעשים. אנו חושבים שהוא מסוכן".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, אולם השופטת לימור חלד-רון החליטה לשלוח אותו למעצר בית למשך ארבעה ימים בבית אימו. חקירת הפרשה נמשכת ובמשטרה בודקים האם נערות נוספות נפגעו על ידי פלג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר