חקירת מותו של שלו אפללו ז"ל: חלק מהחשודים קושרים עצמם לפרשה

המשטרה עצרה חשוד חמישי, תושב תל אביב בן 16, בפרשת הרצח שהתרחשה בראש השנה • בני משפחתו טוענים שמתחילה הבינו ששליו נרצח בידי חבריו • עדן אחותו: "הם ראו רכב שמגיע במהירות ודחפו אותו לעברו בחוזקה, הוא נרצח - ועכשיו גם המשטרה יודעת את זה"

זירת התאונה שהפכה לרצח. צילום: ללא קרדיט

"שלו נדחף לכביש ונדרס": המשטרה עצרה הערב (שני) חשוד חמישי (16) ברצח שלו אפללו בן ה-16, שעל פי החשד נדחף לכביש ונפגע בידי רכב חולף. חלק מהחשודים החלו לקשור את עצמם למעשה. על חקירת הפרשה כרצח ולא תאונה נחשף לראשונה ב"ישראל היום".

מוקדם יותר היום, נעצרו ארבעה חשודים נוספים תושב ת"א בן 17, תושב ת"א בן 19, תושב ת"א בן 18 ותושב ת"א בן 19.

"נשכב שרוע על הריצפה"

בני משפחתו של שלו אפללו ז"ל בן ה-16 שעל פי החשד נרצח בראש השנה טוענים כי מתחילה הם טענו שזהו אירוע רצח, ושהחשודים הם חבריו.

לטענתם הכל החל מוויכוח עם אחותו של שלו, ולמרות שהחברים אמרו אחרי התאונה ששלו ז"ל שיחק על הכביש, הם ידעו מי דחפו אותו לעבר הרכב שהגיע במהירות ופגע בו.

שלו אפללו ז"ל, צילום: באדיבות המשפחה

עדן, אחותו של שלו, סיפרה כי מדובר באותו בחור שהרביץ לאחותם. "הם התחילו משחקי ידיים ושלו אמר לו 'אל תתעסק איתי עם ידיים'. באותו הערב כשהוא ירד למטה ולאחר השיחה עם אותו בחור, הגיע אוטו שישבו בו שני גברים ועוד שתי בחורות.

"אותו בחור בשם ע' ראה את הנהג נוסע על מהירות גבוהה והוא דחף את שלו בחוזקה על הרכב, הנהג לא עצר את הרכב אלא רק אחרי כמה מטרים ושלו נשכב שרוע על הרצפה", אמרה עדן והוסיפה: "רק אחרי תקופה הצלחנו להבין שמה שקרה היה בדיוק כמו שחשבתי – שלו נדחף לכביש, האוטו עבר ודרס אותו וכך הרגשתי מהרגע הראשון. שלו היה אוהב לתקן אופנועים, הוא היה עוזר לאנשים, אוהד מכבי מושבע".

עדן סיכמה: "אח שלי נרצח, והיום גם המשטרה אומרת את זה. אנחנו היינו כל יום מגיעים לתחנה. הנשמה של אח שלי התהפכה לה בשמיים עד שהאמת התחילה לצאת לאור".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר