"אתה תמות היום, אני אהרוג אותך": צעירה חשודה בתקיפת גניקולוג

כתב אישום: המתינה לטיפול זמן רב - ואז הכתה את הרופא באגרופן • הוא ביקש ממנה להנמיך את קולה ושתמתין בסבלנות • היא דחפה אותו בחזהו לאחור, בעטה בו ברגלו והכתה אותו בפניו • רק בזכות התערבות חולים במרפאה - נמנעה תקיפה חמורה יותר • התביעה: "נגרמו חבלות של ממש"

"אתה תמות היום, אני אהרוג אותך": צעירה חשודה בתקיפת גניקולוג // צילום: מצלמות אבטחה

כתב אישום הוגש היום (ראשון) על ידי יחידת התביעות של המשטרה כנגד צעירה כבת 18 שחשודה בתקיפת עובד ציבור כשהתוקף מזוין בנשק, איומים והחזקת אגרופן. הנערה חשודה כי הגיעה עם אגרופן לרופא הגניקולוג וכאשר התור שלה התעכב תקפה אותו, לאחר שזה ביקש ממנה שלא תטרוק דלתות.

על פי כתב האישום, לפני כעשרה ימים הגיעה הנערה לטיפול אצל הרופא, בשלב מסוים היא כעסה על כך שהתור הקבוע לטיפול התעכב ולא החל בשעה אשר נקבעה מראש. בתגובה היא נכנסה לחדר הטיפולים, צעקה לו כי היא ממתינה לטיפול זמן רב. הרופא בתגובה ביקש ממנה להנמיך את קולה ושתמתין בסבלנות. בהמשך, יצאה וטרקה בחוזקה את הדלת. מיד קם הרופא מכיסאו, יצא מהחדר והלך לכיוונה של הנאשמת ואמר לה כי לא מקובל לטרוק דלתות וניסה להרגיעה.

מחאה נגד אלימות במערכת הבריאות (ארכיון), צילום: ללא

תקפה את הרופא - וברחה מיד

על פי כתב האישום, הנערה הניפה את ידה הימנית לכיוונו של הרופא ודחפה אותו בחזהו לאחור, בעטה בו ברגלו והכתה אותו בפניו באמצעות ידה הימנית. אדם אחר שהיה במרפאה אחז את הרופא בעוד הנערה הלכה לכיוון חדר השירותים במקום. הרופא שהשתחרר מהאחיזה הלך לכיוונה וזאת שלפה מתיקה אגרופן, החזיקה אותו בידה הימנית והכתה את המתלונן בעינו הימנית באמצעות האגרופן ובעטה בו בחזהו.

אנשים שהיו במרפאה, תפסו את הרופא שניסה להתקרב לנערה וזאת בתגובה התקרבה למתלונן, הכתה בשנית בפניו באמצעות האגרופן. בעטה בגופו ואמרה לו: "אתה תמות היום, אני אהרוג אותך", מיד ובסמוך, עזבה את המקום. "במעשיה המתוארים של הנאשמת, תקפה את המתלונן, בעת שהיה בתפקיד בהיותו עובד ציבור ובאמצעות האגרופן, גרמה לו לחבלות של ממש, החזיקה באגרופן שלא למטרה כשרה ואיימה בפגיעה שלא כחוק בגופו של המתלונן", כתבה יחידת התביעות בכתב האישום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר