רצח הנער יואל להנגהל ז"ל: מח"ש פתחה בחקירה נגד שוטר החשוד בשיבוש הליכים

לאחר הדחת מפקד תחנת משטרת קריית שמונה, השוטר נחקר השבוע בחשד שביצע פעולות לשיבוש חקירה הקשורות לחשוד מרכזי ברצח • בתום חקירתו הוא שוחרר למעצר בית והורחק מכל תחנות המשטרה

זירת האירוע. בתמונה הקטנה הנרצח יואל להנגהל, צילום: באדיבות עיריית נוף הגליל

רצח הנער יואל להנגהל בקריית שמונה: מח"ש פתחה השבוע בחקירה נגד שוטר שחשוד בשיבוש הליכים ובהפרת אמונים בפרשת הרצח של להנגהל ז"ל בן ה-18. החשד הוא שהשוטר ניסה לבצע פעולות לשיבוש חקירה הקשורות לחשוד מרכזי ברצח. בתום חקירתו הוא שוחרר למעצר בית והורחק מכל תחנות המשטרה.

בשבוע שעבר הוחלט כי מפקד תחנת משטרת קריית שמונה, סנ"צ ניר ששון, יודח מתפקידו, זאת בעקבות המלצת קצין בודק. עוד הוחלט כי קצין נוסף יודח מתפקידו, ושני קצינים יקבלו הערה פיקודית. במהלך הבדיקה התברר כי הנהלים בתחנת המשטרה בעיר לא היו ברורים, והשוטרים שהגיעו לטפל באירוע - עזבו את המקום ולא פעלו כפי שנדרש.

יואל להנגהל, שעלה לפני כשנה מהודו, נדקר למוות בתחילת חודש אוקטובר במסיבת יום הולדת בקריית שמונה. מחקירת הרצח עולה כי להנגהל וחברו ישבו בכיכר צה"ל, ביחד עם צעירה ושתו אלכוהול. כשחבורת נערים שיכורים יצאו ממקום סמוך בו חגגו יום הולדת התפתח ביניהם ויכוח מסיבה שטרם התבררה ובמהלכו החלה אלימות.

הקטטה שהובילה לרצח יואל להנגהל בקרית שמונה // צילום: מצלמות אבטחה

חבורת הנערים עזבה את המקום וחזרה בכוחות מתוגברים, אז התפתחה אלימות חריפה במהלכה נדקר יואל להנגהל. הנער נפצע קשה מהדקירה ופונה לבית החולים זיו בצפת ושם הוא מת מפצעיו. הקטטה, שבסיומה נדקר להנגהל למוות, תועדה במצלמות האבטחה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר