VENETA CUCINE – חברת המטבחים המובילה בעולם, עכשיו גם בישראל!

מפעלי ייצור בשטח כולל של 100,000 מ"ר, התקנת למעלה מ-70,000 מערכות מטבח מדי שנה, מגוון רחב של טכנולוגיות ייצור מתקדמות מסוגן ו-1,200 משווקים ברחבי העולם, כל אלו ועוד הופכים את VENETA CUCINE, יצרנית המטבחים הגדולה ביותר באיטליה למותג של יוקרה ואיכות מסביב לעולם ועכשיו גם בישראל

צילום מטבחי ונטה קוצ'ינה

בשיתוף מטבחי ונטה קוצ'ינה

אם גם אתם מחפשים את השילוב המנצח בין נראות מושלמת לפונקציונאלית בסביבת המטבח, זה הזמן להכיר את קולקציית המטבחים של חברת ונטה קוצ’ינה, יצרנית מטבחים הגדולה ביותר באיטליה שהחלה את דרכה כחברה משפחתית קטנה בשנת 1967 והפכה במרוצת השנים לקבוצה בינלאומית מובילה בתחומה. מטבחי החברה כוללים עשרות דגמים של מטבחי יוקרה מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר, שמצד אחד מאפשרים לכם ליהנות מיצירת אומנות בסביבת המטבח ומצד שני מסביבת עבודה יעילה ופונקציונאלית המותאמת לכל צרכי הבישול, האפייה והאירוח שלכם.

טכנולוגיות מתקדמות המייצרות את ההבדל

חברת ונטה קוצ’ינה נחשבת לפורצת דרך בתחומה בנושא חדשנות טכנולוגית ועיצובית, כאשר כל מטבחי החברה מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות במפעל רובוטי ייחודי מסוגו בענף המטבחים העולמי. הטכנולוגיות המתקדמות בהן החברה עושה שימוש מאפשרות לכם ליהנות גם מפתרונות תכנון של מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית וגם מרמת גימור מושלמת. בנוסף, החברה מקפידה על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר בתעשיית המטבחים העולמית, וביניהם, עצים אירופיים, עצים אמריקניים ודרום אמריקאים המתאפיינים בעמידות גבוהה לאורך שנים.

כל מטבחי החברה נושאים תקני איכות בינלאומיים ביניהם תו ISO 9001 מטעם מכון הבדיקה הגרמני היוקרתי TUV, תו UNI EN ISO 14001 ועוד. כמו כן לחברה תו MADE IN ITALY מטעם מכון התקנים האיטלקי. מוצרי החברה עוברים טיפול אנטי בקטריאלי בלעדי (BBS) המיועד למטרות טיפול בכל משטחי העבודה הבאים במגע עם מזון והופכים את המשטח בנוסף לאמין ואמיד גם לנקי מחיידקים.

צילום מטבחי ונטה קוצ’ינה

עולם עשיר ומרתק של סגנונות עיצוב

קולקציית המטבחים של ונטה קוצ’ינה משלבת בתוכה עשרות דגמים של מטבחים בסגנונות עיצוב שונים, החל ממטבחים כפריים הכוללים גם דגמי מטבח כפרי לבן ודגמי מטבח כפרי מודרני, דרך מטבחים מודרניים בהם הדגש הינו בעיצוב המינימליסטי, היעיל והחכם ועד לסדרת המטבחים החכמים המשלבת בתוכם את כל החידושים הטכנולוגיים האפשריים בסביבת המטבח. כמו כן, לחברה חיפויי קירות ייחודיים וביניהם מערכת GROOVE ומערכת STEPSYSTEM המשלבות תאורה פנימית, מתקני תלייה לכוסות יין, בקבוקי יין ועוד. כל אחד מדגמי המטבחים של החברה מתוכנן על ידי צוות מעצבים מוביל בתחומו, כאשר מטרת העל של הליכי התכנון והעיצוב היא ייצור מטבחים איכותיים המשלבים בין עוצמה עיצובית ליעילות מרבית.

VENETA CUCINE – הבחירה המועדפת על אדריכלים ומעצבים מסביב לעולם

פתרונות התכנון והעיצוב המוצעים על ידי חברת ונטה קוצ’ינה, הופכים את מוצריה לבחירה המועדפת על מיטב האדריכלים והמעצבים מסביב לעולם. בנוסף לייצור מטבחים איטלקיים איכותיים, החברה מתמחה גם בייצור מזנונים, כוורות, שולחנות, חיפוי פאנלים לקירות ומוצרי עיצוב נוספים המייצרים סינרגיה עיצובית בין חלל המטבח ליתר אזורי המגורים וכל זאת בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוח.

צילום מטבחי ונטה קוצ’ינה

VENETA CUCINE ישראל

בישראל, ניתן למצוא את מטבחי ונטה קוצ’ינה גם בסניף מטבחים בראשון לציון וגם בסניף מטבחים בבאר שבע. בשני הסניפים, תוכלו ליהנות מאולמות תצוגה ומשירותי ייעוץ מקצועיים למטרות תכנון מיטבי של סביבת המטבח עליה אתם חולמים. בנוסף, בשני הסניפים פועלות מחלקות שירות לאדריכלים ומעצבי פנים.

בשיתוף מטבחי ונטה קוצ'ינה

כדאי להכיר