החברה לשיווק פרויקטים שמוכרת במהירות שיא דירות על הנייר

נדל״ן האוס, החברה המובילה בשיווק ומכירת פרויקטים למגורים, מציעה ליזמים קונספט שונה, כזה שמאפשר להם להגיע לקהל לקוחות חדש המתאים באופן אבסולוטי לאופי הפרויקט, המיקום שלו וסגנון הדיירים המתאימים. איך החברה עושה את זה? הכל כאן בכתבה

Shutterstock

בשיתוף נדל״ן האוס

שיווק פרויקטים למגורים הפך בשנים האחרונות למבוקש מאוד. יזמים וקבלנים הבינו היטב כמה השיווק גוזל להם זמן יקר, החל מהעסקת אנשי מכירות שיפגשו עם לקוחות פוטנציאלים ויראו להם את הדירות בפרויקט ועד למענה טלפוני למתעניינים. אפשר בהחלט להבין אותם, הרי חברות שיווק חיצוניות מעסיקות אנשי מכירות ״תותחים״, כאלה שיודעים למכור וזמינים תמיד לתת מענה. אבל לא רק, חברות לשיווק פרויקטים יודעות לשווק לקהל יעד מדויק, מבלי לזרוק תקציבי ענק על פרסום.

לדברי יותם גורביץ׳ הבעלים של חברת נדל״ן האוס המובילה בשיווק ומכירת פרויקטים למגורים: ״כיום קבלנים משקיעים תקציבי ענק על פרסום שאינו ממוקד. הם למעשה יורים לכל הכיוונים ומפזרים כסף על פרסום לקהל שאינו רלוונטי לפרויקט שלהם. המומחיות שלנו היא לשווק לקהל יעד הרלוונטי לפרויקט, וכך לחסוך באופן משמעותי בעלויות הפרסום. לדוגמה אם זה פרויקט באזור תיירותי שמיועד למשקיעים, אנחנו מכוונים אליהם או לקהל שנמצא בתהליך עלייה״.

שיווק המותאם למגמות השוק המשתנות

רק נציין שכיום מחיר הדולר ירד, ולכן יותר משקיעי חוץ ויהודים מרחבי העולם מתעניינים בהשקעות בישראל, כיוון  שערך הכסף שלהם שווה כאן יותר. לדברי גורביץ׳: ״זיהינו מגמת התעניינות של קהל מארה״ב וקנדה המחפשים להשקיע בדיור, ולכן החלטנו לבצע פעולות שיווק ייחודיות לפרויקטים שלנו הממוקמים באזורים תיירותיים ובסמוך לחופי הים, שם משקיעים ותושבי חוץ אוהבים לרכוש דירות״.

למעשה, לחברת נדל״ן האוס יש אינטרס לחלק את עוגת התקציב בצורה טובה יותר ופשוט להיות בפרונט במקום היזם. החברה מטפלת בלידים נכנסים, מעמידה מערך שירות המעניק מידע על הפרויקט, מקיימת פגישות עם מתעניינים עד לסגירת העסקה. לחברה אפיקי פרסום משלה שמוסיף ערך ליזם או לקבלן, ומאפשר לו למכור את הדירות מהר וכמה שיותר מוקדם, עוד על הנייר.

מודלים גמישים בהתאמה אישית לצורכי היזם

לצד כל אלה, החברה מציעה מודלים גמישים מאוד לעבודה ומתאימה את עצמה לדרישות הלקוח. ״אנחנו יכולים גם לטפל בלידים של הקבלן או היזם, כלומר היזם הוא זה שמפעיל את השיווק ואנחנו מתאמים פגישות וסוגרים עסקאות, או לחלופין מבצעים את כל מערך השיווק והמיתוג של הפרויקט ולמעשה מעניקים מעטפת שלמה עבור היזם או הקבלן״, מסכם גורביץ׳.

רק כדי להבין עד כמה חברת נדל״ן האוס מנוסה, נסביר כי החברה הוקמה בשנת 2014 ומובילה בשיווק ומכירת פרויקטים למגורים, ליווי משקיעים בארץ ובחו”ל ושירותי ניהול נכסי נדל”ן. בראש החברה עומד יותם גורביץ’, בעל כושר אנליסטי גבוה בשוק הנדל”ן, מחזיק ברישיון תיווך מטעם רשות מקרקעי ישראל ומומחה בשיווק במדיה, בגוגל ופייסבוק. יותם עוסק בתחום מעל עשור, שיווק מאות דירות בפרויקטים מגוונים ברחבי הארץ, בעל ניסיון במכירת פרויקטים בזמנים קצרים בצורה לויאלית ואמינה, על כל האתגרים שבדבר.

צילום: מנחם עוז

מעטפת שירות מלאה

לחברת נדל״ן האוס מחלקה גרפית ייחודית המאפשרת ליזמים וקבלנים ליהנות ממעטפת שירות מלאה לקידום ושיווק פרויקטי המגורים. המחלקה מבצעת מיתוג יוקרתי לפרויקטים בשילוב אנשי קריאייטיב ואנימטורים, ומעניקה לדיירים שירותי עריכת דין וייעוץ משכנתאות. בנוסף, לחברה מחלקת עיצוב הפנים – Inside Design IL שנותנת מענה ללקוחות גם בתחום הזה כמו תוכניות מכר מעוצבות להצגת הפרויקטים בדרך יוקרתית, כולל הדמיות ושירותי עיצוב פנים, על פי הצורך. ״המטרה שלנו לספק ליזם מעטפת מקצועית במקום אחד ולקדם בכל דרך אפשרית את מכירות הדירות בפרויקט. זו הסיבה שכלל השירותים ניתנים כחלק מהסטנדרט במהירות וביעילות״, מסכם גורביץ׳.

אתר נדל”ן האוס: https://nadlanhouse.com/

פייסבוק: https://www.facebook.com/NadlanHouse

אינסטגרם: https://www.instagram.com/nadlan_house/

בשיתוף נדל״ן האוס

כדאי להכיר