גזיבו של חברת גזיבו QTENT – הדבר הבא בעולם ההצללה והמיתוג

כשאתם חושבים על הצללה לבית, לחצר או לעסק, אתם ודאי חושבים על פתרונות ההצללה הרגילים והמוכרים. חברת QTENT מביאה אלינו היישר מאירופה את פתרון ההצללה החדשני - גזיבו

צילום QTENT

בשיתוף QTENT

מהו גזיבו ומה מיוחד בו אל מול פתרונות הצללה אחרים?

גזיבו הוא למעשה סוג של סככה מובנית ואיכותית המאפשרת לקבל צל בקיץ וקירוי בחורף. הגזיבו הוא פתרון הצללה וקירוי פריק. הוא מתקפל לתוך תיק נשיאה נוח ולכן ניתן לאחסן אותו כשרוצים. חברת גזיבו מוכרת מספר מגוון של גזיבו, כאשר לכל סוג יש את הפתרון הייחודי שלו מעבר לקירוי והצללה.

איך נראה גזיבו של QTENT וממה הוא מיוצר?

גזיבו של חברת QTENT מגיע במספר צורות. ניתן לרכוש גזיבו מרובע, מלבני או מתומן. גדלי הגזיבו משתנים וניתן לרכוש את הגודל שהכי מתאים עבורכם. מדובר על גזיבו אלומיניום איכותי שמותאם לנזקי מזג האוויר. לאלומיניום תכונות ייחודיות והוא לא מחליד ולא מקבל קורוזיה ולכן הוא מעולה עבור הגזיבו. על מבנה האלומיניום נמצא בד הגזיבו שעשוי מבד פוליאסטר חזק ועבה המגן מפני קרני השמש האולטרה סגולות ומפני הגשם בחורף.

לאפשר לעסקים להנות מהצללה יחד עם מיתוג

עסקים רבים זקוקים למיתוג יחד עם הצללה. עד היום שני דברים אלו היו נפרדים. מהיום כל עסק יכול לרכוש בחברת QTENT גזיבו ממותג שניתן לקחת ליריד מכירות שבו הם נמצאים, ליצור הצללה והבדלה בין עסקים אחרים ולקבל גם מיתוג של העסק על בד הגזיבו. זהו פתרון מושלם לטווח ארוך.

לייצר צל בכל פינה שרוצים בגינה

גינת הבית שלכם אינה מוצלת ואתם מחפשים פתרון הצללה איכותי שלא יהיה קבוע? גזיבו לגינה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. תוכלו לרכוש גזיבו בגדלים שונים ולחבר אותו היכן שהכי נכון עבורכם. זו יכולה להיות פינת הישיבה בחצר הבית, הנדנדה של הילדים או הבריכה הביתית שלהם. הגזיבו מתאים לכל אחת מן האפשרויות.

לקחת את הגזיבו בתיק נשיאה לקמפינג

נוסעים בקרוב לקמפינג של כמה ימים ורוצים לדאוג לעצמכם לצל? אל דאגה! הגזיבו ששל חברת QTENT הוא גזיבו מתקפל לתוך תיק וניתן לקחת אותו ברכב יחד אתכם ממש בקלות. הוא קל לנשיאה וגם קל לפירוק והרכבה.

קירוי איכותי נגד גשם

מחפשים לפינת הישיבה שלכם קירוי נגד הגשם שתוכלו לשבת בחוץ גם בחורף? גזיבו נגד גשם זה בדיוק מה שאתם צריכים. מדובר בגזיבו בעל דפנות בד פוליאסטר חזק שסוגרות את הגזיבו מכל הכיוונים ומאפשרות לכם מקום מוגן מפני הגשם.

לייצר מקום חניה מקורה

רוצים לייצר חניה בחצר הבית, אך יש לכם בעיה עם קבלת היתר או שמדובר בבית מושכר? גזיבו לרכב הוא פתרון פריק ליצירת חניה מקורה נוחה שתגן על הרכב שלכם מנזקי מזג האוויר.

ליצור מרפסת מקורה מבלי לבנות קירות

יש לכם בדירה מרפסת ואתם רוצים בחורף לסגור אותה באופן זמני עד שמזג האוויר יתבהר? כיום ניתן לעשות זאת בעזרת גזיבו למרפסת. לא צריך היתרי בנייה ולא בניית קירות. פשוט מאוד מחברים את הגזיבו בתחילת החורף ואתם מסודרים.

כתובת: ראשון לציון| טוליפמן 7

טלפון: 073-3156669

דוא”ל:  info@qtent.co.il

 

בשיתוף QTENT

כדאי להכיר