גרביטקס: מלמדים את האמריקאים שיווק מנצח מהו

מחקרים רבים שפורסמו בעשור האחרון הוכיחו מעל לכל ספק, כי למעלה מ 90% מהלקוחות הפוטנציאלים של כל בעל עסק ונותן שירות, יגיע אליו דרך הדיגיטל

(גרביטקס - שיווק ממוקד תוצאות. מימין לשמאל: אמיר טוויג, עומר בן נתן, ליאל עמרם)

בשיתוף גרביטקס

מי שהפנימו את העניין הזה מהר יותר מכולם הם אמיר טוויג ועומר בן נתן, הבעלים של משרד הבוטיק “גרביטקס”, המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט.

לאחר שבשנים האחרונות “גרביטקס” פיצחה את אחד הנושאים הכי תחרותיים וקשים בישראל – שיווק עורכי דין ופיתחה שיטות עבודה שהקפיצו חברות רבות ונותני שירות עצמאיים אל קדמת הבמה, בשנה האחרונה טוויג ובן נתן החלו ליישם את אותה האסטרטגיה שבנו רק בהתאמה אישית לשוק בארה”ב, כאשר מעניקים שירות דיגיטלי מקיף ומותאם במיוחד עבור בעלי עסקים ישראלים בארה”ב כגון גארז’ דורס, מנעולנים, שירותי הובלות, ניקוי תעלות אוורור ועוד.

גרביטקס: שולטים בשוק האמריקאי משלט רחוק

נשאלת השאלה, כיצד דווקא משרד בוטיקי לשיווק ופרסום הממוקם בישראל, מעניק שירות לישראלים אשר מתגוררים ועובדים בארה”ב, במקום שאלו ייעזרו בחברות מקומיות? על כך אמיר טוויג הסביר:

“עולם הדיגיטל חוצה יבשות, את זה אני לבטח אני לא צריך לספר לאף אחד, אבל לאחר שפנו אלינו לא מעט חבר’ה ישראלים מיואשים שעובדים בארה”ב, וביקשו להיעזר בשירות שלנו על מנת להתחיל להכניס כסף בפועל מכל התקציבים שהם מוציאים על גוגל אדס, גרנטי, מפס ועוד.

לכן ערכנו בדיקת שוק מעמיקה ומצאנו מספר דברים שעושים את ההבדל.

למרות שבעלי עסקים ישראלים מתגוררים ועובדים בארה”ב, בכל הנוגע לשפה משותפת בדיגיטל הם צריכים ישראלי ‘משלנו’ שיעזור להם, שידבר איתם בגובה העיניים ויפעיל את החשיבה המיוחדת כל כך שמאפיינת אותנו כישראלים, על מנת לפצח את הקשיים ולבנות אסטרטגיה שיווקית עבור הלקוח, על מנת להביא לו תוצאות יוצאות דופן שיחזירו לו לפעמים יותר מפי 27 על הכסף שהוא השקיע בפרסום.

אנחנו חיים ונושמים בעלי עסקים ישראלים, מכירים כבר את כל הטריקים והשטיקים ותמיד יודעים איך לחדש ומאיפה להביא את הבשורה.

הניסיון שאנחנו מביאים שווה המון, וחוסך עשרות אלפי דולרים עבור הלקוחות שלנו בכך שאנחנו לא צריכים ”להתגלח” על הלקוח כדי להבין מה עובד ומה לא עובד, אלא מביאים תוצאות מוכחות כאן ועכשיו.

למרות זאת גילינו שיש אלפי משרדי שיווק ופרסום אמריקאיים, אבל בשונה מישראל הם גובים מחירים מופקעים ממש, מעבר לזה, הם לוקחים תשלום אקסטרה על כל פיפס נוסף שצריך לבצע, גם אם מדובר באפס עבודה, זו התנהלות שונה לחלוטין מזו המקובלת אצלנו, כך שהשירות שלנו הרבה יותר מקיף ולעולם לא נבקש מלקוח שלנו עלויות נוספות מעבר למה שצריך, בסופו של דבר הצלחה שלו היא הצלחה שלנו ואנחנו מחפשים מערכת יחסים לטווח ארוך.

בנוסף, למדנו כי הזמינות של החברות הללו בארה”ב מוגבלת ביותר וקשה מאוד לתפוס את אנשי הקשר ומנהלי התיקים של הלקוחות, בעוד הזמינות שלנו מלאה, בכל שעה לאורך היום בין אם בווטסאפ או בטלפון.

לכן השילוב המקיף שלנו עושה את ההבדל עבור אותם ישראלים, והם מעדיפים להיעזר בנו מאשר לפנות אל משרדים מקומיים בארה”ב או פרילנסרים וחברות ישראליות שלא חיות ונושמות את התחומי עבודה שלהם”.

גרביטקס: פועלת בכמה מישורים

עיקר הפעילות השיווקית של “גרביטקס” נוגעת במספר מקצועות

שישראלים רבים לקחו עליהם פיקוד במדינות השונות בארה”ב.

☑גארז’ דור (Garage Doors).

בכל בית פרטי בארה”ב ישנו גארז’ אשר משמש את בני הבית כחנייה ומקום לאחסון של כלים, רהיטים, אוספים שונים וציוד נוסף.

דלת הגארז’ יכולה להגיע במגוון סגנונות, כמו תריס גלילה, דלת פנל חשמליים ועוד, כאשר זו סוגרת ואוטמת את תוככי הגארז’ בצורה הרמטית ובטוחה.

התקנת הדלת הזו דורשת מיומנות רבה, כמו גם התחזוק ותיקון שלה במקרה הצורך, לכן מדובר בתחום מאוד מכניס.

☑ מנעולנים (locksmiths).

העבודה הזו כוללת בין היתר פריצת מנעולים של רכבים, בתי עסק ובתים פרטיים, החלפת מנעולים, שכפול מפתחות, התקנת מערכות אבטחה, כספות ועוד.

☑ניקוי תעלות אוויר, פעולת ניקיון אשר משקמות בתים לאחר אסונות טבע כפי שיש לא מעט בארה”ב, במקבילך לתחזוקה כללית המבטיחה תעלות נקיות מעובש ותחב, כיוון שלאורך הזמן התעלות הללו נסתמות וחשוב לנקות אותן על מנת לשמור על הבריאות של יושבי הבית, כמו גם לשמר את תקינות הצינורות.

☑ שירותי הובלות, ידוע כי הציבור האמריקאי נוהג לעבור בין דירות ובתים כל כמה שנים, ולכן ישנה עבודה רבה בהובלות מחוף לחוף וכד’.

בתמונה: עומר בן נתן

על המעטפת המלאה ש”גרביטקס” מעניקה לישראלים אשר פעילים במתן השירותים הללו, עומר בן נתן פירט:

“זה מתחיל מבניית אסטרטגייה מתאימה שכוללת קמפיינים נכונים בפלטפורמות השונות של גוגל אדס, גוגל גרנטי וגוגל מפס. כל אלה בשילוב עם אתר מותאם ומערכת ניהול לידים עם מספרים דיגיטליים חכמים עובדים נהדר כשיודעים לנהל אותם בצורה נכונה.

מעבר לזה, השיווק שלנו ברשתות החברתיות נעשה ברמת דיוק שבה אנו יורדים לרזולוציות הכי קטנות, של שכונות ורחובות ממש, על מנת למצוא את הלקוחות שנזקקים או יצטרכו בעתיד את אחד סוגי העבודה הללו.

כך שבפעם הבאה שלקוח פוטנציאלי יצטרך גארז’ דורס/מנעולן, לנקות את תעלות האוורור שלו או יבקש לבצע הובלה של ציוד קל או כבד, לטווח קצר או ארוך, אותם בעלי מקצוע שונים שאנו משווקים יהיו הראשונים שיקפצו לו, כאשר יחפשו אותם בגוגל ובמקומות אחרים ברשת”.

גרביטקס: מבטלים את החסימות של גוגל

“מחלה” ידועה בקרב נותני שירות רבים בתחומים הללו בארה”ב, היא שגוגל מציבה חוקים דרקוניים ממש ולא מאוד מובנים, שגרמו לחסימות של מי שביקשו לפרסם את עצמם ברשת לאורך שנים ארוכות, מה שפעמים רבות תוקע אותם והם נדרשים לנסות לעשות כל מיני ‘קומבינות’ כאלה ואחרות על מנת להביא לידים ועבודה לעסק.

גם בנישה הזו “גרביטקס” מצאו את הנוסחה הייחודית להם, כאשר ביטלו את החסימות הללו להמון לקוחות והחלו לשווק את קהל הלקוחות שלהם בלי בעיה נוספת.

“בדיוק כפי שיועצי משכנתאות מבינים את שפת הבנקים ויודעים כיצד להתנהל מולם טוב הרבה יותר עבור הלקוחות שלהם, כך גם אנחנו יודעים כיצד לגשת ולשוחח עם מי שצריך בגוגל.

כמשרד שמנהל מאות אלפי דולרים בחודש, נציגי גוגל זמינים אלינו יותר מאשר ללקוחות קצה, למדנו איך לתקשר איתם בצורה יעילה ומהירה.

למרות שיצרנו את הקשרים שלנו עם נציגי גוגל, כל חסימה של גוגל גרנטי, גוגל אדס או גוגל מפס הופכת ברגע אחד לסוג של מלחמת גרילה מטורפת.

אנחנו נדרשים להביא המון מסמכים, לעשות פעולות שונות ולהיות איתם שעות ארוכות ומייגעות על קו הטלפון, לפעמים אפילו נדרשים להמציא את הגלגל מחדש.

אבל בסוף אנחנו תמיד מצליחים לנצח ב’קרב’ ולבטל חסימות שהיו קיימות על העסק. פעם אפילו הצלחנו לבטל חסימות שהיו על עסק מסויים מעל ל 5 שנים, תוך חודש בלבד!

אנו גאים שיש לנו 100% הצלחה בכל הנוגע לישראלים שגוגל חסם אותם, וכיום תחת הליווי שלנו זה נעשה בלי עבודה קשה מצד הלקוח ובהצלחה מרובה”, אמיר טוויג הוסיף והסביר.

(בתמונה: אמיר טוויג) צלמת: מור צידון

גרביטקס: יצירת קשר

עבור נותני השירות הישראלים בארה”ב, “גרביטקס” מעמידים מערכת      CRM דיגיטלית חכמה ויעילה, בעזרתה ניתן לעדכן לדעת את תוצאות הקמפיינים בכולם בכל רגע נתון במסך אחד. איזה לידים נכנסו ומאיפה וכמה כסף הם הכניסו לעסק. אנחנו דואגים להכל ההטמעה של המערכת, רכישה וארגון המספרים הדיגיטליים ועוד. כמובן שעל סמך המידע שמתקבל אנחנו מבצעים אופטימיזציה בכל הנוגע לקמפיינים השונים, תוך כדי אפשרות להתרחב לאזורים נוספים בהם רוצים לבצע דריסת רגל, בהתאם לצורך וקצב ההתקדמות.

לעומת משרדי פרסום ושיווק אחרים בישראל ובארה”ב, “גרביטקס” נחשבים ליקרים יותר, אולם כאשר לוקחים בחשבון את היכולות יוצאות הדופן של “גרביטקס” למקד, להגיע ולהגדיל את ההכנסה והרווח השוטף של נותני השירות השונים, מדובר בחבילה אטרקטיבית במיוחד.

לפרטים נוספים חייגו לטלפון: 03-5010051

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף גרביטקס

כדאי להכיר