בשיתוף יפעת מכרזים ו-sPReader
יפעת מכרזים עושה זאת שוב. אחרי שהשיקה בשנה האחרונה את הכלי ״סוכן חכם״ למציאת הזדמנויות עסקיות והגדלת המכירות עבור עסקים קטנים, יפעת מכרזים משיקה שיתוף פעולה ייחודי עם סטארטאפ ישראלי עבור מועדון הלקוחות שלה – sPReader הפלטפורמה ליצירת תוכן, גם בשפה העברית ופרסום באתרי החדשות והמגזינים המובילים.
שילוב מנצח לעסק הקטן: הזדמנויות עסקיות, יחסי ציבור ופרסום על בסיס דאטה חכמה
כידוע, יפעת מכרזים מספקת פתרון מתקדם לבעלי עסקים קטנים כגדולים המעוניינים להיחשף לכל המכרזים הרלוונטיים עבורם במקום אחד, ושולחת לכל לקוח את המידע שמתאים לו, למייל ו/או לנייד. וכיום משיקה שיתוף פעולה חדשני ללקוחותיה כדי לקדם את העסק שלכם וליצור עוד מכירות והזדמנויות עסקיות.

פלטפורמת sPReader (ספרדר) מיועדת גם היא לעסקים קטנים ובינוניים אשר מעוניינים לפרסם את העסק שלהם בצורה האפקטיבית ביותר, לייצר מודעות ללקוחות פוטנציאלים, ולבסס את מעמדם בתקשורת הארצית וברשת. ממש כמו המותגים הגדולים.
״עסקים קטנים ובינוניים במדינת ישראל מחפשים את הדרך איך לקדם את העסק שלהם ואיך לייצר עבור עצמם הזדמנויות עסקיות מתאימות. חשיפה נכונה במדיה, יכולה לסלול עבורם דרך קלה יותר. שיתוף הפעולה עם ספרדר, בהחלט פותחת עבור העסקים דלת רחבה יותר”. מציינת דיאנה לברן, מנכ״לית יפעת מכרזים.

״היום זה כבר ידוע, כדי למכור במיוחד באינטרנט, חייב להיות לך מותג מוכר ומבוסס. גם אם אתה עסק קטן שמוכר רק באזור נתניה למשל״. מציינת ניצן פוקס, מנכ״לית ומייסדת sPReader ומוסיפה, ״ספרדר מנגישה את עולמות הפרסום לעסק הקטן והאסטרטגיה השיווקית הכי חמה בעולם היום – מודעות למותג או Brand Awareness, ליצור בשניות תוכן איכותי ולפרסם אותו במהירות במדיה הרלוונטית ביותר״.
פנו אלינו ישירות בוואטסאפ או בטלפון:
0548701327
בשיתוף יפעת מכרזים ו-sPReader
