היזמים עמרי שורק (מימין), עפר סימון (משמאל) - יח"צ

Trusstor של עמרי שורק ושל עופר סימון גייסה 4.5 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי טראסטור (Trusstor), בהובלת עמרי שורק ועפר סימון, השלים גיוס seed של 4.5 מיליון דולר בהובלת קרן SOMV. בשורה משמחת לעולם הבנייה הבינלאומי ולסטארטאפים הישראלים בתחום הקונטק

בשיתוף Trusstor

חברת הסטארטאפ הישראלית, טראסטור, “Trusstor”, נוסדה בשנת 2019 וכבר נחשבת לאחת מ50 חברות הקונטק המובילות בעולם ע”פ דירוג CEMEX Ventures, הישג משמעותי לכל הדעות.

לפני מספר חודשים, החברה גייסה 4.5 מיליון דולר, והמייסדים הישראלים שלה (עמרי שורק, עפר סימון) ממשיכים לכוון גבוה.

טראסטור (Trusstor) מספקת טכנולוגיה מתקדמת לאתרי בניה והופכת את התהליכים באתרים לכאלו שניתן למדוד אותם ולעקוב אחריהם בזמן אמת. הפיתוח מאפשר למנהלי העבודה ולצוותים השונים עבודה יעילה ובטוחה יותר בתוך אתר הבנייה.

כשמדברים על השינוי הגדול שחברת טראסטור (Trusstor) מביאה לעולם הנדל”ן מדברים בעיקר על Visibility. טראסטור בעצם ״מדליקה את האור״ ומציגה מה בפועל נעשה באתר. כך היא מאפשרת להגביר את היעילות והבטיחות באתרי הבנייה השונים, בעזרת טכנולוגיה חכמה מבוססת דאטה שמתקבלת בזמן אמת במערכת. מנהל הפרויקט באתר הבניה מקבל לוח בקרה שבו הוא יכול לקבל מושג בכל רגע נתון באיזה שלב הפרויקט נמצא וכיצד העבודה של כל צוות מתקדמת בפועל. פירוט זה יכול לתת לקבלן מושג האם אפשר לייעל ולשפר את אופן הביצוע ולחסוך כסף ומשאבים. כמו כן, טראסטור מציינת כי הנתונים האלו מאפשרים גם לחזות מראש כיצד להתייעל ולשפר את תהליכי העבודה העתידיים.

הפיתוח המשמעותי של טראסטור כולל את אותה מערכת השליטה של מנהל הפרויקט, אשר מקושרת עם תגים חכמים בטכנולוגיית בלוטוט’ (Bluetooth) שאותם ממקמים בתוך אתרי הבנייה, על מכשירי בנייה, על לבוש העובדים וגם בלוקיישנים נבחרים. כך ניתן לקבל מידע על כל תהליך וכל שלב במהלך הבנייה ולהבין מהו סטטוס הביצוע בזמן אמת.

דאטה זה המפתח לפרויקט מוצלח!

על ידי שימוש בפתרון של טראסטור, למנהל אתר בנייה יש יכולות שלא היו לו לפני. יכולות לאסוף נתונים בזמן אמת על המשאבים שלו ועל התקדמות העבודה. בצורה זו ניתן לנצל את הדאטה המתקבלת ולייעל את הפעילות בפועל.

ניהול חכם של דאטה מאפשר למנהלי הפרויקט לקבל אינפורמציה ושליטה מה קורה בכל רגע נתון, לצמצם את ההפסד הכספי הקשור לעיכובים, סכנות בטיחות או משאבים אשר לא מנוצלים כנכון.

בשיתוף Trusstor