יוסי פלרמו – כי בעסקת נדל”ן הכי חשוב זה לבחור את האנשים הנכונים בדרך

השקעות בנדל"ן יכולות להביא לתשואות גבוהות ובתקופה האחרונה הן נחשבות לאטרקטיביות במיוחד. עם זאת ברור כי לא כל עסקה היא עסקה טובה וכדי להפריד בין אחת שהיא בסדר לאחת מצוינת שמתאימה בדיוק למשקיע, יש צורך באיש המקצוע המתאים

יוסי פלרמו צילום נטלי פלר

בשיתוף מאי נדל"ן אדמות בישראל בע"מ

יוסי פלרמו, בעלים ושותף בחברת מאי נדל”ן אדמות בישראל בע”מ הוא אחד מאנשי המקצוע שכדאי להכיר בתחום. פלרמו החל את דרכו מלמטה כשהוא למד את התחום מהשטח. לאט, לאט עלה בסולם והיום לקוחותיו ממשיכים לחזור ולהמליץ לאחר שנהנו מעסקאות מוצלחות.

מאיתור העסקה הנכונה ועד לחתימה

מחירי הנדל”ן עולים באופן מתמיד וככל שהזמן עובר כך אנשים רבים מרגישים שההזדמנויות נסגרות עבורן. העלויות הגבוהות מרחיקות אנשים ומשקיעים שמעוניינים פשוט לקבל תשואה ראויה. פלרמו מכיר היטב את הנושא ולכן הוא מאתר את העסקה הנכונה עבור לקוחותיו וזו הסיבה שהוא מתמחה בקרקעות להשקעה. לקוחות רבים כבר מצאו איתו בזכותו את הקרקע המתאימה להם, חלק כבר ממשו את ההשקעה וחלק העדיפו לחכות עוד זמן כדי לקבל תשואה גדולה יותר.

עסקאות של קרקע למכירה יכולות להיות מאתגרות כיוון שלא כל קרקע ממוקמת באזור שיכול להיות רלוונטי לבניה בעתיד. לא כל קרקע חקלאית שנמצאת במיקום מרכזי תעבור הליך הפשרה ולא כל עסקה מתאימה ללקוח הנוכחי. כשפלרמו מלווה את הלקוחות שלו הוא בוחן קודם כל את הציפיות שלהם, כמה הם מעוניינים להשקיע וכמה כסף היו רוצים לראות כתשואה ומתי. חשוב לא פחות, הוא דואג קודם כל לזכויות של הלקוחות.

חתימה על עסקת קרקע חקלאית כולל ליווי מלא של פלרמו, חתימה של הקרקע בטאבו על שם הלקוח ועד לשלב זה הכסף נמצא בחשבון נאמנות של עורך דין. כן, כך הלקוח יכול להיות רגוע שהוא שם את כספו במקום מבטחים ולהיות בטוח שהוא בידיים טובות. אין זה מפתיע כי הלקוחות של פלרמו חוזרים לעסקה נוספת ושמחים להמליץ עליו לחבריהם וקרובי משפחתם.

פרויקט צמרות הפארק – קרקע להשקעה במיקום מרכזי

פרויקט צמרות הפארק שבהוד השרון הוא דוגמא מצוינת ליכולת של יוסי פלרמו במציאת קרקע אטרקטיבית להשקעה. הוד השרון נוסדה בשנות השישים של המאה הקודמת והיא קרובה לערים מרכזיות כמו כפר סבא, רעננה ותל אביב. כל אלה יחד עם המרחבים הירוקים הגדולים, אפשרויות החינוך והאופי בעיר, הופכים אותה לאטרקטיבית עבור משפחות צעירות ובוגרות.

צמוד לשכונה הוותיקה גיל עמל מוצעת היום קרקע להשקעה במסגרת פרויקט צמרות הפארק. הקרקעות הנוכחיות הן חלק מתוכנית המתאר הר 2050 שאושרה על ידי הוועדה המקומית ושקיבלה תוקף בוועדה המחוזית. התוכניות מייעדות לאזור כ-2,230 יחידות דיור ולכן ההערכה היא שתוך שנים ספורות, לאחר אישור תוכנית המתחם, ערך הקרקע יעלה בצורה משמעותית.

בחינת שכונת גיל עמל מצביע על כך כי שווי דירת מגורים מגיע לכדי 2.7 מיליון שקלים. התפתחות האזור יחד עם פיתוח שטחי התעסוקה והנכונות של העיר לשמור על המרחבים הירוקים, מהווה סיבה טובה לבחון את ההשקעה בקרקע באזור. חשוב לציין כי נכון להיום הקרקעות אינן זמינות לבנייה, אך כל מי שבוחר להשקיע מלווה על ידי חברת מאי נדל”ן באופן צמוד והקרקע נרשמת על שמו בטאבו.

*הקרקע המוצעת בכתבה אינה זמינה לבניה

העסקה הנכונה עם האנשים הנכונים

כדי שעסקת נדל”ן תעמוד בציפיות כדאי למצוא את האנשים הנכונים לליווי התהליך. פלרמו מביא שקיפות לעסקה כשהוא מסביר ללקוחותיו את הפוטנציאל העסקי אך גם את הסיכונים. ברור כי השקעה בקרקע חקלאית אינה מיועדת למימוש מידי וזוהי נקודה שחשוב לו לציין בפני כל משקיע.

משקיעים אשר רוצים ליהנות מקרקע במיקום מרכזי יוכלו לעשות זאת החל מ-299 אלף שקלים. מחיר זה פותח דלתות למשקיעים רבים אשר לא יכולים להרשות לעצמם קרקעות יקרות או נדל”ן שנמכר במיליוני שקלים. לאורך כל הדרך נמצא פלרמו אשר שמח לענות על כל שאלה ולוודא בעצמו כי הלקוח מרגיש בטוח עם ההשקעה שנמצאת לפניו.

מתעניינים בהשקעה בקרקע חקלאית? רוצים לשמוע פרטים נוספים על פרויקט צמרות הפארק בהוד השרון? זה הזמן ליצור קשר ולהתייעץ באופן אישי עם יוסי פלרמו: 9807*

בשיתוף מאי נדל"ן אדמות בישראל בע"מ

כדאי להכיר