מה הסיבה למחסור החמור בעובדי ניקיון? וכיצד תוכלו להתמודד איתו?

בשבוע שעבר (24.11.21) התקיים כנס ענף הניקיון השנתי בטבריה. בכנס נדון הנושא הרגיש אודות המחסור החמור בעובדי ניקיון בישראל. כיום, המצב מדאיג בלשון המעטה, לאור העובדה שקיים מחסור של למעלה מ-42 אלף עובדי ניקיון בענף הניקיון

צילום דיל777

בשיתוף דיל777

לאור המחסור שהולך ומחריף, עובדי ניקיון מציבים תנאי סף גבוהים מבחינת שכר, שעות עבודה ותנאים סוציאליים. מה גם, שעובדי הניקיון הקיימים בענף מרשים לעצמם לעשות ככל העולה על רוחם כמו: להבריז מבלי להודיע למעסיק ולהציב רף גבוה (ולעיתים גם בלתי הגיוני בעליל) למעסיק, אשר תלוי בחסדי העובדים ובנאמנותם.

לדברי יו”ר ארגון חברות הניקיון בישראל, מר אבי מזרחי: “המצוקה היא חסרת תקדים, מדובר במשבר חמור שלא זוכה לאוזן קשבת מהממשלה ומקבלי החלטות, אם לא נקדם פתרונות אנחנו נמצא את עצמנו חיים בזוהמה, בלי עובדי ניקיון בכלל”.

דיל777 מציעה לכם מכונות שטיפה למגזר הפרטי והעסקי לפרטים נוספים לחצו כאן>>>

מחסור עובדי הניקיון במגזר הפרטי

רבים מאיתנו כבר מכירים את התופעה הנפוצה – אנחנו מחפשים מנקה שתסייע לנו בעבודות הניקיון בבית, אך פשוט לא מוצאים. ואם כבר מצאנו? למרבה השמחה, אז קבענו יום ושעה עם המנקה, הצטיידנו היטב בכל חומרי הניקיון הדרושים, אבל (וזה אבל גדול) המנקה החליטה להבריז לנו ברגע האחרון, ולפתע פתאום מצאנו את עצמנו נאלצים להתמודד שוב עם ניקיונות הבית באופן עצמאי.

אתגר נוסף העומד בפנינו בבואנו למצוא מנקה הוא “אתגר החגים” – אם אנחנו מחפשים מנקה לקראת החגים כמו: פסח וראש והשנה, ככל הנראה שנצטרך לשריין מולה תאריך מבעוד מועד ביומן, לפחות כמה חודשים מראש, אחרת? שוב נמצא את עצמנו בסיטואציה פחות נעימה אשר מאלצת אותנו מכורח הנסיבות, לשאת בנטל הניקיון לבדנו.

וגם כשכבר מצאנו מנקה ביתית, מדובר באליה וקוץ בה. וזאת מכיוון שלאחר חיפושים רבים מצאנו סוף סוף מנקה, אבל הדרישות שכר של המנקה גבוהות במיוחד ועוברות את הרף שהקצבנו לצורך כך בתקציב, מה שאומר שההוצאות גבוהות מדי וייתכן שלא נוכל לעמוד בהן.

צילום דיל777

מחסור עובדי הניקיון במגזר העסקי

המחסור בעובדי ניקיון לא פסח גם על המגזר העסקי והתעשייתי, ונכון להיום (נובמבר 2021) חסרים למעלה מ-42 אלף עובדי ניקיון בתעשייה. פירוש הדבר, שבעתיד הקרוב נגיע לכאוס בארגונים כגון: בתי מלון, קופות חולים, בתי חולים, מפעלים, סופרים ועוד – שיהיו מזוהמים, נקודה.

עצוב ככל שיהיה, אבל מדובר במשבר חמור במשק הישראלי, משבר שבעקבותיו הממשלה חייבת לקחת את המושכות לידיים ולמצוא פתרון הולם למחסור עובדי הניקיון שהולך ומחריף, וכבר עכשיו מציב אתגרים רבים בפני השוק התעשייתי.

חברת דיל777 מציעה לכם פתרון!

אם אתם זקוקים למנקה לבית או למשרד ולא מוצאים, או שיש לכם מנקה שנאלצת להתמודד עם שטחים בינוניים וגדולים של מרחב ביתי, גינה, בריכה, חנויות, משרד וכדומה, מכונה Go T15 היא הפתרון המיטבי עבורכם לשטיפה בבית! המכונה מתאימה לחללים עד 500 מ”ר, יש לה לחץ מברשת של לא פחות מ-20 ק”ג, היא קומפקטית, ידידותית וקלה לשימוש.

צילום דיל777

לעומת זאת, אם אתם זקוקים למכונת ניקוי תעשייתית לחללים גדולים (בין 500-2000 מ”ר), לארגונים וחברות – GM50B היא במיוחד בשבילכם! מכונת השטיפה GM50B משלבת אמינות גבוהה לצד פונקציונליות חסרת פשרות, מכונה הניקוי התעשייתית מכילה מנוע ואקום חזק ואמין, מברשת שמבטיחה ניקיון יסודי של רצפות באיכות הגבוהה ביותר ומנגנון ייבוש אוטומטי.

היתרונות של מכונות השטיפה של חברת דיל 777 :

  • חיסכון בזמן
  • חיסכון במשאבי אנרגיה
  • חיסכון כלכלי כגון: תשלום לשעות מנקה, חיסכון במים וכדומה
  • שטח נקי ומבריק

חברת דיל777 מתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי ניקיון לשוק הפרטי ולשוק המוסדי כגון: קופות חולים, בתי חולים, בתי אבות, בתי מלון, מפעלים, ארגונים ועוד. לפרטים נוספים אודות מוצרי הניקיון של דיל777 תתקשרו 09-7909830.

בשיתוף דיל777

כדאי להכיר