מה אתם יודעים על קרוונים וריקשה ?

השכרת רכב הוא צורך חיוני ורבים שאין להם רכב משכירים רכב על בסיס יומי או חודשי, בהתאם לצרכים שלהם. יש אפשרות נוחה וקלה מאוד גם עבור השכרת קרוונים. רבים מבקשים כיום לשכור קרוון על מנת לטייל וללון מחוץ לבית. יש גם מי שהקרוון הוא ביתם תקופה זמנית ואף יותר מכך

גרין אקסטרים

בשיתוף תוכן שיווקי

ריכזנו לפניכם מידע חשוב לגבי עלויות השכרת קרוונים ועוד כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם. חשוב לדעת שקשת אפשרויות הניידות היום היא מאוד רחבה, ולא דובר רק על רכבים. יש כאמור אופציה של קרוונים, יש רכב חשמלי מסוג קלנועית, יש תוק תוק וגם אפילו ריקשה.

השכרת קרוונים – על בסיס יומי

תוכלו להנות מכל היתרונות של קרוונים במחיר של כמה מאות שקלים ליום. אם אתם מעוניינים לשכור קרוון לצורך טיול של כמה ימים – הרי שזו האופציה הטובה ביותר עבורכם. אם אתם מעוניינים לשכר קרוון על בסיס חודשי לצורך מגורים זמניים או טיול של כמה שבועות, אתם יכולים בקלות לשכר קרוון על בסיס חודשי. קרוונים על בסיס חודשי הם אופציה טובה מאוד ואתם יכולים לשכור קרוון על בסיס חודשי במחיר של כמה אלפי שקלים, אבל לא בהכרח בסכומים הגבוהים. חשוב כמובן לנהל משא ומתן עם מי שמציע את הקרוון שלו להשכרה. לשבוע ימים תוכלו למשל לשכור קרוון במחיר של אלף שקלים, ולכן ככל שתבקשו לשכור לזמן ממושך יותר, כך תוכלו להשיג מחיר שכירות טוב יותר בממוצע ליום שכירות בודד.

השכרת קרוונים – לעומת דירה

יותר זול לשכור קרוונים לעומת דירה. גם השכירות עצמה נמוכה יותר, וגם ההוצאות השוטפות נמוכות יותר. תחסכו באופן הזה עשרות אחוזים על שכירות חודשית. חשוב גם לשים לב שאתם חוסכים הוצאות נוספות שהייתם מוציאים על רכב אילולא הייתם גרים ומתניידים באמצעות קרוון, כמו למשל הוצאות על שטיפה, קנסות, ביטוח ועוד. יש הוצאות כאלו גם על קרוונים, אך בתחשיב כולל סך ההוצאות הינו נמוך יותר. כך למשל עלות הביטוח לקרוון היא בממוצע 150 ₪.

נקודה נוספת וחשובה

כמו בכל דבר בחיים אפשר לבחור באפשרות זולה ובאפשרות יקרה. אפשר לקנות חולצה פשוטה בשלושים שקלים ואפשר לקנות חולצה יקרה בשלוש מאות שקלים. ואותו הדבר כאשר מדובר על קרוונים. יש קרוונים מאוד יוקרתיים ומאובזרים בשלל מכשירי חשמל וציוד נלווה, ויש קרוונים פשוטים ובסיסיים, ויש באמצע. ובדיוק אותו הדבר כאשר מדובר על רכישת או שכירת דירה. האופציה של שכירת קרוונים טמונה לא רק בחיסכון בהוצאות שוטפות אלא גם בשינוי סגנון ואווירה. רבים מבקשים לגוון את אורח חייהם השגרתי והשוחק בניחוח של יצירתיות, ריענון ושבירת שיגרה – ובדיוק כאן נכנסת חווית קרוונים לתמונה.

לסיכום, חשוב לדעת שמגורים וניידות באמצעות קרוואנים זו אפשרות טובה ונוחה מאוד, ולא יקרה. חשוב כמובן לבצע את הבירורים המתאימים, לבחור קרוון אשר עונה על הצרכים שלכם ומתאים למידות שלכם ולכמות הנפשות. חשוב לברר על הביטוח, על ההוצאות הנלוות ולעשות את הכל בכיף ובשמחה. קרוון הוא כלי ניידות כיפי מאוד, גם למגורים וגם לנסיעה, ואתם יכולים להפיק ממנו תועלות רבות.

ומה עם הריקשה ?

קלאב קאר זה לא ריקשה! ריקשה או בשמה השני תוק תוק הוא רכב שאומנם קצת מחזיר אותנו אחורה בזמן אבל הוא נעשה יותר ויותר נפוץ בתוך הערים הצפופות, ולא רק. יש יתרונות רבים לנסיעה עם ריקשה, ואתם יכולים להנות מכך. כדי לעשות סדר בדברים ריכזנו לפניכם את כל מה שחשוב לדעת בנושא.

על ריקשה ויתרונותיה

ריקשה או כאמור בשמה הנוסף – תוק תוק הוא סוג של כלי רכב. יש ריגשה חשמלית ויש ריקשה מסוג אופניים. הריקשה משמשת הם לצרכים תעשייתיים והן לצרכים פרטיים. לצרכים תעשייתיים היא שימושית מאוד לנסיעה בתוך מפעלים כאשר מדובר על מפעל גדול עם אגפים שונים למשל. כך ניתן לנסוע בצורה פשוטה וידידותית מבלי כל הסיכונים והעלויות שכרוכות בנסיעה במכונית. ריקשה גם מאוד שימושית בנסיעה בתוך קיבוצים, כפרים, במתחם של מלון או כפר נופש ובמקומות נוספים. בכל המקומות הללו היתרון עבור נסיעה בריגשה הוא שמדובר בנסיעה קלה ופשוטה, עם עלויות נסיעה זולות וחווית נסיעה נעימה.

לצרכים פרטיים ריקשה בתוך העיר דומה קצת ליתרונות ולשימוש של קלנועית. קלנועית זהו כלי רכב חשמלי המאפשר נסיעה על המדרכה בתוך העיר וביישובים או אזורים כמו קיבוצים או מושבים למשל. קלנועית מיועדת בעיקר לבני הגיל השלישי, אך גם למי שלא מחזיקים ברישיון נהיגה מסיבות שונות או בשל צרכים מיוחדים, אך כן מתאפשר עבורם לנסוע עם קלנועית באופן שונה מרכב תפעולי. ריקשה, בניגוד לקלנועית, מאפשרת נסיעה בתוך העיר או בריקשה מסוג רכב חשמלי או באופני ריקשה. ריקשה חשמלית בתוך העיר שימושית עבור שליחים של סופרמרקטים, עבור מסעדות, מכבסות אשר מובילות שקי כביסה ובעלי עסקים נוספים. אופני ריקשה שימושיים יותר בתוך העיר עבור משפחות עם ילדים.

ריקשה עבור משפחה עם ילדים

כך למשל תוכלו לרכוש בקלות אופני ריקשה מתחום רכבים תפעולים מדגם אשר מיועד למבוגר פלוס שני ילדים. דגם כזה של ריקשה גם מאפשר מנוע חשמלי או ידני לבחירתכם. ריקשה כזו מאפשרות להסיע בקלות בבוקר את הילדים לגן או לביה”ס מבלי לקבל דו”חות חניה וקנסות. תוכלו אפילו להסיע את הילדים ביחד עם הכלב בבוקר, מה שהופך את חווית הנסיעה לכיפית ומהנה מאוד עבור הילדים וכל המשפחה. ריקשה מאפשרת לחבר אליה גם “נגרר” קל. כך למשל תוכלו לחבר אליה מושב נוסף שלישי אשר מחובר למושב הזוגי. התקנה של משענות או מושבים נוספים היא פשוטה מאוד בריקשה מה שהופך אותה לכלי הסעה ידידותי מאוד עם הרבה יתרונות.

ריקשה – אבזור ותוספות

ריקשה מאפשרת לחבר אליה נלווים שונים כמו כאמור משענות וכסאות נוספים ונגרר. תוכלו גם לשלב בה מנוע חשמלי ומעצורי יד מבוססי מנגנון נעילה ומעצור אחורי של תוף. יש ריקשה או טוקטוק עם גלגלי אלומיניום ועם ספסל מרופד וחגורות. תוכלו להתקין תוספות מיוחדות כמו מושב נוסף לילד, מחזירי אור, כיסא מרופד עם קפיצים ועוד.

בין אם תבחרו ריקשה ידנית מבוססת מנגנון של אופניים או ריקשה חשמלית – תפיקו מכל תועלות רבות לכל המשפחה. אופציה נוספת לניידות ומגורים היא קרוונים. קרוונים מאפשרים לכם לחסוך בעלויות מחייה ולהנות מחוויה שונה ואיכותית לסביבה. כמובן שגם טוקטוק ידידותית לסביבה.

בשיתוף תוכן שיווקי

כדאי להכיר