עורך דין נזקי גוף מומלץ לשנת 2022

מדי שנה אנו בודקים מי עורך הדין המומלץ ביותר בתחום נזקי הגוף לשביעות רצון לקוחותיו, אשר מומלץ על ידי עורכי דין אחרים ומשיג עבור לקוחות פיצוי כספי נכבד

עו"ד חיים הקמן צילום ברי חיון

בשיתוף iprofile

עורך דין חיים הקמן נבחר לעורך הדין נזקי גוף המומלץ לשנת 2022.

עורך דין חיים הקמן הוסמך כעורך דין בשנת 2009, בעל תואר שני במנהל עסקים והוא הבעלים של משרד בוטיק בתחום הנזיקין והביטוח, אשר מעניק טיפול אישי לכל נפגע.

לאחר שייצג חברות ביטוח במשך השנים, כיום עורך דין חיים הקמן מייצג רק לקוחות פרטיים ומשתמש בידע שרכש כאשר ייצג חברות ביטוח לטובת לקוחותיו כיום.

עורך דין חיים השיב על מספר שאלות בנושא, במטרה להרחיב את הידע בנושא.

כיצד בוחרים עורך דין נזקי גוף

חשוב ביותר לוודא שעורך הדין עוסק בתחום הנזיקין כתחום עיקרי והוא בעל הידע והניסיון להשיג עבורכם פיצוי מקסימלי.

כדאי לבדוק באתר האינטרנט או בכל מקום אחר כי עו”ד מומלץ על ידי לקוחותיו וכי השיג עבורם פיצוי כספי נכבד.

עורך הדין אשר ייצג בעברו חברות ביטוח מכיר אופן פעולתם והדבר מסייע בייצוג לקוח פרטי והגשת פיצוי גבוה.

מרבית עורכי הדין מאפשרים קיום פגישה ללא כל עלות, מומלץ להתרשם מעורך הדין – אין כמו תחושת בטן.

האם עדיף לבחור עורך דין קרוב לאזור בו מתגורר הנפגע?

אין כל משמעות למיקום משרדו של עורך הדין, תקופת הקורונה גרמה למשרדים רבים להסתגל לשינוי ולאפשר פתיחת תיקים און ליין מרחוק ללא צורך בהגעה למשרד, חתימות באמצעות תוכנה מאובטחת והעברת  המסמכים במייל או תשדורת פקס, ברוב המקרים אין צורך בפגישה במשרד.

כיצד מחושב שכר טרחה עורך דין נזיקין

מרבית עורכי הדין בתחום הנזיקין גובים שכר טרחת עורך דין באחוזים מהפיצוי והלקוח לא משלם לעורך הדין אלא רק לאחר קבלת הפיצוי.

האם יש תיק מסוים שריגש אותך באופן מיוחד

האמת שכל תיק הוא יחיד ומיוחד, ואין תיק אחד מסוים שריגש אותי אבל יש סוגים של תיקים שמרגשים אותי יותר והם לקוחות שנפגעו באורח קשה ולא מצליחים לחשוב בצורה חיובית על המשך הדרך. לאחר שאני מלווה אותם תקופה ארוכה הם מצליחים להשתקם לאט לאט ואף מקבלים סכומי כסף שמשנים את חייהם, הנפגעים חוזרים למסלול החיים ואין דבר שיותר מרגש מזה.

מה כולל תחום הנזיקין

תחום הנזיקין כולל נזקים לגוף ולרכוש, תביעות בגין פגיעה בתאונת דרכים, תאונות עבודה, תביעה לסיעוד, פגיעה מנשיכת כלב, נפילה ברחוב או בסופר, תביעה מול המוסד לביטוח לאומי ועוד מקרים נוספים רבים.

ממה מורכב הפיצוי בתביעה לנזק גופני?

דיני הנזיקין למעשה מנסים להשיב את המצב לקדמותו ומקרים רבים בית המשפט נדרשים לחשב את נזקי הנפגע גם לעתיד. קיימים ראשי נזק רבים כגון: הפסד שכר, נסיעות, עזרת הזולת, הוצאות רפואיות, כאב וסבל ועוד.

לדוגמא אדם שנפגע באופן שפגע בתפקודו יקבל פיצוי גם על השכר שהפסיד וגם תתבצע הערכה להיקף השכר שיפסיד בעתיד עקב המגבלה.

האם קיים הבדל בין נזקי גוף בתאונת דרכים לבין כל נזק גופני אחר.

ההבדל המשמעותי ביותר שעדיין לא רוב האנשים יודעים שבתביעה לנזקי גוף בתאונת דרכין אין כל משמעות מי האשם בתאונה וכל הנפגעים זכאים לפיצוי ובכל תביעה אחרת כגון נפילה ברחוב, תאונת עבודה יש צורך להוכיח שמזיק התרשל במעשה או מחדל.

במידה ואדם נפגע תאונת עבודה ממי ניתן לקבל פיצוי?

לאדם אשר נפגע בתאונת עבודה קיימות 3 תביעות אפשריות: הראשונה שכולם מכירים נגד המוסד לביטוח, תביעה נוספת היא מול חברת הביטוח של המעסיק (חבות מעבידים) במידה ומעביד התרשל לדוגמא לא סיפק סביבת עבודה בטוחה והתביעה השלישי במידה ואותו נפגע רכש פוליסת ביטוח לתאונות אישיות הוא יקבל פיצוי נוסף מפוליסת הביטוח הפרטי שלו.

האם יש לך עצה לאדם אשר נפגע בתאונה?

העצה הכי חשובה היא לפנות לקבת טיפול רפואי מוקדם ככל הניתן לתאר בפני הרופא את נסיבות התאונה.

לאחר מכן להיוועץ עם עו”ד האם התאונה מזכה בפיצוי – נפגעים רבים לא מודעים לזכויותיהם.

לדוגמא: אדם אשר נפגע ביציאה מהרכב – תאונה זו מהווה תאונת דרכים לכל דבר וענין וקיימות עוד שלל דוגמאות לכן חשוב להיוועץ עם עורך דין שעוסק התחום הנזיקין.

להרגיש בידיים טובות כבר מהשיחה הראשונה –עו”ד חיים הקמן – טל ישיר 050-7123474

בשיתוף iprofile

כדאי להכיר