איך ארון ויטרינה זכוכית משפר לנו את עיצוב הבית

כאשר אנחנו מעצבים את סלון הבית שלנו, אנחנו רוצים לשדר כמה דברים במקביל שבמבט ראשון נראים מעט סותרים. מצד אחד חשוב שהסלון ירגיש מקום משפחתי וחמים בו בני המשפחה נאספים לדבר, לאכול או לצפות בסרט. מצד שני, הסלון הוא המקום בו אנחנו מקבלים אורחים ואנחנו רוצים גם לשדר אווירה יוקרתית וחדשנית

צילום צל וילון

בשיתוף תוכן שיווקי

רכישה של ארון ויטרינה זכוכית היא דרך נפלאה לשלב בין שניהם, מצד אחד יש לויטרינה מראה עדין ומרשים, אך יש לה גם נוכחות מודגשת והיא משדרת יוקרה. אין ספק כי ארון ויטרינה זכוכית יכול לשדרג ולשפר מאוד את מראה הסלון ועל הדרך לשמש מקום אחסון לכלי הכסף או הפריטים האהובים עליכם.

איך לבחור עיצוב של ארון ויטרינה זכוכית לבית?

בכדי לבחור ארון ויטרינה זכוכית אשר יתאים לעיצוב הכללי של הבית, חשוב לבחור ויטרינה אשר משתלבת בצורה טובה עם שאר הרהיטים והצבעים השולטים. למשל, אם הבית מעוצב בסגנון חדשני וצועק, ברור שויטרינה בסגנון וינטאג’ לא תתאים. לעומת זאת בית אשר מעוצב בסגנון כפרי וישן, ויטרינה בסגנון קליל וחדשני תראה בו נטע זר. עם זאת, ישנו מגוון רחב של ויטרינות אשר מהם תוכלו לבחור את הויטרינה אשר תתאים במיוחד עבור עיצוב הבית שלכם, כך שהיא תשדרג את עיצוב הבית ותוסיף חן רב.

מה עוד חשוב לשים לב לפני רכישה של ארון ויטרינה זכוכית לבית?

אנו בחברת Top Glass, יודעים שחשוב לשים לב שהויטרינה היא לא רק פריט עיצובי לבית אלא גם משמשת כפתרון אחסון מעולה עבור פריטים אותם אתם מעוניינים להציג בצורה בולטת. ולכן כאשר אתם רוכשים ארון ויטרינה זכוכית חשוב שתשימו לב מהם הפריטים אותם אתם מעוניינים להניח בויטרינה, וממילא לבחור את צורת המדפים והחלוקה ביניהם אשר תתאים בצורה הטובה ביותר עבור הפריטים הללו. גם ההחלטה על הצבע של הויטרינה צריכה להיות בהתאם לפריטים אותם אתם מעוניינים להניח בה.

מה מומלץ לשים בארון הויטרינה?

אנחנו לא מחליטים עבורכם מה תשימו בויטרינה. תוכלו להניח שם מה שתחפצו אך בגדול, רובם של האנשים מניחים שם את החפצים היקרים להם, זה יכול להיות חפצים יקרים מבחינת ערך כספי, ויכול להיות גם חפצים בעלי ערך רגשי. עם זאת, מומלץ שלא להעמיס על הויטרינה ביותר מדי חפצים משום שזה פוגע במראה האסתטי שלה. אם יש לכם חפצים רבים להניח בויטרינה

בשיתוף תוכן שיווקי

כדאי להכיר