חברת הסטארט אפ הישראלית accessiBe מתרחבת והגיעה לניו יורק

חברת הסטארט אפ הישראלית accessiBe המובילה את תחום הנגישות באינטרנט, פתחה משרדים במרכז מנהטן, ניו יורק ומגייסת לשורותיה עובדים נוספים

צילום יח"צ

בשיתוף accessiBe

פתיחת המשרדים החדשים בניו יורק היא סימן נוסף לצמיחה המהירה של החברה, הנמצאת במגמת התרחבות מאז החלה את פעילותה ב- 2018. מאז גייסה החברה מעל 100 עובדים וכעת שואפת להכפיל את כמות הצוות. התרחבות החברה נובעת בעקבות הקמת מחלקת שירותים מקצועיים חדשה, לצד שני מוצרים חדשים שיצאו משלב הבטא בקרוב: accessFlow – פלטפורמת בדיקות ותיקון נגישות, ו- accessCampus – פלטפורמת למידה וחינוך מקוונת לנגישות.

פתיחת המשרדים במנהטן מצטרפת להודעה קודמת של החברה במהלך השנה האחרונה, בה הודיעה כי הצליחה לגייס השקעה של 28 מיליון דולר. בעזרת המימון שקיבלה, החברה שואפת לממש את החזון שלה להנגשת האינטרנט עד שנת 2025. זאת, באמצעות העלאת המודעות הגלובלית לאינטרנט נגיש ומכיל יותר, ובמתן פתרונות לפער הנגישות לאינטרנט באמצעות טכנולוגיות, כלים ושירותים מתקדמים.

“accessiBe החלה לפעול לפני כשלוש שנים ומאז נמצאת במגמת התרחבות מהירה במטרה לענות על הביקוש ההולך וגובר במוצרים ובשירותים שלנו”, אומר שיר אקרלינג, מנכ”ל accessiBe. “מטרתנו היא ליצור אינטרנט הנגיש לכולם, ולסייע לעסקים לציית לתקני אינטרנט כגון WCAG ותקנות כגון ADA . חבילת פתרונות הנגישות האינטרנטית של accessiBe מאפשרת לעסקים קטנים וגדולים כאחד,להפוך את אתרי האינטרנט שלהם לזמינים לכולם. אנו נרגשים מהמשך הצמיחה שלנו ומזמינים חברים חדשים להצטרף לצוות יוצא הדופן שלנו. כחברה אשר רואה חשיבות עליונה במתן נגישות לאנשים עם מוגבלויות, אנו מתכננים לגייס אנשים עם מוגבלויות לתפקידים שונים.”

כבר מימיה הראשונים, החברה מעריכה שוויוניות ודאגה לשלב באופן מלא את אנשים עם מוגבלויות כחלק בלתי נפרד מהצוות. accessiBe מעסיקה כיום אנשים עם מוגבלויות במגוון רחב של תפקידים כולל תפקידי ניהול והחברה שואפת להמשיך לספק הזדמנויות שוות גם בסניף האמריקאי. כחלק מתכנית החברה יוכפל מספר העובדים עם מוגבלות בתחומי שירות הלקוחות, הניהול והתמיכה הטכנית.

accessiBe היא החברה המובילה בפתרונות וטכנולוגיות הנגשת אינטרנט, המספקת פתרונות שונים לבדיקה, תיקון ונגישות אינטרנט באמצעות אינטליגנציה מלאכותית. צוות המייסדים של accessiBe מומחים בפיתוח אתרים ושירותי נגישות, והם פיתחו את הטכנולוגיות בשיתוף פעולה הדוק עם גולשים שיש להם ליקויי ראייה או עיוורון, אפילפסיה, ליקויים מוטוריים, ומוגבלויות אחרות.

למידע נוסף על פעילות החברה ועל התפקידים השונים היכנסו לאתר החברה: accessibe.com.

בשיתוף accessiBe

כדאי להכיר