בשיתוף תוכן שיווקי
אתר חדש לעסק – למה זה חשוב?
בעידן הממוחשב של היום, כל העסקים בשאיפה לעבור לפעילות עיקרית דרך האינטרנט. ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיה והמסחר האינטרנטי, נוסף על שנת הקורונה הבאה עלינו “לטובה” הביאו לקפיצה משמעותית בביצוע פעולות יומיומית באינטרנט. כמו למשל – רוב קניות הסופר הועברו לאתרים ומשלוחים עד הבית, או שיעור ההזמנות מחו”ל שקפץ משמעותית. אנשים התחילו לחפש את הנוחות של לרכוש מהבית בכל מקום ומכל עסק. בעלי עסקים שהבינו מהר את העניין, הקימו אתר והחלו למכור גם באינטרנט ומאז לאט לאט יותר ויותר עסקים פותחים אתרים ומתחילים להתנהל משם.
כעת, אחרי שהבנו כמה חשוב שהעסק שלנו יהיה מסוגל להתנהל מול לקוחות גם דרך הרשת, בואו נתעכב על שני מהלכים שבלעדיהם האתר שלכם פשוט לא יצליח או במקרה הטוב – יצליח בצורה לא מספקת כלל.
במשפט אחד? סרטון תדמית וצילום מוצרים ירימו לאתר שלכם בטירוף וכן גם לעסק ולהכנסותיו.
סרטון תדמית לעסק
כפי שאנחנו כבר יודעים, רושם ראשוני מהווה את רוב הרושם הכללי שאדם יקבל על אדם אחר או עסק מסויים. עבור עסקים, סרטון תדמית הינו הרושם הראשוני הכי חזק שתוכלו ליצור. כל העניין ברושם ראשוני על ידי סרטון תדמית, הוא שכל מסר, פריים או משפט יהיו בשליטתכם המלאה. אתם שולטים באיזה אור להאיר את העסק שלכם!
בגלל החשיבות הגדולה שיש לסרטון תדמית לעסק, חשוב מאוד לשים דגש על כמה פרמטרים עיקריים ולעקוב אחריהם.
הראשון – עורך סרטוני תדמית – מציאת עורך סרטונים מקצועי ויצירתי שניתן לסמוך עליו, זהו עניין רציני וחשוב ביותר. על טיב עבודתו של עורך הוידאו שלנו – יקום ויפול סרטון התדמית שלנו.
השני – רעיון מנצח – עלינו למצוא רעיון לסרטון תדמית שיכלול בתוכו את כל המידע שנרצה להעביר ויהיה גם אטרקטיבי ויצירתי על מנת למשוך כמה שיותר צופים וכמובן לגרום לכמה שיותר צופים גם לשתף.
השלישי – קצר וקולע – סרטון התדמית חייב להיות מצד אחד באורך מספר להעברת כל המסר שאנו רוצים שיעבור ומצד שני, לא להתיש את הצופה. אנחנו בתור צופים שתוך כדי גלישה ברשת חברתית נתקלים בסרטון – צריכים ממש להסתקרן מ-3 השניות הראשונות של הסרטון על מנת להישאר וגם בשביל שלא נברח באמצע – הסרטון צריך להיות קצר וענייני ביותר.
אם פתחנו אתר לעסק שלנו, יצרנו סרטון תדמית לא פחות ממצויין והקפדנו כמובן על כל הדגשים ליצירת סרטון תדמית מעולה. חצי מהדרך להצלחה כבר עברנו!
צילום מוצרים
אז סרטון תדמית כבר יש והתחלנו לראות תנועה משמעותית יותר באתר שלנו, משמח!
אבל. כשהלקוחות הפוטנציאלים שלנו נכנסים לאתר על מנת לרכוש או להתעניין במוצרים שלנו,
אם הם יוכלו רק לקרוא את פירוט המוצרים ולראות את המחירים, האם הדבר יעודד אותם לרכוש או שמא יעדיפו ללכת לאתר אחר בו הם יכולים לראות את המוצרים, לבחור צבעים ולהרגיש יותר בנוח עם הרכישה? ניחשתם נכון. הוספת צילום מוצרים לאתר שלכם זוהי פעולת חובה.
צילום מוצרים והעלאת התמונות לאתר שלכם, ישאירו את הלקוחות יותר זמן באתר ויעודדו אותם לרכישת מוצרים.
בשורה התחתונה
כשאנחנו בתור לקוחות, יכולים לראות ולשמוע מי האדם העומד מאחורי עסק מסוים ולבחון תצלומים ברורים ומזמינים של המוצרים שאנו רוצים לרכוש – כך נתעניין, נקנה ונמליץ יותר. (וכמובן שאיכות צילום המוצרים שלכם הסרטות תדמית שלכם חשובים!)
ואתם בתור בעלי העסקים? תקצרו המון פירות מתוקים של הצלחה 🙂
בשיתוף תוכן שיווקי
