לא מפסיקים לצחוק! 5 אומני סטנדאפ שיפילו אתכם מהרגליים

כולם ללא יוצא מן הכלל אוהבים לצחוק. אנו תמיד נעדיף להקיף את עצמנו בחברים שמשדרים אווירה טובה ובעלי הומור איכותי, אשר יכולים להפיל אותנו מהרגליים מצחוק. זו הסיבה שסטנדאפ הפך להיות בילוי פופולרי במיוחד עבור אנשים, זוגות וחברים, שמתכנסים יחד לערב אחד שכולו צחוק ושמחה. לכל אומן יש את הנישה שלו, כך שמי שמכיר אותו ומגיע להופעה כבר יודע על אילו נושאים הוא הולך לדבר ולהתבדח

freepik

בשיתוף אתר קומי

באתר קומי תמצאו מגוון הופעות סטנדאפ מומלצות לשנת 2021 של אומני סטנדאפ גדולים, מוכרים וטובים, אשר החלו את דרכם אי שם בבמות מאולתרות והיום הם מככבים באולמות רבי משתתפים, ומצחיקים קהל גדול במיוחד.

להלן 5 אומנים מצחיקים בטירוף, כאלו שיפילו אתכם מהרגליים.

שחר חסון

אין דבר כזה שמישהו במדינת ישראל לא מכיר את שחר חסון. מדובר בקומיקאי פופולרי ביותר בארץ, שכדי להשיג כרטיס שלו צריך להזמין אותו לפחות חצי שעה לפני. ההופעות שלו ממגנטות אליו את הקהל, הרבה באמצעות התזזיתיות שלו, הוורבליות המדויקת שלו והיכולת שלו להתבדח על כל דבר בצורה לא פוגענית. העובדה שהוא כה אהוד ופופולרי גרמה למשפטים שהוא חוזר עליהם באופן תדיר במופעי הסטנדאפ שלו, להוות חלק בלתי נפרד מהסלנג הישראלי.

אדיר מילר

אם אתם אוהבים הומור אלגנטי ומעט חתרני, אדיר מילר הוא הכתובת. גם אותו מכירים במיוחד, משום שהוא מחלק את זמנו בין במות לבין הפריים טיים הישראלי בסדרות שהוא יצר. מדובר באחד מוותיקי אומנות הסטנדאפ בארץ, והוא ללא ספק עושה זאת בהצלחה רבה. כל בדיחה שלו הפכה קלאסיקה, והוא ידוע ביכולותיו לאלתר בזמן ההופעה, דבר שמלהיב את הקהל וגורם להם להעריך את ההומור אף יותר.

אלי ומריאנו

את אלי פיניש ומריאנו אידלמן מכירים בייחוד מהדמויות שהם מחקים בסדרה “ארץ נהדרת”, אולם בחיים האמיתיים הם גם צמד סטנדאפיסטים שכובשים יחד במות. המופע שלהם כולל הומור נונסנס, כאשר הם מחקים יחד דמויות על הבמה תוך שילוב הקהל.

אסי כהן

אסי כהן מפורסם לאור יכולות החיקוי המרהיבות שלו, והדמויות שיצר גם כן בסדרה “ארץ נהדרת”. במופעים שלו הוא נכנס לדמותן של כל הדמויות האהובות ביותר, ומקיים קטעים קומיים, כאשר הוא בתוך הדמות. אם אתם מכירים את הדמויות המדוברות, סביר להניח שאתם הולכים ליהנות רבות במופע שלו.

מני עוזרי

אומן נוסף שכובש במות בשנים האחרונות הוא מני עוזרי. המופע שלו נחשב למרענן, מקורי וקורע מצחוק. בדיחותיו מסופרות בטיימינג קומי מושלם והן סוחפות ואלגנטיות, כך שהוא לא מתבדח על חשבון הקהל, אלא איתו. מה שמיוחד בסטנדאפ שלו היא צורת ההגשה המיוחדת והשנונה שלו, שמתבטאת בשלל פרצופים ואלתורים המזוהים עם אופי המופע שלו.

בשיתוף אתר קומי

כדאי להכיר