הכירו את חמשת אתרי ההכרויות הפופולריים לשנת 2021

שמחנו לגלות כי בשנים האחרונות נרשמה עלייה באנשים הפונים אל פלטפורמת אתרי ההכרויות במטרה למצוא אחר קשר זוגי

freepik

בשיתוף תוכן שיווקי

.  נראה כי עלייה זו נגרמה מכמה סיבות אשר העיקרית מבניהם הינה העלמות הבושה שחוו בעבר אל הנרשמים לאתר הכרויות. היום הפלטפורמה הזו היא מיינסטרים. אז מהם אתרי ההיכרויות הפופולריים ביותר לשנת 2021 ומה הם מספקים?

חמשת הפופולריים לשנת 2021

אתר הכרויות פלירטוט – אתר פלירטוט הינו חדש יחסית שנכנס אל חיינו במתן להעניק פלטפורמה מתקדמת לכל מי שרוצה למצוא קשר מכל סוג שהוא. באתר תמצאו מאות נשים וגברים מכל קשת הגילאים, אשר מחפשים קשרים שונים.

אתר הכרויות xydate אתר שקיים כבר כמה שנים עם מערכת חיפוש מתקדמת המאפשרת לכם למצוא את נשים וגברים לפי הפרמטרים המתאימים לכם. האתר מציע אפשרויות רבות ללא עלות ובניית פרופיל חינם. אתר https://www.xydate.co.il מציע מערכת נוחה וקלה לשימוש, כך שכל אחד יכול להשתמש.

אתר הכרויות נפגשים – אתר מיושן יחסית במראהו אך קיים שנים בתחום ומציע פלטפורמת הכרויות בחינם לכל מי שחפץ בכך, עם מאגר גדול של נשים וגברים.

אתר הכרויות זיגוטה – אתר הכרויות הקיים מעל 12 שנה ומציע לכלל הנרשמים אליו פתיחת פרופיל בחינם. זהו אתר הכרויות שכמעט רובו ללא עלות, כלומר, תוכלו ליהנות בו משליחת קריצות, לינקים ואפילו להפיץ את הכרטיס שלכן ללא עלות כלל. באתר מאות נשים וגברים צעירים ומבוגרים המחפשים אהבה, זוגיות וסוגים אחרים של קשרים.

אתר הכרויות שניים שהם אחד – אתר הכרויות לדתיים ולמסורתיים המציע מקום לנשים וגברים מהמגזר הדתי מסורתי למצוא בן או בת זוג לצורך נישואים. האתר הינו ותיק מאוד בתחום בעל מאגר גדול של לקוחות מהמגזר הדתי והמסורתי. ההתחברות לאתר הינה בחינם, אך שימוש בו כמו רבים אחרים בעלות מנוי.

מהם אתרי הכרויות חינם, אתרי הכרויות בעלות חלקית או מלאה?

ראשית נציין כי כן, יש דבר כזה אתר הכרויות חינם אך לא בהכרח זה האתר בשבילכם. אולי דווקא אתר הכרויות שהינו חלקית בחינם או זה שכלל השימוש בו בתשלום. נפרט קצת על כל סוג אתר:

  • האתרים החינמיים הם לרוב אתרים מיושנים מאוד שלא יתנו לכם תמיכה או סיוע באתר בשל העלויות המושקעות בהחזקת צוות שירות ותמיכה.
  • אתרי הכרויות חינמיים חלקית יהיו יותר מעודכנים עם מערכות מתקדמות יותר ורובם גם יספקו לכם תמיכה על ידי אשת שירות לקוחות. אתרים מסוג זה יאפשרו לכם ריבוי של פעולות באתר ללא כל עלות פרט לשליחת הודעה אישית.
  • אתרי הכרויות בתשלום אלו אתרים שמתחילת ההתחברות תצטרכו לשלם על מנוי בעבור השימוש בהם. המערכות שלהם מתקדמות והם לרוב אתרים מאוד ממוקדים הפונים לסוג אוכלוסייה ספציפי למשל לצורך הכרויות לעשירים.

לסיכום, על מנת להצליח בזירת ההיכרויות אנו ממליצים להירשם למספר אתרים ולהתנסות בהם עד שתמצאו את האתר שמספק לכם את הסיכוי הטוב ביותר למציאת הקשר שאתם מחפשים. ההרשמה הינה חינם באתרים הפופולריים שציינו כאן במאמר.

בשיתוף תוכן שיווקי

כדאי להכיר