בורדו

בורדו מייצרת מהפכה בשוק – ויותר ישראלים מצטרפים כל יום

גישה חדשה למוצרים יומיומיים מוכיחה שחדשנות אמיתית מתחילה בפרטים הקטנים

בשיתוף בורדו

בשלב הזה, קשה להאשים את הסקפטיים

קניות אונליין בישראל תמיד היו הימור: תמתין חודש למשלוח, תתפלל שלא יתעכב, ואם הגיע מוצר פגום תתחיל להתכתב עם רובוטים. אבל נדמה שהגישה החדשה או יותר נכון, הבחירה של אלפי ישראלים  סוף סוף מצליחה לשבור את השיטה הישנה.

כולנו מכירים את התסכול

לא הרבה מדברים על זה, אבל רובנו מתבאסים לפחות פעם בחודש על קנייה גרועה:

המוצר נראה אחרת ממה שהובטח, ההחזר מסובך, והתחושה היא שבזבזנו זמן וכסף.

הבעיה היא לא שאנחנו לא יודעים לקנות אלא שהמערכת לא באמת בנויה בשבילנו.

בורדו משנה את זה מהיסוד. במקום להציף אותנו במיליוני מוצרים בינוניים, היא מציעה מבחר מצומצם שעבר סינון מוקפד, שילוב של איכות גבוהה עם שירות אנושי בעברית ומשלוחים שמגיעים בזמן.

לא עוד קניות עיוורות

בורדו נבנתה מתוך הבנה שהצרכנים חכמים יותר. אנשים לא רוצים עוד “דילים חמים” שמסתיימים באכזבה הם רוצים חוויית קנייה שמכבדת אותם.

לירן, בן 34 משדרות, מספר:

“פעם הייתי מזמין מוצרים כל שבוע מאתרים בחו״ל ומבזבז שעות על מעקב אחרי חבילות. בבורדו קיבלתי עדכון אישי כבר ביום ההזמנה, החבילה הגיעה בזמן – והרגשתי שמישהו באמת עוקב אחריי עד שזה אצלי ביד.”

עדי, בת 34 מחיפה, כתבה בפייסבוק:

“מה שהפתיע אותי זה לא רק המוצרים אלא השירות – הם באמת ענו לי תוך שעה, בלי טפסים ובלי כאבי ראש.”

בורדו מייצרת מהפכה בשוק – ויותר ישראלים מצטרפים כל יום (צילום: יחצ)

הנתונים שמחייבים תשומת לב

בסקר פנימי שערכה בורדו בקרב לקוחות, התוצאות חד־משמעיות:

  • 91% דיווחו שחוויית הקנייה הרגישה “אנושית ושונה מהרגיל”.
  • 88% העידו שיחזרו לקנות שוב בתוך חודש.
  • 85% אמרו שהפסיקו לקנות באתרים זולים פחות אמינים אחרי שחוו את השירות.

לא רק אתר – תנועה

“זו לא רק חנות”, אומרת מיכל, מומחית להתנהגות צרכנים, “זו תופעה. אנשים רוצים להרגיש שמישהו באמת דואג להם. בורדו מייצגת מעבר מצרכנות אימפולסיבית לצרכנות מודעת – וזה מה שמושך כל כך הרבה ישראלים.”

קלות השימוש היא חלק מהקסם: בחירה פשוטה, תשלום מאובטח, עדכון בזמן אמת – והכול בלי להרגיש שאתה נלחם במערכת. גם לקוחות שלא קנו אונליין שנים – מצטרפים עכשיו.

ואם לא תאהבו?

בורדו לא מתחבאים מאחורי אותיות קטנות.

אם מוצר לא מתאים – אפשר להחזיר בקלות ולקבל מענה אנושי.

זו אחת הסיבות שהאמון במותג כל כך גבוה והלקוחות חוזרים שוב ושוב.

לסיכום: לא עוד פשרות

העובדה שישראלים מאבדים סבלנות לשירות קר ומוצרים חד־פעמיים היא לא טרנד – זו מגמה.

בורדו לא רק חוסכת זמן וכסף, היא מחזירה לצרכנים את מה שחשוב באמת: ביטחון ושליטה.

ובעולם שבו כל קנייה מרגישה כמו הימור – זו כנראה ההשקעה הכי חכמה שתעשו השנה.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף בורדו