קרטונים. צילום: נתי סקרה

החברה שמוכיחה: להיות הכי זולים וגם הכי טובים

האחים מפתח תקווה שמובילים את עולם הקרטונים - "תמצאו זול יותר? נחזיר לכם את ההפרש"

בשיתוף פאקינג סטיישן

ברחוב זבוטינסקי בפתח תקווה, בין החנויות והמשרדים באזור תעשייה, קורה משהו מעניין. האחים יהונתן ורון תורג’מן בנו חברה שמוכיחה שניתן להיות הכי זולים בשוק ובו בזמן לספק שירות מעולה. ה”נוסחה הסודית” שלהם? פשוט מאוד – ללא יוהרה, עם הרבה עבודה קשה ומחירים שבאמת לא מאמינים להם.

פאקינג סטיישן, החברה שהקימו, הפכה במהירות לחברת הקרטונים הצומחת ביותר בישראל. ומה שמעניין – הם לא מתביישים להגיד את זה בקול רם: “אנחנו הכי זולים בשוק, ואם תמצאו מישהו זול יותר, פשוט נחזיר לכם את ההפרש”.

מעסק משפחתי קטן לחברה הצומחת ביותר

הסיפור התחיל לפני יותר מ-20 שנה, כמו הרבה סיפורי הצלחה ישראליים – עם משפחה שהחליטה לקחת את הגורל לידיים. מה שהתחיל כחנות קרטונים קטנה שמספקת לשכונה, הפך היום לפעילות שמכסה את כל גוש דן ומתכוננת להתרחב לכל המדינה.

המפתח להצלחה הזו לא מסתורי במיוחד, אבל הוא דורש משהו שלא כל כך הרבה עסקים מוכנים לעשות – לוותר על רווחים מיידיים גבוהים כדי לבנות אמון ארוך טווח עם הלקוחות. בזמן שחברות אחרות מנסות למקסם את הרווח ממכירה אחת, האחים תורג’מן בחרו להרוויח פחות על כל עסקה, אבל לוודא שהלקוח יחזור – ויביא איתו את החברים.

התוצאה מדברת בעד עצמה: בתוך כמה שנים הפכו למותג מוכר בקרב משפחות וזוגות צעירים שעוברים דירה. כל מי שהשתמש בשירותים שלהם פעם אחת, הפך לשגריר של המותג – וזה בדיוק מה שהם רצו.

קרטונים למעבר דירה – זה הבסיס

הליבה של העסק מתמקדת בשלושה תחומים שהפכו למותג בפני עצמו: קרטונים למעבר דירה, ארגזים למעבר דירה וקרטונים לעסקים. כל תחום מקבל יחס מקצועי והתמחות אמיתית, כי איך שהם אומרים – “קרטון זה לא סתם קרטון”.

קרטונים, צילום: נתי סקרה

המוצרים שלהם כוללים קרטונים איכותיים בכל הסוגים – חד וחד-דו גלי, בגדלים שמתחילים מגודל 55, 58 ומגיעים לגדלים מיוחדים שמותאמים בדיוק למה שהלקוח צריך. והחלק הכי טוב? כל זה במחירים שגורמים ללקוחות לחשוב שטעו במספר.

השירות פשוט ויעיל – הזמנה בטלפון או באתר, ייעוץ מקצועי על איזה קרטונים הכי מתאימים למה שצריך, ומשלוח מהיר תוך 24 שעות. מי שמעדיף, יכול גם להגיע לקחת בעצמו בין השעות 8:00-17:00.

קרטונים לעסקים – התחום שצומח

מה שמעניין זה שבשנים האחרונות החברה התחילה להתרחב גם לתחום העסקי, ובמיוחד לפתרונות אחסון לעסקים. כאן הם מציעים משהו שבאמת חסר בשוק – פתרונות אריזה עם הדפסה אישית לחברות ועסקים קטנים, במחירים שלא פוגעים בתקציב.

התחום הזה מייצג בדיוק את החזון שלהם לעתיד – להפוך לשותפים העסקיים של חברות ברחבי הארץ, תוך שמירה על אותם עקרונות שהפכו אותם למוצלחים: מחיר זול, שירות אישי, ויחס של אמת.

הביקוש לפתרונות אחסון עסקיים צומח בחדות, במיוחד עם כל הסטארט-אפים והעסקים הקטנים שקמים כל הזמן ומחפשים פתרונות שחוסכים כסף אבל לא מתפשרים על האיכות. פאקינג סטיישן מבינה את הצורך הזה ונכנסת לו בכל הכוח.

תוכניות גדולות לעתיד

החזון של החברה פשוט ואמביציוזי באותה מידה – להפוך לחברה הגדולה, הזולה והאמינה ביותר בישראל בתחום חומרי אריזה למעבר דירה. נשמע גרנדיוזי? אולי. אבל כשמסתכלים על מה שהם כבר השיגו ואיך שהם עושים את זה, זה לא נשמע בלתי אפשרי.

התוכניות כוללות הקמת מרכזי הפצה נוספים בכל הארץ, הרחבת מגוון המוצרים והעמקת ההתמחות בפתרונות עסקיים. הכל תוך שמירה על העיקרון המנחה – להציע ללקוחות את המחיר הזול ביותר בשוק, בלי פשרות על האיכות או השירות.

מה שמעניין זה שהם לא רוצים להפוך לחברה ענקית שמאבדת את הקשר האישי עם הלקוחות. הרעיון הוא לגדול, אבל לשמור על אותה גישה משפחתית שמאפיינת אותם כיום.

שירות אישי בעידן של בוטים

בעולם שבו הכל הופך לאוטומטי וכל השירות עובר לצ’אט בוטים ומענים אוטומטיים, פאקינג סטיישן נשארת עם הגישה הישנה והטובה – שירות אישי אמיתי. כל לקוח מקבל ייעוץ מקצועי מאדם אמיתי שמבין בעניין ויכול להתאים בדיוק את מה שצריך.

זה מתחיל מהייעוץ הטלפוני הראשון, עובר דרך ההתאמה של סוג הקרטונים למטרה הספציפית, ונמשך גם אחרי המכירה. הלקוחות יודעים שיש להם איש קשר אמיתי שמכיר אותם ויכול לעזור אם צריך.

למה זה עובד כל כך טוב?

בסופו של דבר, הסוד של פאקינג סטיישן לא כל כך סודי. הם פשוט עושים דברים שנשמעים בסיסיים אבל כמעט אף אחד לא עושה אותם באמת: מחירים הוגנים, שירות אמיתי, מוצרים איכותיים ויחס כמו שצריך.

המגמות בשוק מראות על צמיחה מתמשכת בביקוש לפתרונות כאלה. יותר זוגות צעירים קונים דירות ראשונות, יותר עסקים קטנים נפתחים, ויותר אנשים מחפשים מקומות שיתנו להם יחס אישי במחיר הוגן.

פאקינג סטיישן ממוקמת בדיוק במקום הנכון בזמן הנכון. השילוב של ניסיון רב שנים, מחירים שבאמת זולים ושירות שבאמת אכפת לו מהלקוח – זו נוסחה שעובדת, ועובדת טוב.

העתיד נראה מבטיח, וכל עוד האחים מפתח תקווה ימשיכו לעמוד מאחורי ההבטחה “תמצאו זול יותר? נחזיר לכם את ההפרש”, נראה שהצמיחה תמשך. בסופו של דבר, במדינה שבה הכל יקר וכולם מתלוננים על שירות, מי שמציע את השניים האלה – מחיר זול ושירות טוב – פשוט ינצח.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

בשיתוף פאקינג סטיישן