בשיתוף voicenter
תפיסת העבודה של שירות הלקוחות עובר שינוי דרמטי, המונע על ידי בינה מלאכותית ואוטומציה מתקדמת. עסקים כיום מתמודדים עם אתגרים חסרי תקדים במטרה לעמוד בציפיית הלקוחות תוך שמירה על יעילות תפעולית. טכנולוגיות AI הפכו לכלי המהווה יתרון תחרותי מרכזי ומאפשר לארגונים להעניק שירות יוצא דופן תוך הפקת תובנות בעלות ערך מכל אינטראקציה.
מחקרי שוק מהרבעון האחרון מזהים כי ארגונים המיישמים פתרונות שירות לקוחות מבוססי AI חווים שיפורים משמעותיים בפעילות שלהם. חברות מדווחות על ירידה ממוצעת של 40% בעלויות התפעוליות, תוך השגת עלייה של 35% בשביעות רצון הלקוחות. שיפורים אלה נובעים מיכולות טכנולוגיות וכלי AI לטפל במשימות שגרתיות, לספק מענה מיידי, ולהציע תובנות מבוססות נתונים לקבלת החלטות טובה יותר.
Voicenter: חלוצה בפתרונות שירות לקוחות מבוססי בינה מלאכותית

.
כחברת טכנולוגיה ישראלית מובילה הפועלת כבר 17 שנים בארץ וברחבי העולם, Voicenter התבססה כמובילה בחדשנות פתרונות התקשורת שלה בייחוד לשירות הלקוחות. הפלטפורמה שלנו משלבת יכולות בינה מלאכותית מתוחכמות עם פתרונות תקשורת מתקדמים, ויוצרת סביבת עבודה מקיפה המשנה את האופן שבו עסקים מתקשרים עם לקוחותיהם.
הבנת אתגרי שירות הלקוחות המודרניים
ארגונים כיום מתמודדים עם אתגרים מורכבים בניהול יעיל של אינטראקציות עם לקוחות. הגישה המסורתית לשירות לקוחות מתקשה לעמוד בדרישות המודרניות למענה מיידי ומותאם אישית במגוון ערוצים. צוותי שירות לעתים קרובות מוצפים בנפח שיחות גדל תוך ניסיון לשמור על איכות עקבית ולהפיק תובנות משמעותיות מהאינטראקציות.
אתגרים אלה מסתבכים עוד יותר עקב הצורך בשליטה בעלויות, הכשרת צוות יעילה, והסתגלות לציפיות לקוחות משתנות במהירות. הפתרון טמון בניצול טכנולוגיה מתקדמת ליצירת פעולות שירות יעילות וחכמות יותר.
שינוי השירות באמצעות שילוב בינה מלאכותית
הפלטפורמה של Voicenter מתמודדת עם אתגרים אלה באמצעות יישום מתוחכם של טכנולוגיית בינה מלאכותית. המערכת שלנו לוקחת את האוטומציה הבסיסית כמה צעדים קדימה, ומציעה ניתוב שיחות חכם המתחשב בהיסטוריית הלקוח, סוג הפנייה ומומחיות הנציג. ניתוח כלל השיחות מספק תובנות מיידיות במהלך השיחות, בעוד שסיכומים אוטומטיים וניתוח רגשות מסייעים לארגונים להבין ולשפר את האינטראקציות עם לקוחותיהם.
איך מחברים את כל היופי הזה למערכת המידע/CRM ?
Voicenter כבר היום מחוברת למעל ל50 מערכות מידע שונות באמצעות מגוון כלי API וממשיכים להתחבר למערכות CRM מובילות, מה שמוביל לסביבת עבודה אחידה לנציגי ועובדי שירות הלקוחות. אינטגרציה זו מבטיחה שכל אינטראקציה עם לקוח נקלטת, מנותחת ומנוצלת לשיפור השירות העתידי. נציגי השירות נהנים מגישה מיידית להיסטוריה מלאה של הלקוח, המאפשרת אינטראקציות מותאמות אישית ויעילות יותר.
המערכת מעדכנת באופן אוטומטי רשומות CRM, מבטלת את הצורך בהזנת נתונים ידנית ומבטיחה מידע מדויק ועדכני על הלקוח בזמן אמת. יכולת שילוביות זו מתרחבת על פני כל ערוצי התקשורת, ויוצרת חווית לקוח אחידה באמת.
מצוינות באוטומציה: מעבר לניהול משימות בסיסי
תבניות רבות שכבר מונגשות בפלטפורמת האוטומציה של Voicenter ופלטפורמות ידועות נוספות כגון: MAKE, ZAPIER, הופכות תהליכים שגרתיים לתהליכי עבודה יעילים וחכמים. הפלטפורמה שלנו כוללת תבניות אוטומציה מוכנות לשימוש המתמודדות עם תרחישים עסקיים נפוצים, החל מטיפול בשיחות לקוחות VIP ועד ניהול פניות תמיכה. אוטומציות אלה מפחיתות עבודה ידנית בעד 90% תוך הבטחת מתן שירות עקבי.
פתרון מקיף לעסק ו/או המוקד
הפלטפורמה המקיפה שלנו משלבת כלי תקשורת, יכולות בינה מלאכותית ותכונות אוטומציה לפתרון אחד רב-עוצמה. בליבת הפלטפורמה שלנו עומדות יכולות ניהול שיחות מתוחכמות ההופכות מוקדים מסורתיים למרכזי תקשורת וקול סנטרים חכמים.
המערכת משתמשת בניתוב שיחות חכם מבוסס בינה מלאכותית המתחשב במספר גורמים כולל כישורי הנציג, זמינות והיסטורית הלקוח. ניתוח כלל השיחות מאפשר אופטימיזציה של התגובה ומבטיח שלקוחות יקבלו מענה מהנציגים המוסמכים ביותר. מעגלי ההמתנה המתקדמים שלנו יודעים להסתגל לשינויים בכמות השיחות התפלגות פניות ופניה ממספר מעגלי המתנה בו זמנית, ומבטיחה ניצול מיטבי של משאבים.
אנו מספקים לנציגים/עובדים, ממשק עבודה מאוחד המאגד את כל הכלים והמידע הנדרשים. במהלך השיחות, נציגים מקבלים גישה מיידית למידע רלוונטי על הלקוח. מאגר הידע ממערכת המידע המחובר לפתרון של Voicenter מקל על נציגים לפתור בעיות במהירות ובעקביות.
הפלטפורמה שלנו מציעה כלי ניטור וניהול מקיפים. דשבורדים ומוניטורים בזמן אמת מספקים נראות מיידית למדדי ביצוע מרכזיים, סטטוס נציגים ומצב תורי ההמתנה. אחמשים ומנהלי צוות יכולים בקלות לנטר שיחות, לספק סיוע ולנהל תזמון כוח עבודה דרך ממשק אינטואיטיבי.
הפלטפורמה שלנו כוללת מגוון רחב של תכונות מתקדמות, כולל:
- הקלטת וניתוח/תמלול וסיכום שיחות אוטומטי
- דוחות בהתאמה אישית
- מוניטורים ודשבורדים בזמן אמת
- נתב שיחות מתקדם ומותאם לקוח
- חייגנים אוטומטיים ליצירת קמפיינים של מכר ושירות.
- שירותי מספור וירטואלי
- סים עסקי כחלק מהמרכזיה
- ממשק ניהול הרשאות
- מעגלי המתנה מתקדמים
- מנגנון מזהה שיחה דינמי דוח ספאם
- ועוד…
אנליטיקה מתקדמת ודיווח אנליטיקה בזמן אמת מספקת תובנות עמוקות לגבי הפעילות, כולל:
- מדדי ביצוע מקיפים
- דפוסי אינטראקציה עם לקוחות
- השגת רמת שירות
- ניתוח ניצול משאבים
- ניתוח מגמות חיזוי
המערכת שלנו יודעת להתחבר באופן מלא לספקיות שירותים רב ערוציים, כולל קול, צ’אט, דואר אלקטרוני ורשתות חברתיות, ומבטיחה איכות שירות עקבית בכל נקודות המגע עם הלקוח. יכולת לניהול כלל התורים שלנו מבטיח שכל האינטראקציות, ללא קשר לערוץ, מתועדפות ומטופלות בהתאם ללגויקה העסקית שלך.
פתרונות מותאמים לענפים ספציפיים
ענפים שונים מתמודדים עם אתגרי שירות לקוחות ייחודיים, והפלטפורמה שלנו מציעה פתרונות מותאמים לכל מגזר. בשירותים פיננסיים, אנו מספקים תקשורת מאובטחת וניטור עמידה ברגולציה. ארגוני בריאות נהנים מפתרונות תואמי HIPAA וניהול תורים יעיל. עסקים קמעונאיים מקבלים יכולות מעקב הזמנות וניהול מלאי משולבות. שירותי אנרגיה משלבים את המערכת שלנו לניהול תחנות, מוקדי שירות וקווי החירום שלהם. חברות תקשורת משתמשות בטכנולוגיה שלנו כחלק ממכלול התוכנות שלהם ועוד.
תוצאות מוכחות וסיפורי הצלחה
לקוחותינו מדווחים באופן עקבי על שיפורים מרשימים בפעילות שירות הלקוחות שלהם. ספק שירותים פיננסיים מוביל השיג הפחתה של 65% בזמני טיפול ועלייה של 45% בפתרון הפניות בשיחה ראשונה. ארגון בריאות מרכזי בישראל, הפחית עלויות ב-30% תוך שיפור ציוני שביעות רצון המטופלים ב-25%.
יישום ותמיכה מתמשכת
אנו מבינים שיישום פתרון שירות לקוחות חדש הוא מהלך משמעותי. תהליך היישום המקיף שלנו כולל אינטגרציה של המערכת, הדרכת צוות ותמיכה מתמשכת. צוות המומחים שלנו מספק סיוע טכני 24/7 ועדכוני מערכת קבועים להבטחת ביצועים אופטימליים.
היתרון של Voicenter
הפלטפורמה שלנו בולטת בזכות השילוב של טכנולוגיה מתקדמת, תמיכת מומחים ותוצאות מוכחות. אנו מציעים פתרונות הניתנים להרחבה הגדלים יחד עם העסק שלך, נתמכים על ידי ניהול חשבון מסור ושירותי אופטימיזציה מתמשכים.
שדרג את שירות הלקוחות שלך היום!
עתיד שירות הלקוחות כבר כאן, והוא מחובר לAI. הפתרון של Voicenter מאפשר לארגונים להעניק חוויות לקוח יוצאות דופן תוך שיפור היעילות התפעולית והפקת תובנות בעלות ערך.
צור קשר כדי לגלות כיצד הפלטפורמה שלנו יכולה לחולל מהפכה בשירות הלקוחות שלך:
טלפון: 0722776772 דוא”ל: sales@voicenter.co.il אתר: www.voicenter.co.il
בשיתוף voicenter

