טפטים לקיר: איך לשדרג את הבית במינימום מאמץ, ותמורה מצויינת לכסף.

אם תמיד חלמתם לשדרג את מראה הבית אך חששתם מהוצאות גבוהות, לכלוך והתעסקות, טפטים לקיר הם הפתרון המושלם עבורכם. בטכנולוגיה מתקדמת ובמחירים נגישים, הטפטים של חברת Tapet and co מאפשרים ליצור שינוי מרהיב בכל חלל בביתכם, בקלות ובמהירות. בין אם אתם מעוניינים להוסיף צבע לחדר השינה, ליצור מראה חדש בסלון או להעניק לחדר הילדים מראה ייחודי, טפטים מציעים אינספור אפשרויות עיצוביות ללא צורך בהוצאות מופרזות

צילום Tapet & co

בשיתוף Tapet and co

שדרוג החלל בקלות ובעלות נמוכה

חיפוי בעזרת טפטים לקיר מבית Tapet and co זו דרך יעילה ומשתלמת לשדרג כל חלל. טפטים מעניקים מראה ייחודי ואסתטי, ומוסיפים עומק    ואופי לכל חדר. בניגוד לצבע, הטפטים זמינים במגוון עיצובים, מרקמים וצבעים, ומאפשרים ליצור מראה מותאם אישית לכל סגנון וטעם.

טפטים בהתאמה אישית – הופכים חלום למציאות

מחויבת לספק ללקוחותיה חוויית קנייה מושלמת. החברה מציעה שירות לקוחות מקצועי ואדיב, הזמין לכל שאלה או בקשה. בנוסף, כחלק מהיותם סטודיו לעיצוב, טפט אנד קו מציעים גם שירות של התאמה אישית לכל לקוח. כלומר, גם אם לא מצאתם את העיצוב שלכם באתר, החברה כאן כדי ליצור עבורכם טפטים בהתאמה אישית לפי הצרכים והרצונות שלכם. החברה מבצעת משלוחים לכל רחבי הארץ, כך שתוכלו ליהנות מטפטים מרהיבים ללא תלות במיקומכם הגיאוגרפי. צוות המומחים של החברה שלנו ישמח לעזור לכם לבחור את הטפט המתאים ביותר לצרכים ולסגנון שלכם.

יתרונות טכנולוגיית Non Woven

הטפטים של טפט אנד קו עשויים מחומרים איכותיים, גלילים מבד Non Woven, בשיטת Peal and stic מה שהופך את תהליך ההדבקה לפשוט ונוח. כל מה שצריך לעשות הוא למרוח מים על הטפט, והדבק המובנה מופעל באופן מיידי. כאשר רוצים לבצע תיקונים, ניתן פשוט להרטיב מחדש את הטפט ולבצע את השינויים הנדרשים. טכנולוגיה זו מאפשרת התקנה קלה וללא נזקים לקיר.

עיצובים מרהיבים ואיכות הדפסה מהשורה הראשונה

טפט אנד קו מייבאת את גלילי הטפטים מאירופה ומבצעת את ההדפסה בישראל בעזרת טכנולוגיות ההדפסה המתקדמות ביותר. החברה משתמשת בדיו מאושר על ידי משרד הבריאות, המבטיח כי הטפטים בטוחים לשימוש בחללי מגורים. בין העיצובים המובילים ניתן למצוא טפטים עם דוגמאות גיאומטריות, פרחוניות, מודרניות ועוד, המתאימים לכל חדר בבית.

טפטים – הפתרון המושלם לעיצוב מחדש

השימוש בטפטים לקיר מציע אפשרויות בלתי מוגבלות לעיצוב מחדש של חללים. בין אם אתם מעוניינים לשדרג את הסלון, חדר השינה, חדר הילדים או אפילו המשרד, טפטים יכולים להפוך את החלל למיוחד ומזמין. הטפטים מאפשרים ליצור תחושת חמימות, רעננות ואנרגיה חיובית בחלל, ומוסיפים ערך עיצובי לכל מקום.

שירות לקוחות מעולה

טפט אנד קו מחויבת לספק ללקוחותיה חוויית קנייה מושלמת. החברה מציעה שירות לקוחות מקצועי ואדיב, הזמין לכל שאלה או בקשה. בנוסף, החברה מבצעת משלוחים לכל רחבי הארץ, כך שתוכלו ליהנות מהטפטים המרהיבים שלנו ללא תלות במיקומכם הגיאוגרפי. צוות המומחים שלנו ישמח לעזור לכם לבחור את הטפט המתאים ביותר לצרכים ולסגנון שלכם.

טיפים לעיצוב בעזרת טפטים

טפטים הם דרך מצוינת להוסיף עניין ואישיות לחללים שונים בבית. הנה כמה טיפים לעיצוב בעזרת טפטים:

  • בחרו עיצוב המתאים לאופי החדר: לדוגמה, טפטים לקיר חדר השינה יהיו בעלי דוגמאות עדינות ורגועות, בעוד שטפטים לקיר הסלון מאופיינים בצבעים נועזים ודוגמאות דינמיות ויכולים להוסיף חיים ואנרגיה מרעננת.
  • שלבו בין טפטים לצבע: ניתן לשלב טפטים עם צבעי קיר משלימים ליצירת מראה מאוזן והרמוני.
  • שימוש בטפטים כתוספת עיצובית: ניתן להשתמש בטפטים גם כאלמנט דקורטיבי בלבד, למשל בעיצוב קיר אחד בחדר, או בשילוב עם פרטי ריהוט מתאימים ליצירת קונספט עיצובי מיוחד.

לסיכום

Tapet & Co היא הבחירה האולטימטיבית לכל מי שמעוניין לשדרג את הבית או המשרד בקלות ובמהירות. עם מגוון עצום של עיצובים, טכנולוגיה מתקדמת ושירות לקוחות מהשורה הראשונה, אין ספק שתקבלו את הטפטים הטובים ביותר בשוק. בקרו באתר Tapet & Co והתחילו לעצב את החללים שלכם מחדש עם הטפטים המרהיבים שלנו.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף Tapet and co

כדאי להכיר