בשיתוף במבי טורס
באמצע המלחמה וע”מ לשמור על איזשהי שגרה אני מגיעה לראיין את אורטל ירחי שעובדת בלי הפסקה עבור הלקוחות שלה ואנשים שנתקעו בחו”ל או מחפשים איזשהיא בריחה מהמציאות שנכפתה עלינו .
“יצא לי לכרטס גם וגם , כירטסתי אנשים שרצו לחזור לארץ בתקופה הזאת ואנשים שרצו קצת שקט , בעיקר לילדים שלהם . וזה בסדר , מבינה ומכבדת את כולם , כל אחד ודרך ההתמודדות שלו.”
“עופר לוי איחל לי בהצלחה”
הבעלים של במבי טורס, אורטל ירחי, כמו רבים מאיתנו, חיכתה במשך כל תקופת הקורונה שיפתחו השמיים, וכמו שאתם יודעים כשהם נפתחו המחירים עלו והכל נהיה מסובך יותר – שם היא גילתה כמה היא באמת טובה במציאת דילים.
“מרגיש לי שרוב הסוכנים היו פעם אלה שסוגרים דילים לכל החברים שלהם.”
“אצלי זה לגמרי הסיפור. מצאתי את עצמי, בעיקר אחרי הקורונה, עוזרת לאנשים למצוא מה הכי זול וככה גם בעצמי התחלתי לטוס יותר.”
“כרגע אנחנו שוב במשבר מאוד גדול , יש ביקוש גדול לחזור לארץ , כמובן שאני מנסה לעזור ללקוחות לחזור בטיסה הכי מוקדמת ויחד עם זאת מה שיותר זולה , המשבר הזה תפס אנשים בהפתעה ,
אנשים שעוד לא התאוששו מהקורנה עוברים משבר נוסף.”
“ומתי נפלה ההחלטה לפתוח את העסק?”
“אמא שלי מאוד רצתה לטוס לאיסטנבול לפני ארבע שנים , אז החלטתי לטוס איתה ורציתי לארגן לה את החופשה המושלמת. בשביל זה השקעתי במשך חצי שנה, שעות בחיפוש אטרקציות ,כי רציתי שהטיסה הראשונה שלה לאיסטנבול, בגיל מבוגר, תהיה בלתי נשכחת. זה כבר גרם לי להתחיל לחשוב על תחום התיירות כעסק אמיתי, אבל אז הקורונה קרתה, השמיים נסגרו ולקחתי צעד אחורה. באוגוסט לפני שנה, אחרי הקורונה, טסנו לשם שוב וכל כך נהנינו. אנשים שראו תמונות ושמעו חוויות כל כך התלהבו, שהם כבר התחילו לשאול למה אני לא פותחת עסק בתחום התיירות”
“.פה המקום ומאוד חשוב לי להדגיש שכמו בכל העולם יש לנו שונאים ויש לנו תומכים , אני מקבלת תגובות מהממות מאנשים באיסטנבול שדואגים לנו ורוצים לעזור , אף פעם אי אפשר להכליל את כולם”
“מדהים. ומה עומד מאחורי השם במבי טורס?”
“רציתי שם מעניין, אני מעריצה של עופר לוי ובמבי זה עופר. אנחנו מכירים אישית והוא אפילו איחל לי בהצלחה.”

.
מחשבים מסלול מחדש
במבי טורס היא סוכנות נסיעות שמארגנת טיולים לזוגות, משפחות או קבוצות חברים לאירופה, ארה”ב ,ולמגוון יעדים נוספים כמו יוון, קפריסין , באטומי , באקו ועוד .
“לאיזה יעד שהלקוח שלי יבחר – אכרטס אותו.”
” בזמן הזה שעם ישראל נלחם על הזכות שלו לחיות במדינה
יש המון מדינות שתומכות בנו וביום שאחרי אני מתכוונת לטוס ולחקור אותם וכמובן לפרגן להם בשיווק היעד ובשליחת תיירים”
“מה לגבי טורקיה?” –
“זה לא סוד שאיסטנבול הייתה ה- יעד , הייתי שם מלא פעמים , לגבי העתיד ה’ גדול מי יודע מה יהיה בהמשך , עוד שנה עוד שנתיים …..
אני אף פעם לא אומרת אף פעם .
כמו שחקרתי את איסטנבול , אחקור יעדים נוספים ומבטיחה לתת ללקוחות שלי את השירות הטוב ביותר בכל יעד שיבחר”
“מה השירותים שאת יכולה לספק ללקוחות?”
“בבמבי טורס אנחנו מספקים הכל. טיסה, מלון העברות ואטרקציות נוספות”

.
“איך את יודעת להתאים ללקוח את הטיול המושלם עבורו?”
“אנחנו עושים שיחה למיפוי צרכים – תאריכים רצויים, שעות טיסה מועדפות, כמות מזוודות, ציפיות מהארוחות במלון ותקציב כמובן, אני לא רוצה שאף אחד יבזבז כסף סתם. אחרי שסגרנו את הדיל האידיאלי אני שולחת במייל מסודר את כרטיסי הטיסה ואישור המלון, ומעדכנת גם בווטסאפ. יום לפני הטיסה אני מבצעת צ’ק אין ומאחלת טיסה נעימה ואחרי הנחיתה אני מוודאת שהכל טוב ומזכירה שאני פה אם הם זקוקים לעזרה.”

.
אורטל ירחי מסבירה כי חשוב לה לדעת שהלקוחות שלה באמת חווים את הטיול לו ציפו ואם זה לא המצב היא תעשה את מירב המאמצים לפתור את הבעיות שהלקוח נתקל בהן.
“יש המון סוכנים היום. מה ייחודי אצלך?”
“אני מאוד אוהבת את עבודה ולהיות בקשר על הלקוחות, אני אפילו פותחת קבוצת ווטסאפ עם כל משפחה או קבוצת חברים שטסה דרכי בשביל להיות זמינה עבור כל שאלה, זה משהו שלא קורה עם סוכנים אחרים.”
“נשמע שערך השירותיות מאוד חשוב לך.”
“מאוד. וכשאני רואה שבעמוד שלי לקוחות מדרגים אותי ב-5 כוכבים זה עושה אותי מאושרת. אני דוגלת בשירות צמוד ומלווה את הלקוח מתכנון החופשה ועד שהוא חוזר הביתה. אני זוכרת שבעברי הרחוק טסתי עם סוכן נסיעות שאמר לי שאין לו זמן לעשות עבורי צ’ק אין, אצלי לא יקרה בחיים דבר כזה. אני רוצה שהלקוחות שלי יטוסו בראש שקט.”
“חשבת לאן תיקחי את העסק בהמשך?”
“אני רוצה שהוא יגדל. אני שואפת להכין לו”ז מפורט למגוון יעדים , ואפילו להוציא לשם טיולים מאורגנים. התכנון שלי הוא להקים צוות עובדים איכותי, שימשיך להעניק שירות חם ואישי לכל לקוח עם זמינות שאין כמותה בשום מקום.”
“למה דווקא סוכן?”
היום שהכל זמין באינטרנט, למה לסגור אצל סוכן שיכולים לסגור לבד ?
“היום יותר מתמיד , במצב חירום , אנשים שסגרו דרך האינטרנט , הבינו כמה זה קשה ומורכב להשיג את חברות התעופה והמלונות ע”מ לקבל החזרים ולעומת סוכן נסיעות שיש לו יתרון דרך המערכות שלו , לקבל מענה מהיר עם זמינות של 24/7
אנשים שסגרו לבד , הפסידו כספים , נקלעו לחוסר ודאות בעקבות הכאוס.
עקב המצב , עבדתי כל יום בשעות לא שעות , שלחתי מיילים , התקשרתי לחברות התעופה והמלונות ע”מ להשיב ללקוחותיי את ההחזר המקסימלי , מה שבאינטרנט לא היה קורה – אין מענה אנושי.
המון עסקאות שהיו ללא אפשרות ביטול , הצלחתי לבטל , בעבודה קשה , חשוב לי שהלקוחות שלי ידעו שבחרו בסוכנות נסיעות מקצועית , ש”הופכת עולמות” עבור הלקוחות שלה”
“היום שאחרי”.
“אנחנו עדיין לא שם, אבל בעז”ה כשהמלחמה תיגמר , אנשים ירצו להתאוורר מהלחץ , מהתקופה האיומה שעברנו , כן ממליצה למי שרוצה לטוס בהמשך , לסגור מעכשיו חופשות שלושה ארבעה חודשים קדימה ואפילו לקיץ , עכשיו המחירים יחסית נוחים
בגלל שיש פחות ביקוש, מה שיקרה בהמשך כשיתחיל הביקוש , המחירים יעלו בהתאם.
מאחלת לכולם ימים שקטים , בשורות טובות ורק ביחד ננצח”
לפרטים נוספים והזמנת חופשה חלומית עם השירות האכפתי והמסור של במבי טורס,
בשיתוף במבי טורס


