סודות מהטבע: מוצרי חברת Bmanuka כובשים את ישראל

מוצרים טבעיים הם הדבר הכי חם בעולמות הביוטי והאסתטיקה כיום, בעיקר בכל מה שקשור לאנטי אייג'ינג, ואחד ממותגי הקוסמטיקה שמוצריו לא מפסיקים לרדת מהכותרות הוא Bmanuka, הרבה בזכות דבש המנוקה שמשגע את העולם

צילום יחצ

בשיתוף Bmanuka

משאבי טבע כמו דבש מנוקה וארס דבורה תורמים להפחתת סימני הגיל ולהתחדשות העור וגם מעודדים יצירת קולגן ואלסטין. חברת Bmanuka השכילה לבסס את מוצריה על משאבים אלו. בעקבות ההיסטריה סביבה החלטנו להגיע ולסקר את החברה שהפנים שלה הוא לא אחר מאשר ד”ר צחי שלקוביץ.

מה אתם פשוט חייבים לדעת על Bmanuka?

סיפורה של  Bmanukaקשור באופן ישיר ליערות הפראיים בניו זילנד (קאווקה וקאימאנה). יערות אלה עשירים במשאבי טבע – אוצר שבעבר היה נגיש רק עבור המקומיים, הן בגלל שהן שמרו עליו בסוד והן בגלל שהגישה אליו מוגבלת. בין הצמחייה המגוונות ובעלי החיים התגלה גם דבש המנוקה שהפך למרכיב החשוב ביותר במוצרי החברה בשל איכותו ויתרונותיו הרבים בכל מה שנוגע לטיפול וטיפוח עור הפנים ושמירה על גמישותו.

צילום יחצ

.

החברה מתהדרת במוצרי קוסמטיקה, שמלבד דבש המנוקה. כוללים גם צמחים מקומיים נוספים כמו קיווי, פשתן, עץ קוואי, עץ קומראו ועוד. בעצם, כל המרכיבים במוצרים של Bmanuka טבעיים, לא מסונתזים ואינם מכילים פראבנים, פתאלאטים או חומרים מבעלי חיים. כמו כן, חשוב לציין שהשימוש במשאבים אלו ואיסופם אינו מזיק לטבע של ניו זילנד או לדבורים.

גולת הכותרת: דבש מנוקה

דבש המנוקה הוא לא במקרה הרכיב הפופולארי ביותר במוצרי בי מנוקה. שנים ארוכות של מחקרים הוכיחו כי דבש ספציפי זה הוא בעל סגולות רבות, בטח בהשוואה לדבש רגיל – יש בו פי 4 ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, הוא מוכר בזכות יכולות אנטי בקטריאליות נהדרות ומכיל גם חמוצות אמינו. כאשר משתמשים בו במוצרי הקוסמטיקה דבש המנוקה מטפל בפצעונים ואקנה, עוזר להחלמת פצעים, מעניק לחות לעור ומרגיע אותו אף במצבים של אקזמה ופסוריאזיס, מסייע בייצור קולגן ואלסטין וגם תורם להתחדשות תאי העור.

דבש המנוקה מופק מפרחי צמח ה-Leptospermum scoparium והוא הפך כה פופולארי בשנים האחרונות שמיטב כוכבות הוליווד, וביניהן קורטני קרדשיאן וסקרלט ג’והנסון, הפכו למשתמשות קבועות. ולא רק הן, גם חברת המלוכה הבריטית, קייט מידלטון משתמשת במוצרים שמבוססים עליו באופן קבוע.

צילום יחצ

.

במוצרי בי מנוקה משולב רכיב פופולארי נוסף והוא ארס הדבורה בו השתמשו עוד בעת העתיקה במטרה להזרים דם לעור הפנים ולהגביר את ייצור הקולגן והאלסטין. כיום, הוא משמש כנשא לרכיבים אחרים, כמו דבש המנוקה למשל. סדרת התכשירים המשלבת את שני הרכיבים הללו, לצד רכיבים טבעיים אחרים, יוצרת אפקט אנטי אייג׳ינג מוגבר ובין המוצרים השונים תמצאו סרום, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים, ג’ל לניקוי פנים ועוד. את התוצאות אגב, תוכלו לראות כבר תוך שבוע ימים ומומלץ להשתמש בתכשירים כבר מגיל הנעורים.

צילום יחצ

.

הפנים של החברה: ד”ר צחי שלקוביץ

דוקטור צחי שלקוביץ, הבעלים של מרפאה אסתטית, ידוע ככזה שתמיד מחפש את הדבר הכי טוב ומתקדם בתחומים שונים, בעיקר כאשר כיום תחום הרפואה האסתטית הוא הרבה מעבר להזרקות של חומצה היאלרונית ונוגע גם לבעיות כמו צלקות וכתמי עור. ד”ר שלקוביץ משקיע אינספור משאבים בטכנולוגיות יוצאות דופן ופיתוח פתרונות מתקדמים ופורצי דרך. בנוסף, הוא משתף פעולה עם חברות סטארט אפ, רופאים וחוקרים שונים ולכן החיבור עם חברת Bmanuka היה מתבקש וטבעי.

במרפאה שלו, ד”ר שלקוביץ, עוסק באבחון, המלצות לטיפול ומעקב, ובמקביל מנהל את צוות המטפלים האיכותי שלו. הוא מאמין שהשינוי שמתאים לכל אחד הוא אינדיבידואלי וכל מי שמגיע אליו לייעוץ אסתטי הוא קודם כל מתעניין במה מפריע לו בעצמו. שלקוביץ לא מאמין בשיטה מכירתית ולטענתו, זה לא תפקידו לקבוע עבור המטופלים מה הם צריכים לשנות בעצמם, אלא לעזור להם להגיע לתוצאה שתגרום להם לאהוב את עצמם יותר – בזכות כך הוא צבר אלפי לקוחות נאמנים שלא מוותרים על המלצותיו.. ובכן, למרות שבמרפאה הוא מתעסק בטיפולים אסתטיים, הוא מאמין שיש גם דרכים טבעיות לעצור את זמן ולדחות את הצורך לבצע טיפול בבוטוקס או חומצה היאלרונית ושימוש במוצרי בי מנוקה הוא הוא הפתרון היעיל ביותר שקיים כיום.

לפרטים נוספים והזמנות, לחצו כאן.

***הכתבה נערכה על ידי עדן יצחק Eden-Ink

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף Bmanuka

כדאי להכיר