לראות צבע בעיניים: חברת ”אייקון” יוצרת מהפכה בתחום עדשות המגע בישראל

שימו עין, בכל צבע שתבחרו, על החברה שמשנה את כללי המשחק בתחום עדשות המגע בישראל - חברת EYECON, שמשווקת עדשות מגע אופטיות צבעוניות בעלות מראה טבעי במיוחד

צילום יחצ

בשיתוף אייקון

משתמשים בעדשות מגע? אתם בחברה טובה, ובעיקר מאוד גדולה – מעל ל100 מיליון אנשים משתמשים בעדשות מגע ברחבי העולם. עדשות אלו עברו מהפכה בשנים האחרונות בזכות טכנולוגיות חדשניות שסייעו לשימוש בהן להיות הרבה יותר נוח.

כיום, חברת ”אייקון” הישראלית לוקחת את המהפכה כמה צעדים קדימה ומשווקת עדשות מגע אופטיות צבעוניות, בעלות מראה טבעי ומתאימות גם למי שזקוק למשקפיים.

החברה הוקמה לפני כ5 שנים על ידי שובל וטורי, שחלמה לשנות את כללי המשחק בתחום עדשות המגע בישראל. בשיחה שערכנו איתה, היא מספרת על הרקע שהוביל אותה להקים את המותג “אייקון באה לענות על צורך של מאות אלפי אנשים בישראל שרוצים ליהנות מעדשות מגע צבעוניות מבלי להתפשר על האיכות. לאחר שניסיתי המון פעמים להזמין עבורי עדשות מגע בצבעים, והתאכזבתי מאוד מאיכותן, החלטתי להרים את הכפפה ולהקים חברה שתקבע סטנדרט חדש בתחום בארץ.”

וטורי החלה במחקר שכלל סקר שוק מקיף ובדק בקרב לקוחות רבים את הדגמים השונים של החברה, ולאחר התאמות ודיוקים של המוצרים לעין הישראלית ולאקלים במדינתנו הקטנה, הקימה את ”אייקון” והחלה בשיווק עדשות המגע הצבעוניות באמצעות החנות הבינלאומית של המותג.

צילום יחצ

.

עד מהרה הפכה החברה לפופולרית במיוחד בקרב חובבי העדשות בישראל ובעולם. המכירות באתר הסחר של המותג נמצאות בנסיקה והתגובות ברשת מעידות על איכות העדשות והנוחות שלהן.

עדשות המגע של ”אייקון” מיוצרות מחומר איכותי במיוחד – סיליקון היידרוג׳ל נושם, שמאפשר לכל משתמש ליהנות מנוחות מרעננות מקסימלית בעת הרכבתן. העדשות קיימות בכל הגוונים, והן מדמות צבע של עין טבעית בזכות השימוש בטכנולוגיית הדפסת הצבע המתקדמת – שיוצרת מראה טבעי של עין.

צילום יחצ

.

יתרון נוסף ממנו נהנים המשתמשים, טמון בנראות של העדשות. בעוד שאנשים רבים נרתעים מלהרכיב עדשות כדי להימנע ממראה מצועצע, אלו של אייקון מעניקים מראה טבעי לחלוטין. עד כמה טבעי? עד כדי כך שגם חדי העין יתקשו להבחין כי מדובר בעדשות מגע ולא בצבע עיניים טבעי. “אני שמחה ומסופקת מכך שהצלחנו להשיק עדשות שיאפשרו לאנשים להגשים את החלום שלהם ולשפר את המראה החיצוני שלהם, מבלי להרגיש מזויפים או להיראות לא טבעיים” משתפת וטורי בהתרגשות.

אחד מהחששות הגדולים ביותר של משתמשי העדשות הצבעוניות הוא פוטנציאל הפגיעה בראייה. נראה שבחברת ”אייקון” שמו על כך דגש רב “העובדה שהעדשות שלנו עשויות מסיליקון נושם המכיל 40% מים, מאפשרת לעין לנשום ולקבל חמצן בכל זמן נתון.” מספרת וטורי “בכך, הסיכון לפתח דלקות עיניים כתוצאה מהשימוש בעדשות הוא נמוך מאוד.”

צילום יחצ

.

הצלחתה של ”אייקון” לא נעלמה מעיניהם של מומחי ביוטי ובעלות סלוני יופי, שהחלו בשיתופי פעולה עם החברה ומשווקים את המוצרים של ”אייקון” בסניפים רבים ברחבי הארץ.

בחברה לא נחים על זרי הדפנה, לעורכי המערכת נודע כי בימים אלו מנהלים ב”אייקון” מגעים מתקדמים עם חברות האופטיקה ורשתות הפארם המובילות בישראל.

“אני מאמינה שלא רחוק היום בו עדשות המגע של אייקון יהיו נגישות לכל האוכלוסייה בישראל בכל סניפי האופטיקה והפארם בישראל ובעולם. אנו מקווים לצאת עם הבשורה לציבור הרחב בקרוב.” מסכמת וטורי.

אז אם גם בכם התעורר החשק לצבוע את החיים בצבעים, לחצו כאן, בחרו מתוך מגוון העדשות הרחב של החברה ותוך חמישה ימי עסקים תוכלו לראות את העולם בצבעים.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף אייקון

כדאי להכיר