צילום יח"צ

לשדרג את הפרופיל: הפתרון הגאוני עבור מי שלא הולך לו באפליקציות

אלכס זנביץ' שם לב שגברים, ולפעמים גם נשים, לא יודעים לבנות פרופיל הכרויות בצורה נכונה וכך הוא הקים את Pro Dating Photo, עסק שעוזר ליצור פרופיל מעניין עם תמונות טבעיות ומושכות

בשיתוף Pro Dating Photo

בתור אחת שנמצאת לא מעט שנים באפליקציות אני מכירה היטב את המצוקה והקושי בחיפוש אחר האהבה, ולכן כשגיליתי על השירות הייחודי שמציע אלכס זנביץ’ הייתי חייבת להיפגש איתו לשיחה.

“יש תחושה שרוב האנשים נמצאים באפליקציות בשביל סטוצים ושבכלל לאפליקציה אין אינטרס שנמצא זוגיות.”

“על פי מחקרים כ-40% מהאנשים מצליחים להכיר היום דרך אפליקציות והרוב לא נמצאים שם בשביל סטוצים, הם פשוט מגיעים למצב כזה כי הם לא מתנהלים נכון. ולגבי הטענה השנייה, אמנם האפליקציות הן גוף עסקי אבל הן כן מציעות אנשים מתאימים.”

פרו דייטינג פוטו היא החברה היחידה בעולם שמתחייבת לתוצאות, וזאת בזכות אחוז הצלחות יוצא דופן. לא הגעתם לתוצאות רצויות? הכסף חוזר אליכם.”

ממנטור לדייטינג למומחה בבניית פרופיל הכרויות

אלכס זנביץ’ טוען שיש לו כישרון לתחום הדייטינג. הוא התחיל כמנטור לדייטינג ואז כשאחד הלקוחות ביקש ממנו עזרה עם צילום תמונות לאפליקציית הכרויות הוא פתאום הרגיש את הניצוץ.

“מה משך אותך בעיסוק הנוכחי?”

“מעבר לצילום, היה לי עניין בדעות של נשים לגבי התמונות שהן רואות, זה עניין של תקשורת חזותית. חקרתי המון והבנתי שהתפיסה של אישה וגבר לגבי מה זו תמונה טובה היא שונה לחלוטין, וזה לא קשור ליופי, יש גברים שנראים מעולה אבל הם לא פוטוגניים.”

צילום יח”צ

.

פרו דייטינג פוטו לא מתעסקים רק בתמונות אלא בהקמה של הפרופיל ואפילו עזרה בהתכתבות. העסק קיים כבר 9 שנים ונחשב למספר אחד בתחומו, ברמה העולמית.”

“לפני כן היית מנטור לדייטינג. אתה מבסוט על השינוי?”

“היה לי רצון לעזור לכמה שיותר אנשים וכמנטור זה נקודתי מדי ולא פשוט בכלל כי צריך לקחת בחשבון דברים כמו טראומות ילדות, ממש עבודה פסיכולוגית. כעת אני עוזר בשלב הראשוני ומייצר עבור הלקוחות שלי כמה שיותר דייטים, ככה הם גם משפרים את יכולות התקשורת, צוברים ניסיון.”

צילום יח”צ

.

“רוב האנשים לא מרגישים בנוח מול המצלמה ומצטלמים בפוזה קבועה ולא טבעית. אנחנו דואגים שהלקוח יישאר עצמו, אבל יצטלם בצורה אטרקטיבית ומחמיאה. זה יוצא כמו תמונת פפראצי כשהוא בסביבה טבעית, ובלוקיישנים הומי אדם.”

מעטפת שלמה לבניית פרופיל

פרו דייטינג פוטו לא מתעסקים רק בתמונות אלא בהקמה של הפרופיל ואפילו עזרה בהתכתבות. העסק קיים כבר 9 שנים ונחשב למספר אחד בתחומו, ברמה העולמית.

“תספר לי על התמונות.”

“מדובר בשיטת צילום ייחודית ולמרות שאני מתמחה בעיקר בגברים, אני מתעסק גם בתמונות נשים. לפני סשן הצילום אנחנו דואגים ללבוש והסטיילינג וממליצים האם כדאי להסתפר או לגדל זקן, ואיזה בגדים להביא.”

“ומי שאין לו פרופיל?”

“מקימים עבורו ובונים סדר נכון לתמונות, הסטוריטלינג צריך לשקף את האדם אבל עדיין לעורר עניין. אנחנו גם עוזרים לכתוב את התיאור ובמידת הצורך מתערבים בהתכתבויות. נחוצה פה חשיבה אנליטית והסתכלות רחבה.”

צילום יח”צ

.

“היה לי רצון לעזור לכמה שיותר אנשים וכמנטור זה נקודתי מדי ולא פשוט בכלל כי צריך לקחת בחשבון דברים כמו טראומות ילדות, ממש עבודה פסיכולוגית. כעת אני עוזר בשלב הראשוני ומייצר עבור הלקוחות שלי כמה שיותר דייטים.”

“מרגיש קצת לא אישי כשמתערבים בהודעות.”

“בתחילת התקשורת זה צריך להיות ענייני ולא אישי. אין צורך להבין את השקפות העולם בכל נושא אלא לבחון האם ויזואלית ומבחינת צורת ההתבטאות יש התאמה, אחר כך עוברים לווטסאפ או טלפון ושם זה אישי יותר. תחשבי על זה כמו על פגישה מקרית ברחוב.”

“ועדיין – השירות לא גורם לאישיות האמיתית ללכת לאיבוד?”

“הפוך. רוב האנשים לא מרגישים בנוח מול המצלמה ומצטלמים בפוזה קבועה ולא טבעית. אנחנו דואגים שהלקוח יישאר עצמו, אבל יצטלם בצורה אטרקטיבית ומחמיאה. זה יוצא כמו תמונת פפראצי כשהוא בסביבה טבעית, ובלוקיישנים הומי אדם.”

“ואם הפרופיל מעולה אבל הוא מגיע לדייט ולא מצליח לדבר?”

“ראיתי מקרים כאלה והם הצליחו להיכנס לזוגיות בסוף כי קיימות נשים שמתחברות לסוג תקשורת זו. וכמובן יש את הליווי שלנו.”

מתחייבים לתוצאות

פרו דייטינג פוטו היא החברה היחידה בעולם שמתחייבת לתוצאות, וזאת בזכות אחוז הצלחות יוצא דופן. לא הגעתם לתוצאות רצויות? הכסף חוזר אליכם.

“יש עוד חברות שעושות את מה שאתה עושה?”

“יש חברות דומות אבל הן עושות יותר נזק מתועלת כי הן מתעסקות בעיקר במינוף התמונה, בעוד שאנחנו מתעסקים במינוף האדם. זה לא עוד סתם תצלום מרשים, יש פה צורך באותנטיות.”

“לאן תיקח את העסק בעתיד?”

אנחנו ממשיכים להתפתח ברמה הטכנולוגית, ולהביא חידושים לעולם הדייטינג. היום אפליקציות הדייטינג מאוד פופולאריות אבל אנחנו עוקבים אחרי ההתפתחויות ומבטיחים שנהיה שם.”

לפרטים נוספים על Pro Dating Photo והתרשמות מכל הטוב שהחברה עשתה לאינספור גברים ונשים שחיפשו ומצאו אהבה, לחצו כאן.

***הכתבה נערכה על ידי עדן יצחק Eden-Ink

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף Pro Dating Photo