בשיתוף אקסיומה
עם שיטת הניהול והליווי המקצועית של אקסיומה – משרד פרסום ורכש מדיה מנוסה בשטח, תוכלו לנהל קמפיין חזק ומוביל עד למיקסום מלא של כל היעדים.
מי בכלל צריך חברה לרכש מדיה?
העשורים האחרונים הפכו את הזירה הטכנולוגית ברחבי העולם לגן עדן לעסקים, עם אפשרויות לפיתוח קמפיינים איכותיים מכל סוג והעלתם לאוויר תוך דקות בלבד. בפרסום אונליין, נתוני הקמפיינים הללו יכללו גם תובנות מאחורי הקלעים כמו כמות הצפיות או הקליקים, מה שמקל על המעקב ומאפשר לשפר את המודעות תוך כדי תנועה.
אבל האם באותו האופן פועל פרסום במדיה המסורתית המתנהלת דרך פרסומות וחסויות בטלוויזיה, הרדיו, העיתונות ושלטי החוצות? במגרש המשחקים של הגדולים ביותר, רכישת המדיה וניהול הקמפיינים אינם נשלטים בידי מערכת אלא מנוהלים באופן אנושי ודינמי, בתנאים ובמחיר שנקבעו עבור כל מדיום.
מצב זה כרוך בהבנה מוקדמת לפיה הצלחה בערוצי הפרמיום הגדולים בישראל לא מתבטאת בכמות המודעות שפרסמתם, אלא בכמות הנחשפים לפרסומת אחת, זכירה וקולעת, אשר התפרסמה בזמן הנכון ובמחיר המשתלם ביותר.
אז למה שעסקים לא יפתחו קמפיין נוצץ ויסגרו חבילת פרסום במדיום הרצוי בעצמם?
הרי על פניו, כל מותג שיפרסם בתקציב משמעותי ייהנה מחשיפה גבוהה ביותר. אלא שהאתגר כאמור, איננו בהיקף החשיפה אלא במה שעומד מאחוריה: תאימות המסר השיווקי להגדרת המטרות העסקיות, עידוד הקהל לפעולה והשגתו כלקוחות משלמים, מה שאמור להביא בפועל להחזר השקעה עצום.
חשיפה לקהל בלתי רלוונטי, בתמהיל פרסומי לא מדויק, אינה שווה דבר מבחינה מכירתית. אם נוסיף לכך את העדר הנתונים האובייקטיביים שניתן לדלות מערוצי הפרסום ושחוסמים את העסק מלהבין את נתוני הקמפיין שלו בפועל וכיצד ולשפר אותם תוך כדי תנועה, נקבל השקעה מבוזבזת שלא תניב רווחים רצויים. ולכן כדי להתגבר על אתגרי הפרסום במדיה המסורתית יידרש תמהיל פרסומי נכון, חכם ומדויק, שמנצל כראוי את התקציב ששולם עבורו ומביא הלכה למעשה לתוצאות מצוינות מכל הבחינות.
כאן בדיוק נכנס לתמונה משרד פרסום ורכש מדיה המסייע בקביעת המטרות ותקציב הקמפיין, יוצא לניתוח שוק הפעילות, ממפה את כל אפשרויות הפרסום הכדאיות ביותר ומנהל משא ומתן על תוכנית החשיפה, המחיר, משך הקמפיין ומיקומו.
בעזרת יכולת משולבת השמורה לקומץ חברות המתמחות בתחום, תוכלו גם לפצח קריאייטיב מבריק שתואם את המדיה הנבחרת, גם ליצור את חומרי הפרסום ולדאוג לעלייתם לאוויר במועדים ובמיקומים המדויקים שנקבעו וגם לקבל שליטה מלאה על ניצול התקציב וניהול מהלך הקמפיין עד לסיומו.
מעטפת 360 ורווח של מאות אלפי שקלים
מה מאפיין את קהל הצופים שחוזר לצפות שוב ושוב בתוכנית כמו “האח הגדול”? האם זהו אותו הקהל שצופה במהדורה הכלכלית, קורא את עיתון דה-מרקר או נוסע מתחת לגשר ההלכה? האם הקהל הזה בכלל פנוי לצרוך מכם בתקופה של שינויים כלכליים או רגולטוריים, ביום של אסון או אפילו בחופשות ובחגים? רוב בעלי העסקים הם נפלאים בתחומם אך אינם יודעים מה לבדוק או לברר לפני רכישת שטח הפרסום, כיצד ומתי לפנות באמצעותו לקהל המטרה או לאפיין את הנתונים שלפניהם כדי להשיג מטרות וודאיות.
גם כאשר העסק או המותג שולט באלו היטב ומבקש לנהל את התהליך בכוחות עצמו, עומד בפניו אתגר המשאבים והמאמצים שמהווה כפי שמיד תגלו, חיסרון במובנים רבים.
בפעילות מול משרד פרסום המתמחה ברכש מדיה, ניתן לצאת לתהליך הכולל אפיון, ניתוח וחשיבה ממוקדים, להתאים את הקמפיין לקהל המדויק וליצור פרסום אפקטיבי עם תוצאות משמעותיות המתקבלות במהירות. כך ניתן גם לשמור על דינמיות ומיטוב התקציב לאורך זמן: ברכש המדיה המסורתית מקובל לנהל משא ומתן, לשלם לפי יחידות זמן, לקבל פיצוי על פרסום לא אפקטיבי, ליהנות מבונוסים אפשריים, לבחור מיקומים, סוגי תוכניות ועשרות תכני קצה שמתאימים לכם ולאסטרטגיה השיווקית הנבחרת. בפרסום בפרסום בשלטי חוצות למשל, חשוב מאוד שיהיה מי שאחראי על מועדי העליה לאוויר, תיאום מול ספקי המדיה בכל הקשור למיקום השלט הרלוונטי, בדיקה דינמית של טיפול בתקלות כאלו ואחרות ויותר מהכל – בחינת המיקום האסטרטגי של שלט זה או אחר מתוך מגוון עצום של מיקומים ברחבי הארץ.
משרד פרסום המתמחה ברכש מדיה מהווה גורם חזק ומשפיע שיודע כיצד להשיג עבורכם את המחיר המשתלם ביותר עבור “זמן אוויר” או שטח לפרסום. זהו גורם ששולט בין היתר בפיתוח אסטרטגיית שיווק במדיה ובשיטות מוכחות ליצירת רווחים גבוהים. ניסיון החברה במשא ומתן המתבסס על הגדרת תקציב יעיל והיכרות מוקדמת ומעמיקה עם שוק הפרסום (שמהווה מטבעו כוח צרכני חזק יותר מול בעלי המדיה), חוסכים לעסק אלפי שקלים בחודש המתווספים בפועל לתקציב השיווק. משרד הפרסום שמתכנן, בונה ועוקב אחר המסר, מתכנן אותו כך שישפיע ישירות על המחשבה וההתנהגות של אותו קהל ובכך מהווה את הפיצוח המושלם שבין קריאייטיב לרכש מדיה חכם ומדויק.
תהליך הפקת הקמפיין ובניית תמהיל הפרסום
תכנון הפרסום ורכש המדיה מתחיל באפיון מדויק של הקהל והתקציב, לאחריו יגובשו אסטרטגיית הקמפיין ותמהיל הפרסום בשטחי המדיה המתאימים. צוות הפרסום בוחן מהו המדיום הפרסומי הטוב, המשפיע והרווחי ביותר ובוחר את ערוצי החשיפה האופטימליים בהם תתרחש פנייה לקהל, מתוך הבנת התנהגותו הצרכנית והאופן שבו הוא מושפע מהפרסום. לא מדובר רק בהיכרות שטחית עם נקודות החשיפה האפשריות והפוטנציאל הרעיוני שלהן, אלא גם באיסוף של נתונים אובייקטיביים לגבי כל ערוץ מדיה מבחינת סוג הקהל שלו, דרישותיו, צרכיו ורמת הקשב שלו לסוגי פרסום שונים.
בסיום הכנת האסטרטגיה והחומרים השיווקיים ניגשים לשלב הרכש, שבו ייבחרו פלטפורמות הפרסום הטובות ביותר לקהל המטרה ובהתאם לתקציב שהוגדר מראש. מטרת העל ברכישת המדיה תהיה להגיע לקהל המדויק בנקודות המהוות את מקסימום החשיפה, במיקומים ובתזמון הנכונים ביותר. נתונים אלה יהפכו את הקמפיין המתפרסם לאפקטיבי יותר, המתוגמל בהחזר השקעה אדיר.
יש לזכור שתוכן מרשים ובאיכות גבוהה אמור לשדר עוצמה, בולטות ונחשקות בהשוואה למתחרים ולכן מצופה ממנו לגרום לקהל היעד להבין שמדובר במותג גדול ורציני עם הצעה כדאית ומסקרנת שאסור לפספס. מסר חלש המבוסס על רכש מדיה מבוזר יתר על המידה, עלול להחטיא פנייה מדויקת לקהל ולפגוע ביעילות הקמפיין. ולכן חברה מנוסה תכוון למיקומי מפתח תחרותיים שהושקעה בהם חשיבה מקדימה רבה, שתתבטא לא רק בהצלחה נקודתית של הקמפיין אלא גם בהסתכלות על הצמיחה והרווחים העתידים של העסק בסיומו.
שלבי הרכש וניהול תקופת הפרסום מהווים תהליך שלם בפני עצמו שלא מסתכם רק באפיון ובגיבוש הקריאייטיב. תהליך זה כולל גם משא ומתן וסגירת חוזים משתלמים מול בעלי המדיה, תיאום מועדי העלייה, התאמת המסרים לאופי ולדרישות של כל מדיום ועריכת מעקב אחר התקדמות הקמפיין בשטח וניתוחו. משרד הפרסום אחראי גם לעבודת ההפקה, תדירות החשיפה ובדיקתה כל זמן שהפרסום נמצא באוויר.
כל אלה נחשבים למלאכתם הבלעדית של הצוות המלווה אתכם, שמעמיד את הביצועים מול היעדים השיווקיים והמכירתיים ומגבש תובנות בנוגע לניצול התקציב ושיפור הקמפיין בזמן אמת במידת הצורך. בקרה זו כוללת גם איסוף נתונים בשלל פרמטרים וביניהם: מאפיינים נוספים בקרב קהל היעד, התאמת המוצר או השירות למדיום הנבחר, פריסתו הגיאוגרפית של הקמפיין, מיקום הפרסום ברצועות השידור הנבחרות, איכותו, משך החשיפה הממוצעת למסר ועוד.
כשותף מלא בתהליך, הצוות המקצועי אחראי לניהול הקמפיין הן ברמה הטכנית והן ברמה התוכנית: האם כל הצדדים ערוכים לפרסום במועד שנקבע? האם הפרסום עלה לאוויר כמתוכנן ובזמן? האם הקמפיין מגיב בהתאם לציפיות ממנו או שצריך לשפר ולשנות אותו תוך כדי תנועה? האם יש צורך להאריך או לקצר את הקמפיין? ומהם הנתונים הסופיים והמסקנות ממנו?
חכם, אפקטיבי ורווחי: פרסום ורכש מדיה מקצועי
רכש מדיה איכותי מחברת פרסום מיומנת ובעלת ניסיון משמעותי בתחום, מהווה את הנתיב הבטוח ביותר לפרסום קמפיין מבריק, מושך ומוצלח מכל הבחינות. בעזרת מיפוי נכון, איסוף נתונים יעיל, הערכת תקציב מקצועית ומיטוב תוצאות הקמפיין, נחסכת מעסקים וחברות רבות עבודה מורכבת ומסורבלת, חסרת דיוק או וודאות שבצידה תקציב גדול שאמור להניב החזר השקעה גבוה במיוחד.
חברת אקסיומה המתמחה בפרסום ורכש מדיה מביאה עמה ידע וניסיון עשירים בעולם הפרסום, לצד היכרות מעמיקה עם כל חברות המדיה, הבנה ייחודית בחיבור קהלים למסר הפרסומי ובניית אסטרטגיה מנצחת המכוונת לחשיפה מקסימלית. בעזרת מערך מקצועי הפועל עבורכם ולמענכם, תוכלו לפרסם קמפיין חזק ובולט לשיבוץ באמצעי המדיה הנחשקים בישראל וליהנות מליווי מקצועי מלא עד להשגת התוצאות הטובות ביותר.
ליצירת קשר לקבלת ייעוץ והכוונה כיצד לפרסם נכון לחץ כאן
בשיתוף אקסיומה
