בשיתוף activetrail
נתחיל מהסוף: לקוחות לא ממהרים להשאיר פרטים אישיים ברשת. הסיבות מגוונות אבל מוכרות. החל מהחשש לקבל הודעות ספאם ועד חוסר הרצון להיות מוטרד על ידי נציגי מכירות עקשנים. בין אם מדובר בערוצי השיווק בסושיאל, באתר הבית או בכל ערוץ דיגיטלי אחר, איסוף הלידים והמרתם הם עדיין המשימות הכי מורכבות של כל מחלקת שיווק.
בדיוק לצורך הזה נועד דף הנחיתה לעסקים. עמוד שנבנה ומעוצב בפורמט דיגיטלי שמטרתו לגרום לגולשים לגלות מעורבות כגון השארת פרטים, רכישה של מוצר או שירות, או הרשמה לניוזלטר. דפי נחיתה נחשבים לבסיס של כל קמפיין דיגיטלי וחשיבותם להצלחתו היא רבה. עליהם להיות ברורים, מכירתיים ומפורטים כדי לגרום לגולשים לבצע את הפעולה הרצויה עליה החליט המפרסם.
אילו סוגים של דפי נחיתה קיימים כיום?
ישנם סוגים רבים ושונים של דפי נחיתה לעסקים, אבל כאמור, כולם צריכים להיות מניעים לפעולה מיידית של הגולשים. דפים נחיתה יכולים לשמש למגוון מטרות, כגון גיוס לידים על ידי מילוי טופס הרשמה עם פרטים אישיים; הגדלת מכירות על ידי פרסום תמריצים ושיתוף מידע על המוצר או השירות עם אפשרות לרכישה אונליין; מיתוג ושימור לקוחות על ידי שיתוף סרטוני הדרכה, קטלוגים וסטוריטלינג ערכי.
5 כללי ברזל ליצירת דף נחיתה מוצלח
- הגדירו מטרה ברורה: לפני בניית דף הנחיתה, חשוב להגדיר מטרה ברורה – בעיקר לגולשים. מה אתם מבקשים ממנו לעשות? להשאיר פרטים, לקרוא את סיפור המותג? לרכוש באופן מיידי? להירשם לניוזלטר? אל תשאירו את ההחלטה הזאת להם, מומלץ להיות ישירים וכנים.
- הישארו ממוקדים: דף נחיתה טוב לא מתפזר ותוכנו עוסק בנושא יחיד וברור. אין טעם להעמיס מידע על הגולשים או לבקש מהם לעשות המון פעולות. הם פשוט יעזבו ולא יחזרו עוד.
- הקפידו על כותרת ותוכן מעניינים: גולת הכותרת של דף נחיתה לעסקים היא התוכן ורמת העניין שהוא מייצר. מומלץ להקפיד על תוכן ענייני ומרתק, כותרות מסקרנות, תמונות מרהיבות ועיצוב נקי ומזמין.
- בצעו בדיקות A/B: לאחר בניית דף הנחיתה, חשוב לבצע בדיקות A/B כדי לראות מה עובד הכי טוב. כך ניתן לבדוק איזו כותרת ממירה יותר טוב ואיזה מוצר נמכר יותר ולבצע אופטימיזציה בהתאם לתובנות.
- התאימו את המסר והעיצוב לקהלי היעד: אין דף נחיתה שעובד על כולם, לכן מומלץ לאפיין את העיצוב והתוכן לכל קבוצת לקוחות דומה ולנקוט באסטרטגיה פרסונלית כדי להגדיל את החשיפה למותג.
איך בונים בקלות דף נחיתה לעסקים?
ישנן מספר דרכים לבנות דף נחיתה – לכל דרך היתרונות שלה, החל ממעצב גרפי, דרך רכישת תבניות בתשלום מאתרים בינלאומיים ועד בנייה עצמית מהירה וקלה באמצעות מערכת דיוור מתקדמת. הכל תלוי לפי הצורך וגובה התקציב. מי שרוצה לשמור על מבנה עלויות יציב, מומלץ שיעשה זאת באמצעות מערכת דיוור לעסקים.
מדובר בתהליך בניה פשוט שאינו דורש כישורים גרפיים ומאפשר התאמה אישית ברמה גבוהה באמצעות בחירת תבניות מעוצבות, התאמת URL (כתובת דף הנחיתה) ובחירת הכפתורים וההנעות לפעולה.
למה לבחור במערכת דפי הנחיתה לעסקים של אקטיב טרייל?
מערכת דפי הנחיתה של אקטיב טרייל מאפשרת לכל מותג לבנות דפי נחיתה מושלמים ומקצועיים ללא צורך במעצב, גרפיקאי או מתכנת. הממשק הידידותי והפיצ’רים החכמים של המערכת הופכים את תהליך העיצוב והטמעת התוכן למשימה פשוטה ומהירה. לא משנה אם מדובר בדף נחיתה לצורך חנות מסחר אלקטרוני או קמפיין סושיאל, למערכת דפי הנחיתה של אקטיב טרייל יש אינטגרציות קלות באמצעותן לניתן להמיר לקוחות בכל ערוצי השיווק ולבצע רכישות מהירות גם בלי לעבור בחנות האונליין. נחיתה נעימה, כבר אמרנו?
בשיתוף activetrail
