עמדת צילום לאירועים: כל מה שצריך לדעת

לאורך השנים קמו להן לא מעט אטרקציות, אך הפופולרית מכולן היא עמדת צילום שעברה מספר גלגולים שונים. אם אתם עומדים לערוך אירוע חגיגי, חתונה, בר או בת מצווה, יום הולדת ואפילו יום גיבוש לעובדים, בכתבה הבאה תגלו את הכל על האטרקציה האהובה ביותר של השנים האחרונות, כזו שהופכת כל אירוע לבלתי נשכח

עמדתצילום.ישראל

בשיתוף עמדתצילום.ישראל​​​​​​​

MY BOX היא הרבה מעבר לעוד אטרקציה או עמדת צילום רגילה, אלא היא מייצרת מקום ורגע מיוחד.

זו הסיבה שבכל אירוע בו היא נמצאת, כל האורחים נוהרים אליה כדי להצטלם, לאהוב, להתחבק ולזכור את האירוע לתמיד. במילים אחרות ניתן להגיד כי עמדת צילום זו באה לידי ביטוי גם כאקט של חימום לקראת המשך הערב והחגיגה על רחבת הריקודים.

כמו תמיד כך גם עם התמונות שמקבלים בעמדת צילום סלפי של MY BOX, ניתן לתלות את התמונות על המקרר בבית או במשרד. אפקט חשוב נוסף הוא שבעלי האירוע יכולים לקבוע מראש איזה כיתוב יתווסף אל התמונות, כמו תאריך, מהות החגיגה, ברכה או תודה ועוד.

עמדתצילום.ישראל

.

ואיך אפשר בלי הקישור למדיה החברתית? בעידן הדיגיטלי, המדיה החברתית היא כלי רב עוצמה לקידום אירועי חברה ואירועים נוספים. במידה והחלטתם להוסיף עמדת צילום לאירועים שלכם, עמדת צילום סלפי  MY BOX יכולה לשחק תפקיד מרכזי ביצירת הבאזז. בזמן שהאורחים שלכם ישתפו את התמונות שלהם באינסטגרם, פייסבוק וטוויטר היישר מעמדת צילום של MY BOX, כך בדיוק אתם תעצימו את הנראות המקוונת של האירוע שלכם. במילים אחרות זה אומר לתת לפעילות העסקית משמעות הרבה יותר גדולה מבחינת המוניטין.

באותה הנשימה עמדת צילום סלפי  MY BOX היא גם הזדמנות נהדרת להענקת חסות ומיתוג. ניתן להתאים אותה לצרכים ולרצונות שלכם, עם לוגו וצבעי החברה וכך לקדם ביעילות את המוצג לאורך כל האירוע. זאת כמובן בנוסף לתפאורה נוספת בסטייל משתנה, החל מכובעים מצחיקים, משקפיים מוזרים וכל דבר שעולה לכם לראש בלי שום גבולות, ועד לאביזרים אחרים או תדפיסים ממומנים. כך בדיוק יוצרים מצב של win-win הן לבעל האירוע והן לחברה המעניקה חסות.

עמדתצ ילום.ישראל

.

לעמדת צילום סלפי MY BOX יש את היכולת לספק ולהעניק פסק זמן מרענן תוך כדי שגרת האירוע, ולשמור על מצב רוח מרומם בכל רגע נתון.

אם אתם רוצים כי את האירוע שלכם האורחים לעולם לא ישכחו, על עמדת צילום סלפי MY BOX ידברו גם שנים לאחר מכן, והאירוע שלכם בתוכו.

עמדת צילום סלפי MY BOX משמשת כעמדת צילום לחתונה, עמדת צילום לבר/ת מצווה, למסיבת רווקות, להצעות נישואין וכל אירוע אחר שעולה לכם לראש, עמדת צילום MY BOX יכולה לייצר.

בשיתוף עמדתצילום.ישראל​​​​​​​

כדאי להכיר