הבחירה שלי למונית לנתב“ג

כאשר אנו יוצאים לחו“ל, אנו בדרך כלל מחפשים אחר שירות מוניות לשדה. ישנן חברות רבות המציעות את השירותים הללו, אך ישנה חברה אחת המתבלטת מעל כולן - אנו מדברים על מוניות הדר לוד בע“מ

freepik

בשיתוף מוניות הדר לוד

חברה זו היא תחנת המוניות הוותיקה ביותר בישראל. החברה הוקמה בשנת 1948 ופועלת ברצף מקום המדינה ועד היום. אמנם הרבה דברים השתנו, לטובה כמובן, אך זוהי אותה חברה אמינה ששמה לעצמה למטרה לשרת את תושבי ישראל במסירות ונאמנות.

להזמנת מונית 03-9711103
זמינות 24 שעות ביממה
לאתר הרשמי של מוניות הדר לוד בע”מ המקורי:
https://www.hadartaxi.com

ישנן עדויות רבות להצלחה של חברת מוניות הדר לוד, ואחת העדויות היא המתחזים הרבים. תחנות מוניות רבות הבינו כי השם מוניות הדר הוא מותג מנצח, ולכן בחרו להשתמש בשם הדר בצורה מטעה.

חשוב לנו להדגיש שאם אתם רוצים לקבל את השירות המקצועי שאליו אתם רגילים, הקפידו לבחור אך בשירות מוניות הדר לוד לנתב“ג המקורי! היזהרו מאוד מהמתחזים המשתמשים בשם הדר, איננו יכולים לערוב לטיב השירות שלהם.

בין אם אתם מחפשים מוניות מתל אביב לשדה, מרעננה לשדה, הרצליה, רחובות, רמת גן או כל מקום אחר – זוהי הכתובת עבורכם. גם בהלוך, וגם בחזור כאשר צריך מוניות מהשדה לתל אביב, רמת גן או כל מקום אחר.

מוניות הדר לוד בע“מ – מוניטין שנבנה במשך 8 עשורים

הרבה דברים השתנו במדינה מאז הקמתה, וגם חברת מוניות הדר לוד בע“מ. בעוד חברות רבות נעלמו עם השנים, חברת מוניות זו שמרה על רצף פעילות בכל השנים, חלקן אפילו שנים קשות. החברה סיפקה שירותי הסעות לתושבי היישוב העברי בימי קום המדינה. והמשיכה לשרת את תושביה של המדינה שנה על גבי שנה – בתקופות שלום, ותקופות מלחמה.

כיום מוניות הדר לוד בע“מ גאה להיות אחת מחברות המוניות המתקדמות ביותר בישראל. החברה משתמשת במיטב הטכנולוגיות הכוללות GPS ומערכות מידע, על מנת לנהל את צי הרכבים של החברה.

לצד מערך ההזמנות הטלפוני, הקמנו גם מערך הזמנות ממוחשב המאפשר לכם להזמין מוניות לנתב“ג באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות האפליקציה.

רכבים חדישים, נקיים וממוזגים הם כמובן חלק בלתי נפרד מהחוויה, אך לא נשכח את הנהגים. אנו מקפידים לבחור את הנהגים המקצועיים ביותר. נהגים המקפידים על חוקי התנועה ונהיגה בטוחה, ומעניקים יחס אדיב ומנומס ללקוחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אך שוב נזכיר לכם כי עליכם להיזהר ממתחזים, חשוב לבחור במוניות הדר לוד המקורי, ולא מתחרים העושים שימוש בשם הדר ומנצלים את תמימות הציבור.  מדובר כאן על מוניטין שנבנה בעמל רב במשך 8 עשורים, ואחרים מנסים לרכב על ההצלחה.

מוניות הדר לוד בע“מ – לאנשים פרטיים ועסקים

מידי יום עשרות אלפי ישראלים עוברים בנתב“ג. חלקם יוצאים לחו“ל וחלקם חוזרים, אך כולם זקוקים לשירותי מוניות לשדה התעופה. זהו הפתרון הנוח והמשתלם ביותר. רבים מעדיפים את הפתרון הזה על פני תחבורה ציבורית או הגעה עם הרכב הפרטי (דבר שיוצא יקר מאוד בחניון לטווח ארוך).

תחנת מוניות הדר לוד מסיעה את כולם. מידי יום אנו עושים נסיעות מרחובות לשדה התעופה, או נסיעות מהשדה להרצליה, רעננה, תל אביב ועוד יישובים רבים.

בין הלקוחות שלנו תמצאו את כל עם ישראל, תיירים המגיעים לבקר כאן ואנשי עסקים המגיעים לביקורי עבודה בישראל. אנו מסיעים ישראלים היוצאים לחופשות בעולם, מספקים פתרונות לאנשי הייטק ואנשי עסקים היוצאים לחו“ל, וכל פתרון של הסעה לנתב“ג למי שמבקש.

כולם, ללא יוצא דופן, זוכים ליהנות מהשירות הנפלא והמסור של מוניות הדר לוד בע“מ. אנו מספקים ללקוחותינו חווית נסיעה בטוחה ונעימה, שירות מעולה ומחירים מוסכמים.

והכי חשוב – שירות 24 שעות ביממה! טיסות ממריאות ונוחתות בכל שעות היממה. לעתים צריך להגיע לשדה התעופה בשתיים עשרה בלילה, בארבע אחרי צהריים או בחמש בבוקר. בין אם אתם מחפשים מוניות לשדה, או מוניות מהשדה לביתכם – אתם יכולים לסמוך על שירות 24 שעות ביממה.

הנהגים שלנו תמיד יגיעו ערניים ונכונים לתת שירות. הם יאספו אתכם בזמן על מנת להבטיח כי תגיעו בנחת לשדה התעופה, והם גם יחזירו אתכם לביתכם ביום שתחזרו לארץ. יש לנו פתרון לכל אחד.

לסיכום, מוניות הדר לוד בע“מ מספקים פתרון מושלם לכל היוצאים לחוץ לארץ ולכל החוזרים לארץ. השירות מעולה, המחירים משתלמים והשירות זמין 24 שעות ביממה. אנו חוסכים לכם את כל כאבי הראש ואי הנוחות של תחבורה ציבורית או הגעה בשעות לא נוחות.

אנו מעניקים שירות בכל יום ובכל מזג אוויר, ותמיד נביא אתכם בזמן עד לפתח הטרמינל או עד לדלת ביתכם בחזור.

בשיתוף מוניות הדר לוד

כדאי להכיר