בשיתוף Ymedia
הלכנו להתייעץ עם שי יופה, מנכ”ל חברת Ymedia – חברת הלידים הוותיקה והגדולה בישראל.
למה תחום הביטוח מאתגר כל כך לשיווק?
“כל שוק שמעורבות בו החברות העשירות ביותר במשק – יהפוך להיות מאתגר ותחרותי, אך יחד עם זאת, כגודל התחרות כך גם גודל הפונטציאל.”
“ב-8 שנים האחרונות בהן חברתנו משווקת בתחום הביטוח והפיננסים הבנו שהמפתח להצלחה של כל חברה בתחום הוא קודם כל ההון האנושי שלה. ברגע שמוסיפים לצוות חזק לידים איכותיים ומדוייקים שמגיעים בקצב אחיד כל יום, מקבלים צמיחה משמעותית על פני שחקנים אחרים.”
למה לרכוש לידים דרך חברת לידים ולא לייצר בעצמך?
“ברכישת לידים לביטוח ופיננסים יש מספר יתרונות שהמכנה המשותף שלהם הוא וודאות, וודאות במחיר, כשאתה רוכש לידים המחיר מוגדר מראש ואין הפתעות, בתחומים תחרותיים, מערכות פרסום מאופיינות בחוסר יציבות מחירים, יום אחד המחיר גבוה מאד ויום אחד המחיר נמוך.”
“שנית, וודאות בקצב האספקה, סוכנויות ומוקדים בתחום מעסיקות בד”כ מספר רב של נציגים, נציגים שכאלו מקבלים שכר משמעותי ואסור שיקרה מצב שהם יושבים ואין להם עם מי לדבר בטלפון, במודל רכישת לידים אנחנו קובעים עם הלקוח קצב אספקה יומי מוגדר מראש כך שלא יכולות לצוץ הפתעות.”
“ואולי הכי חשוב, זה הרלוונטיות של הליד, סוכני ביטוח רבים סובלים ‘מתסמונת האומן’ הם מאד מקצועיים במה שהם עושים ונוטים להזניח את השיווק, תחום הביטוח הוא תחום תחרותי שמצריך שינויים משמעותיים בשיווק על בסיס יום יומי, אחת לשבוע אנחנו מחליפים את כל הקריאייטיב בקמפיינים שלנו כולל תוכן חדש ומנסים להתייעל עוד כל הזמן.”
מה הם סוגי הלידים לביטוח שמיוצרים כיום?
“כיום בשוק יש 2 סוגי לידים לפיננסים וביטוח: אחד, לידים אשר מיוצרים בדיגיטל – אם זה קמפיינים ממומנים או דרך אתרי תוכן אורגניים. השני, לידים מטוייבים. לידים שמיוצרים ע”י נציגי מכירות שעובדים בד”כ על בסיס דטא ומציעים להם בדיקה וסדר בתיק הביטוח”
מה יותר טוב?
“בגדול, אין יותר טוב.. הכל שאלה של מי החברה שרוכשת את הלידים, מהניסיון שלנו, לידים מקמפיינים ממומנים מציגים אחוזי המרה טובים יותר אבל זה מאד תלוי לקוח.”
מה חשוב לדעת לפני שמתחילים רכישת לידים לביטוח?
“לפני שרוכשים לידים לביטוח חשוב לבצע 3 בדיקות חשובות:
- בדיקת נאותות של חברת הלידים – לצערי אני שומע לא מעט מקרים מלקוחות שנכבו משירות שקיבלו דרך חברות לידים כאלו ואחרות, היום דרך חיפוש פשוט בגוגל אפשר לקבל הרבה מידע אודות החברה שאתם עובדים איתה, דבר שני, מומלץ לפני שרוכשים לבקש המלצות מלקוחות, בסוף בשוק כולם מכירים את כולם ואם החברה עובדת מספיק זמן, ככל הנראה מכירים את העבודה שלה.
- תבינו כיצד הליד מיוצר – מסע הליד הוא פקטור מאד חשוב כשמתחילים לעבוד עם ספק לידים, תבינו טוב באילו פלטפורמות הליד מיוצר, מה הוא קורא לפני שהוא משאיר פרטים והאם הוא עובר שלב אימות כלשהו לפני שהוא מגיע אליכם.
- התחילו מפיילוט – אין צורך להתחייב לחברת לידים לכמות גדולה לפני שאתם מכירים את הסחורה, בקשו להתחיל בפיילוט קטן כדי להבין לאן הרוח נושבת.”
מה המחירים בשוק?
“מחיר ליד איכותי לביטוח נע בין 65 ₪ ל-300 ₪ לליד, הכל תלוי באופן שבו הוא מיוצר, כשהיקר ביותר זה בד”כ ליד שעבר טיוב וסינון משמעותי או אפילו תואמה פגישה והזול זה ליד שעבר תהליך דיגיטלי דרך טופס פשוט..
חברות שמעוניינות להגדיל את כמות הלקוחות בחברה ולצמוח מוזמנות לפנות אלינו ב-Ymedia ולהינות משותפות אסטרטגית אמיתית שבאה לידי ביטוי בקצב אספקת לידים קבוע ואיכותי לסוכנות”.
Ymedia
חברת לידים לביטוח ופיננסים הגדולה בישראל
להזמנה לידים היכנסו: https://www.ymedia.co.il
או חייגו 073-7758002
בשיתוף Ymedia
