צילום סיישל 360

חופשה באיי סיישל – כל המידע לחופשה מושלמת

האם אתם חולמים על גן עדן טרופי עם מים צלולים, חופים בתוליים ויערות ירוקים? אל תחפשו רחוק יותר מאיי סיישל, זהו ארכיפלג של 115 איים באוקיינוס ההודי שמבטיח חופשה של פעם בחיים

בשיתוף סיישל 360

איי סיישל, הידועה ביופייה הטבעי עוצר הנשימה, התרבות התוססת והאנשים מסבירי הפנים שלה, היא היעד המושלם למטיילים המחפשים מפלט אקזוטי. יש אינסוף סיבות מדוע כדאי לשקול לטוס לאיי סיישל לחופשה הבאה שלך. הנה המידע שאתה צריך לדעת כדי לתכנן את החופשה שלך באיי סיישל:

דרישות ויזה ואישורי כניסה: מבקרים באיי סיישל אינם נדרשים לקבל ויזה (היתר כניסה) מראש. עם זאת, הם צריכים להיות בעלי דרכון תקף, הוכחה של כרטיס המשך או חזרה, והוכחת לינה למשך שהותם. הוצאת האישור לביקור נעשית באתר אינטנרט אונליין. למידע המלא לגבי ויזה לסיישל כנסו לאתר סיישל 360.

טיסות: באיי סיישל יש שדה תעופה בינלאומי, שדה התעופה הבינלאומי של סיישל (SEZ), שנמצא באי מאהה. חברת התעופה אייר סיישל מפעילות טיסות ישירות לסיישל שלוקחות 6 שעות טיסה.

צילום סיישל 360

.

מזג אוויר: באיי סיישל יש אקלים טרופי, עם טמפרטורות הנעות בין 24 מעלות צלזיוס ל-30 מעלות צלזיוס לאורך כל השנה. החודשים אפריל, מאי, אוקטובר ונובמבר נחשבים לתקופה הטובה ביותר לבקר באיי סיישל, מכיוון שמזג האוויר בדרך כלל שמשי ויבש.

לינה: איי סיישל מציעה מגוון אפשרויות לינה, החל מבתי הארחה בתקציב נמוך ועד לאתרי נופש יוקרתיים. האיים הפופולריים ביותר ללינה באיי סיישל הם מאהה, פראסלין ולה דיג. מומלץ להזמין מקום לינה מראש, במיוחד בשיא עונת התיירות. מידע נוסף על מלונות בסיישל תמצאו כאן.

פעילויות: איי סיישל מציעה מגוון פעילויות להנאת המבקרים, לרבות שנורקלינג, צלילה, דיג, טיולים רגליים וטיולים באיים. חלק מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות באיי סיישל הן שמורת הטבע ואלי דה מאי, חוף אנס לאציו ואטול אלדאברה.

מטבע: המטבע של איי סיישל הוא רופי סיישל (SCR). גם דולר אמריקאי ויורו מתקבלים ברוב המקומות. מומלץ להמיר את המטבע בשדה התעופה או במשרדי חליפין, מכיוון שהם מציעים שערי חליפין טובים יותר מבתי מלון.

צילום סיישל 360

.

אטרקציות מומלצות באיי סיישל

איי סיישל ידועה ביופיה הטבעי המדהים, המים הצלולים והחופים הבתוליים שלה. הנה כמה מהאטרקציות המובילות שאולי תרצו לשקול לבקר בהן במהלך החופשה שלכם באיי סיישל:

Anse Lazio: החוף המדהים הזה, הממוקם על האי פראסלין, מדורג לעתים קרובות כאחד החופים הטובים בעולם. עם מים צלולים, חופים חוליים לבנים וסלעי גרניט, זהו ביקור חובה לאוהבי חופים.

שמורת הטבע Vallée de Mai: ממוקמת באי פראסלין, שמורת טבע זו היא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו והיא ביתו של עץ הדקל המפורסם קוקו דה מר, המייצר את הזרע הגדול ביותר בעולם.

Anse Source d’Argent: החוף הזה, הממוקם על האי לה דיג, ידוע בסלעי הגרניט המדהימים, המים הצלולים ושוניות האלמוגים שלו, מה שהופך אותו למקום פופולרי לשנורקלינג.

אלדאברה אטול: אתר מורשת עולמי זה של אונסק”ו הוא אטול האלמוגים המוגבה הגדול בעולם והוא ביתו של צב ענק אלדברה, כמו גם מינים רבים אחרים של חי וצומח.

הפארק הלאומי Morne Seychellois: פארק לאומי זה, הממוקם באי מאהה, מכסה למעלה מ-20% מהאי והוא ביתם של מגוון מסלולי הליכה, כולל שביל Morne Blanc הפופולרי, שמציע נופים מדהימים של האי.

ויקטוריה: כעיר הבירה של איי סיישל, ויקטוריה היא ביקור חובה לחובבי היסטוריה. זהו ביתם של ציוני דרך היסטוריים רבים, לרבות מגדל השעון של ויקטוריה, הגנים הבוטניים הלאומיים של סיישל ושוק סר סלווין סלווין-קלארק.

הפלגות בין האיים: עם למעלה מ-115 איים, איי סיישל מציעה שפע של הזדמנויות להפלגה וביקור באיים שונים. המבקרים יכולים לצאת לטיולי יום לאיים סמוכים או לבלות כמה לילות על אי מבודד, ליהנות מהחופים המדהימים ומהמים הצלולים. מומלץ בחום לבלות כ-2-3 לילות באי לה דיג.

אלו הן רק כמה מהאטרקציות המומלצות בסיישל, ויש עוד הרבה מה לחקור בארכיפלג היפה הזה. בסך הכל, איי סיישל היא יעד חופשה יפהפה וייחודי, ועם המידע לעיל, כדאי שתתכוננו היטב לתכנון הטיול שלכם.

למידע נוסף על איי סיישל מומלץ להיכנס לאתר סיישל 360 seychelles360.co.il

בשיתוף סיישל 360