ד”ר רודניצקי חנך את מרפאתו המחודשת לטיפולים אסתטיים: “חוויה גם למטופלים”

לאחרונה חודשה מרפאתו של ד"ר עודד רודניצקי המעניקה טיפולי אסתטיקה מתקדמים, וכעת העיצוב מזמין יותר, החדרים גדולים ומכילים מכשור מתקדם: "גם המטופלים והמטופלות מרגישים את השינוי, זכות גדולה עבורי להביא אותם למראה טוב יותר"

החלל המרכזי במרפאה (צילום: מרפאת ד"ר רודניצקי)

בשיתוף ד"ר עודד רודניצקי

מתי בפעם האחרונה הגעתם למרפאה והרגשתם בבית? זה קרה לנו ממש בשבוע שעבר, כאשר פתחנו את דלת הקליניקה של ד”ר עודד רודניצקי בבית הרופאים בתל אביב. כבר מהשנייה הראשונה, הרגשנו תחושה משפחתית ונוחה, כזו שהיינו רוצים לחוש כאשר מגיעים לקליניקה לטיפולים אסתטיים. התחושה הזו מתקבלת כמובן בזכות האווירה הייחודית במקום, אבל גם בזכות מתיחת הפנים שעברה המרפאה עצמה לאחרונה.

במשך כחודש, יום ולילה, נערך בקליניקה שיפוץ מסיבי שנועד לארגן אותה מחדש וגם לבצע בה שינוי עיצובי, להכניס אליה חום וחמימות. ואכן, כבר מהשנייה הראשונה ניתן לחוש בקו העיצובי העדין, בגווני האפור-צהוב-לבן שמאפיינים את החלל המרכזי ואת חדר ההמתנה, בתאורה ובמוסיקה הנעימות ובאקססוריז השונים שהוצבו בקליניקה. “המרפאה אורגנה מחדש, עכשיו היא יפה מאוד ואפילו אסתטית לטעמי”, אומר לנו ד”ר רודניצקי בשיחה שערכנו איתו. “היא נוחה ומזמינה – והכי חשוב, מכילה מכשור מתקדם וטיפולים מגוונים”.

ד”ר עודד רודניצקי במהלך טיפול (צילום: מרפאת ד”ר רודניצקי)

.

חדר ההמתנה (צילום: מרפאת ד”ר רודניצקי)

.

חדר ההמתנה (צילום: מרפאת ד”ר רודניצקי)

.

“הצבנו לעצמנו יעד – לסיים את החידוש של הקליניקה בתוך חודש אחד בלבד. נכון, עבדנו יום ולילה וזה לא היה קל, אבל בסוף עמדנו ביעד שהצבנו”, הוא מתאר. “בזמן הזה העברנו את המרפאה לשטח אחר כאן בבית הרופאים. זה לא היה נוח מאוד, אבל בסוף השתלם: חדרי הטיפולים כאן השתדרגו. הם גדולים, נוחים ומפוארים. גם אנחנו כאנשי צוות ורופאים בקליניקה מרגישים את זה, אבל גם המטופלים והמטופלות מרגישים את זה. הכל השתנה”.

37 שנה והיד עוד נטויה

את הקליניקה הראשונה שלו בבית הרופאים חנך לראשונה ד”ר רודניצקי בשנת 1986, במיקום המרכזי מאוד, שנגיש גם היום למגיעים מהעיר ומחוצה לה, ברכב פרטי או בתחבורה הציבורית. מאז כבר ביצע שיפוץ או שניים, אבל החידוש הנוכחי הוא המשמעותי ביותר והוא נועד לאפשר חוויית טיפול טובה, נוחה ויעילה עבור המטופלות והמטופלים וגם עבור הצוות. “כמובן שאפשר לבצע כיום במרפאה מספר טיפולים במקביל באופן נוח ממש, כמו גם להגיע לייעוצים ולמעקב בין הטיפולים”, הוא אומר.

וכאשר מדברים על טיפולים, מדובר במגוון רחב של טיפולים – טיפולי גוף, טיפולי פנים וטיפולים ייחודיים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומיומנות רבה. “תחום הטיפול בצלוליט למשל, מבדיל אותנו משמעותית מקליניקות אחרות שמטפלות בשיטות שונות”, מבהיר ד”ר רודניצקי. “השיטה שבה אני מטפל פותחה על ידי והיא יעילה במיוחד. אנחנו מובילים באמצעות הטיפול הזה לשינוי ניכר ביותר בקרב מטופלות ומטופלים”.

חדר הטיפולים המרכזי (צילום: מרפאת ד”ר רודניצקי)

.

תעודות והסמכות של ד”ר רודניצקי (צילום: מרפאת ד”ר רודניצקי)

.

אחד התחומים המרכזיים שבו מטפלים בקליניקה של ד”ר עודד רודניצקי, הוא תחום הלייזר, המבוסס על טכנולוגיה ומכשור מתקדמים. באמצעות הטכנולוגיה, ניתן ליישם מגוון טיפולים במרפאה שנועדו לתת מענה למצבים שונים. למשל: טיפולים לשיפור מרקם העור, טיפול בנימים ברגליים, טיפול בנימים בפנים ועוד. תחום דגל אחר במרפאה הוא שיפור מראה העיניים, בדגש על מילוי כהויות, המבוסס על הזרקת חומרי מילוי. “יש לנו אלפי מטופלים ומטופלות בגילאים שונים שעברו את הטיפולים האלו”, מוסיף ד”ר רודניצקי. “היום הם נראים טוב יותר ומרוצים מאוד”.

הזכות שבמקצוע הרפואה

אנחנו משוחחים עם ד”ר רודניצקי כאשר במקביל מסתיים לו טיפול בנימים ברגליה של אישה בשנות ה-40 לחייה. “היו לי נימים קטנים מאוד. הלכתי לכמה רופאים שעשו לי זריקות אבל לא הצליחו להעלים אותם”, היא מספרת. “כאן פשוט עם זכוכית מגדלת, עוברים אחד-אחד ומצליחים להעלים אותם. זה פשוט תענוג”. ד”ר רודניצקי מחייך ואומר לנו “תמיד עושה טוב על הלב כשמצליחים לעזור למטופלים להתגבר על בעיה שהם סבלו ממנה הרבה זמן. זו זכות גדולה מאוד עבורי לעסוק בכך”.

ד”ר עודד רודניצקי, טיפולים אסתטיים מתקדמים. רח’ ריינס 18 (בית הרופאים), תל אביב.

לתיאום ייעוץ ראשוני: 073-3744401

בשיתוף ד"ר עודד רודניצקי

כדאי להכיר