בשיתוף בלה פוינט
“אנחנו לא מסתירים כלום, בכנות” אומר סער. “כל הקייס סטאדיז, השיטות שלנו ומה אנחנו עושים – אנחנו מדוורים בניוזלטר שלנו. תמיד האמנתי בלעשות טוב לעולם, זה בא לידי ביטוי בערכים שלנו פנימית בחברה, ללקוחות ובכל מה שאנחנו עושים”.
השיטה של BellaPOINT לייצר קריאייטיב שמייצר המרות,מכירות ו..כסף.
“זה לא רק לייצר מכירות, האמת” אומר בל. “אם לקוח רואה קריאייטיב של לקוח שלנו ואומר – אה, יפה.. עשיתי לייק… נכשלנו. המטרה של קריאייטיב טוב – וידאו או תמונה – הוא לגרום ללקוח קצה לרצות להוציא את האשראי ולרכוש את המוצר ברצון טוב. הטעות היא לחשוב שדרושה הפקה ענקית או משהו בסגנון. זה ממש לא זה. גם UGC בסיסי או תמונות ממיר לנו ועובד טוב. ה”סוד” אם תרצו, זה האסטרטגיה, מחקר – ובסוף בריף מדויק שנגזר ממה שלמדנו”.
להפוך קריאייטיב למכונה שמייצרת מכירות.
“תכלס אם תחשבו על זה – כשיש פאנל טוב – כלומר הצעה טובה, דף נחיתה טוב.. קריאייטיב נכון ידפיס ללקוח כסף. אנחנו עובדים במודל AIDA – לא אנחנו המצאנו אותו, הוא היה מאז ומתמיד בעולם הפרסום. לייצר הוק נכון לפי טרנדים שאנחנו חוקרים, לעניין את הגולש לצפות בתוכן, להציג את הבעיה – ופתרונות חלופיים – ולבסוף – את המוצר של הלקוח בתור הגיבור, הפתרון הטוב ביותר. זה עובד לנו. אנחנו עובדים כמו מכונה. אבל זה גם לא עוצר שם. הכוח הוא בוריאציות”.
להכפיל את הכסף פי 2… או פי 5.. זה מה שעושה את ההבדל.
“מה שגילינו אחרי אלפי מודעות ופיסות קריאייטיב שהרצנו בארץ ובחו”ל – וריאציות זה מה שעושה את השוני. אותה מודעה בדיוק – עם הוק שונה, קריאה לפעולה שונה – משנה את הרואס של הלקוח (המכפיל על הכסף) משמעותית. היה לנו לקוח שהוצאנו לו 1,000 שח ביום על פייסבוק ולא הצלחנו לגדול. לקחנו את הקריאייטיב המנצח שלנו ויצרנו לו 3 גרסאות שונות עם הוקים שעבדו טוב בתכנים אחרים. תוך שבוע היינו על יותר מ 5,000 שח תקציב יומי עם רואס אפילו גבוהה יותר. הפיצוחים הכי טובים שלנו הגיעו מוריאציות קריאייטיב מבוססות פרפורמנס”
אם אתם מותג איקומרס פעיל שמוציא כבר כמה עשרות אלפים על פרסום – מזמין אתכם לדבר איתנו. נשמח לראות איך אנחנו עוזרים לכם לצמוח, בין אם נעבוד ביחד ובין אם לא.
בשיתוף בלה פוינט