איך להפוך למשפיענית באינסטגרם

יכול להיות שראית את הסלב האהובה עלייך עושה שימוש במוצר כלשהוא והבנת שהיא לא עושה את זה "לשם שמים" אלא מרוויחה מזה לא מעט ויכול להיות שנמאס לך לעבוד משמונה עד חמש ואת רוצה לעשות משהו אחר, מלהיב יותר וגם מכניס יותר. אם את חושבת על להיות משפיענית אינסטגרם את בכיוון הנכון

freepik

בשיתוף youhoo

אבל זה לא כל כך פשוט ויש לא מעט דברים שצריך לדעת, צריך לצבור ניסיון ואולי הכי חשוב, צריך עוקבים באינסטגרם בשביל שיהיה קהל לתוכן שלך. אבל עשו את זה לפנייך ואין סיבה שלא תהפכי להיות כוכבת רשת, אז הנה קצת על איך עושים את זה נכון, על קניית עוקבים ועל עוד כמה דברים חשובים שרלוונטיים.

מה זה אומר בכלל להיות משפיענית באינסטגרם?

לפני שנדבר על עוקבים באינסטגרם ועל קניית עוקבים, חשוב להבין קודם מי היא בכלל משפיענית אינסטגרם (יש כמובן גם המון משפיעני אינסטגרם) משפיענית אינסטגרם היא מישהי שמייצרת תוכן מסוים, תוכן שיש בו עניין לקבוצה גדולה של אנשים והעניין הזה הופך אותם להיות עוקבים וכאלו שמתעניינים במה שהיא מייצגת. להיות משפיענית אינסטגרם זה קודם כל ליצור תוכן מעניין, תוכן מלהיב, מרתק, מסקרן וכזה שמעורר את קהל העוקבים. עם תוכן איכותי מהר מאוד יש עוד ועוד עוקבים מכיוון שאלו שכבר עוקבים ישתפו את התוכן ויהיו עוד עוקבים ככל שיעבור הזמן.

שאלת השאלות – איך מגדילים את כמות העוקבים

אז איך משיגים  עוקבים באינסטגרם ולמה בכלל צריך שיהיו עוקבים? נתחיל מתשובה לשאלה השנייה. כי ככל שיש יותר עוקבים ככה יותר חברות, יצרנים וכאלו שרוצים למכור משהו יעשו במשפיענית שימוש או במילים אחרות, יתנו לה למכור את המוצר או השירות שלהם. כמה שיהיו לה יותר עוקבים יהיה יותר רצון לשיתוף פעולה מטעם גופים מסחריים כי יש למשפיענית כמות גדולה של לקוחות פוטנציאליים לאותם גופים.

בפועל, את כמות העוקבים מגדילים כפי שציינו קודם כל באמצעות תוכן איכותי. זה יכול להיות נושא מסוים שבו המשפיענית מומחית וזה יכול להיות בעולמות שונים כמו הפרעות אכילה, כמו אופנה, כמו תחום ספורטיבי מסוים, כמו בישול וכדומה. אפשרות שנייה היא קניית עוקבים . כן, עוקבים באינסטגרם אפשר גם לרכוש וכל מה שצריך זה לפנות לחברה ייעודית שמספקת שירות מעין זה. מה חשוב לוודא? קודם כל שאלו לא עוקבים פיקטיביים מויאטנם או מאיזה שהוא חור בעולם שאין להם באמת רלוונטיות למשפיענית, מכיוון שאף גוף מסחרי לא ירצה לשתף פעולה אם מישהי שאין לה באמת מאגר לקוחות פוטנציאליים, וצריך לוודא שמדובר על עוקבים אמיתיים, בני אדם שיכולים להפוך ללקוחות משלמים. כל עניין העוקבים ייקח מעט זמן אבל אל תתייאשי. אם תעבדי נכון הם יגיעו בין אם בקנייה ובין אם באופן אורגני.

קצת מספרים

כל משפיענית אינסטגרם יכולה להתפרנס מזה. כמה שיהיו לה יותר עוקבים היא תגדיל את ההכנסה שלה והנה המספרים בגדול שצריך. את יכולה להיות משפיענית גם עם פחות מ-10,000 עוקבים, רק תדאגי שהתוכן שלך יהיה נישתי ותהיה בו מעורבות. עד 100,000, אפשר להיות מומחים בתחום מסויים וגם כאן צריך מעורבות ניכרת. עד סביב המיליון זה אומר כבר להיות משפיענית שהיא סוג של סלב וצריך להקדיש לא מעט שעות ביום בשביל לתחזק את החשבון ויותר מזה, זו כבר משפיענית עם חשיפה גדולה אך עם מעורבות קטנה יחסית באחוזים.

את יכולה להגשים את החלום ולהיות משפיענית. לא יודעת איך לעשות את זה? תתייעצי עם אנשי המקצוע הנכונים!

בשיתוף youhoo

כדאי להכיר