עכשיו זה אפשרי, ללמוד להכין תכשיטי מקרמה מהבית

שני וייל, סטודנטית מבאר שבע בנתה אימפריית תכשיטים מהחדר שלה, התכשיטים המיוחדים סחפו עוקבים ורוכשים רבים ברחבי הרשת, וכשמשבר הקורונה דפק גם על דלת חדרה, היא החלה ללמד את טכניקות תכשיטנות המקרמה באופן דיגיטלי

צילום יח"צ

בשיתוף Dessea

אהבה לאומנות, הידיים שמחפשות באופן תמידי חומרים חדשים ליצור דרכם ותקופת הקורונה, כל אלו יחד מולידים עסק קטן של סטודנטית שלא תיארה לעצמה כי העסק יהפוך לדבר ועניין גדול ומרכזי בחייה.
מספר שבועות לפני תחילת התואר הראשון, שני פתחה את החנות “Dessea” ולא האמינה שהחנות תגרוף כזו הצלחה ותתפתח לכאלו מימדים כבר בראשית דרכה.

“אני חובבת אומנות מושבעת מגיל קטן” מספרת שני, “מאז שאני זוכרת את עצמי, אני מנסה כל תחום אומנות שקיים. לפני כמה שנים נתקלתי לראשונה בתכשיטי המקרמה ופשוט התאהבתי. רכשתי חוטים ואבנים והתחלתי להתאמן, למדתי ופיתחתי טכניקות בעצמי. כשפתחתי לראשונה את העסק שלי, זה התחיל כתחביב קטן שאתעסק בו בזמן התואר, לא ציפיתי לכמות התמיכה, האהבה וההזמנות שקיבלתי”. היא מוסיפה בהתרגשות “משבוע לשבוע העסק גדל וזמן ההכנה הלך והתארך, אבל אז התפתח כיוון מעניין. פתאום התחלתי לקבל המון פניות ברשתות החברתיות בבקשה שאתחיל ללמד להכין תכשיטי מקרמה. בהתחלה חשבתי שמדובר במשימה בלתי אפשרית- איך אעמוד בקצב הכנת ההזמנות, הלימודים וגם אתחיל להעביר סדנאות תכשיטים? אבל תקופת הקורונה, עם כל חסרונותיה, האירה את עיניי- היום אפשר ללמוד כל דבר באופן דיגיטלי.”

תכשיטי מקרמה בהחלט תפסו את מקומם האופנתי ונראה שהם איתנו כדי להישאר, זו פחות אופנה חולפת, והרבה בזכות היצירתיות ומגוון האפשרויות בהן ניתן לשחק עם חוטי שעווה, לשלב אבנים, ליצור קשרים מורכבים ויצירתיים במיוחד. לאלו שכבר עוסקים בתכשיטנות ולאלו שידיהם מחפשות חומר חדש לעצב וליצור דרכו, תכשיטי מקרמה כנראה יכניסו הרבה עניין וסגנון עיצובי חדש לחיים.

התכשיטים עשויים בטכניקת “מיקרו מקרמה”- קשרים עדינים מחוטי שעווה, ולרוב משולבים בהם חרוזי בראס ואבני חן טבעיות. תכשיטים מלאי סטייל בוהמי ומשדרים אותנטיות, חיבור לטבע, ואי אפשר להימנע מסוגי הקשרים השונים, היוצרים קומפלקס עדין ועוצמתי של מורכבות ופשטות יחד.

עם מגוון עצום של טכניקות, סוגי קשרים שונים, אבני חן טבעיות ויחידות במינן, כל תכשיט מקבל את הייחודיות שלו. כל אחת ואחד היו שמחים לתכשיט ייחודי רק להם ועכשיו יש מי שתשמח ללמד אתכם. שני, סטודנטית מבאר שבע שכמו אנשים רבים בזמן הקורונה המירה את עבודתה לעולם הדיגיטל, ונראה כי הצליחה לשזור את דרכה בזמן המשבר וכל זאת במהלך לימודיה האקדמיים, עם קורס דיגיטלי מצליח וחנות אינטרנטית שופעת בתכשיטים אומנותיים ועיצוביים.

צילום יח”צ

ומה תלמדו בקורס?

תוכלו ללמוד שיטות עיצוב, שזירה וקשירות מוכרות בתחום המקרמה וגם טכניקות שפיתחה לגמרי בעצמה, נשמע שווה? שני ממש תשמח לחלוק איתכם את הניסיון שצברה, על מנת שתיצרו תכשיטי מקרמה בקלות ולגמרי מהבית!

בקורס הדיגיטלי “מקרמייקינג: שרשרת זיגזג” תוכלו ללמוד טכניקות מגוונות ליצירת שרשראות מקרמה, החל מטכניקות מקרמה בסיסיות ועד טכניקות חדשות לחלוטין. “אחרי שנים של ניסיונות, קשרים ופרימות, החלטתי ללמד מהניסיון שלי את כל קיצורי הדרך והטכניקות ששיפרתי ופיתחתי בעצמי, כדי שאחרים לא יצטרכו לשבור את הראש.” היא תלמד אתכם צעד אחר צעד ובסבלנות רבה איך לגשת לחוטי השעווה, ליצור את הקשרים המורכבים ביופיים, וכנראה שגם תגרום לכם להתאהב בתחום.

כל אחת יכולה?
כן בהחלט כן, “הקורס מתאים לכל הגילאים ולכל המגדרים! גם לאלו המכירים את עולם המקרמה וגם לאלו שלא, ממתחילים ועד מתקדמים שרוצים לקחת את המקרמה צעד אחד קדימה. בין אם אתם מחפשים תחביב חדש או אפילו מקור הכנסה, הקורס מתאים לכולם.” הקורס כולל הכל, מהסבר מקיף על כל חומרי היצירה, הכנת הקשרים, התאמת כל דגם לטעם האישי שלכם, טיפים ובונוסים ייחודיים. הקורס מגיע לבדו או עם ערכה מלאה הכוללת את כל החומרים הדרושים כדי להתחיל. מגיע עד פתח הדלת, כדי שאפילו לא תצטרכו לצאת מהבית.

בשיתוף Dessea

כדאי להכיר